Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb pijn wie kan me helpen???

boelilie
15-07-2009, 12:31

Ik heb pijn aan mijn heupen, mijn knieen, mijn ellebogen en mijn linkerhand... Het begon met mijn rechterknie en geleidelijk aan heb ik nu overal pijn wat ik juist opnoemde!!!! Wat kan dat zijn??????????

Shanti
15-07-2009, 13:59
Ik heb hetzelfde. Ik ben bij de dokter geweest en heef tmij gezegd dat het stress is. Je kunt er niks aan doen. Gewoon minder stressen ;)

Alvin
15-07-2009, 15:45
ga naar een huisarts :)

boelilie
16-07-2009, 09:14
Ik ben juist van de dokter geweest, ik kan misschien reuma krijgen:( !!!!! Ik had eerder moeten gaan, maar hmdl dat ik ben gegaan. Hij gaat mijn bloed onderzoeken en morgen moet ik terug gaan voor een bespreking. Ik moet alles goed insmeren met warme olijfolie... Ik heb basismedicatie gekregen en morgen weet ik meer.... En dat voor een 20-jarige...:traan1:

fatoha
20-07-2009, 16:22

Allah safik habiba, mogen allah je bij staan en genezen insa allah

Machiavelia
20-07-2009, 17:05
Ik heb pijn aan mijn heupen, mijn knieen, mijn ellebogen en mijn linkerhand... Het begon met mijn rechterknie en geleidelijk aan heb ik nu overal pijn wat ik juist opnoemde!!!! Wat kan dat zijn?????????? Hey lieverd, In elk slecht iets zit iets goeds. Dus insha Allah gair meid. Ik las dat dus misschien reuma is, mocht je dit hebben probeer in te lezen over deze aandoening want er valt prima mee te leven weet ik van mensen in mijn omgeving. Allah ieshefiek :sjans:

Mocrovr
16-08-2009, 22:03
ik heb fibromyalgie dat is een reumatische aandoening........en het begon ook bij mij jaaaaaren geleden bij me rug en nek en rechterarm... En nu is het verspreid over me hele lichaam....weet sinds 2 jr dat ik fibro heb. Ik wou dat de artsen bij my eerder hadden geconstateerd. Ik kan nu niks ben zeer beperkt in me mobiliteit. heb een scootmobiel en rolstoel voor de zware dagen. Ik was 20 toen het begon...en de artsen roepen dan aah je het is vast nikss puur allleen omdat ik zo jong was. Je hebt geen reuma ....maar tada jaren later blijk ik wel al die tijd reuma te hebben. Ik hoop van harte voor je dat je geen reuma hebt. Het is een zware strijd elke dag met reuma 1 tip: lees je in over reuma zoek zoveel info over op.....er zijn wel 200 soorten ervan. en doe een uitgebreide bloedtesten en mri /rontgen foto's in ieder geval...bereid je goed voor voordat je gaat naar de huisarts. groeten alah iechafik

Pyscho
16-08-2009, 22:31
Hoi meid, Ben je allergisch voor zuivel producten? Ik krijg altijd steken in mijn armen, nek, schouders en benen ik heb mij laten testen voor lactose-intolerantie. Ik heb dat jammer genoeg.Misschien kan jij ook zo een test doen. allah i safik.

Mocrovr
18-08-2009, 12:58
dankjewel hbiba, allah is groot. Ik volg een fibro dieet......en daarin is alle zuivel verbannen. Dus dat drink ik niet meer. ook geen koffie koolzuurhoudende drankjes (limonade), eieren, noten, geen tarwe, eet alleen maisbrood, geen aardapele etc....kortom een dieet op maat voor mensen met deze aandoeening. Ik moet zeggen het scheelt wel hoor sinds ik me hieraan houdt. Me maag en darmen rommelen mminder.

oujdia89
18-08-2009, 14:08
Allah yshafiekoem :kus:

boelilie
19-08-2009, 18:19
Lieverdjes bedankt voor alle lieve reacties!!!! Zo lief... Ik heb goed nieuws, het was geen reuma maar polyarthritis morgins. Ik had het gekregen doordat ik een tijdje terug een tekenbeet had en een keelonsteking. Combinatie van deze twee hadden er voor gezorgd dat ik dit kreeg. Ik ben hmdl helemaal genezen door medicatie. Het was wel goed dat ik naar de dokter was gegaan, want als ik zo bleef kon ik mss wel reuma krijgen. Dus meisjes die dezelfde sypmtomen hebben, GA ER ZEKER WAT TEGEN DOEN!!!!