Bekijk originele versie : Een MSN-relatie?
Mensen wat vinden jullie nou eigenlijk van een MSN-relatie?Ikzelf heb een relatie met iemand via msn..Ik zie he tneit als triestheid.Ik zie het gewoon als een stap naar een echte relatie...
Greetz
MARIMAR :Iluvu:.
Marrakchia_86
14-05-2004, 16:29
Origineel gepost door Don_vito1
Mensen wat vinden jullie nou eigenlijk van een MSN-relatie?Ikzelf heb een relatie met iemand via msn..Ik zie he tneit als triestheid.Ik zie het gewoon als een stap naar een echte relatie...
Greetz
MARIMAR :Iluvu:
Als je het ziet als een stap naar en relatie toe, vind ik het opzich wel goed. Je leert elkaar beter kennen zo, beter dan dat geflikflooi van te voren en zo... maar als je elkaar eenmaal beter kent, kan je nog altijd verder als je wil......
Darine_Chamalia
14-05-2004, 16:30
Origineel gepost door Don_vito1
Greetz
MARIMAR :Iluvu:
Hangt geheel van iemands z'n doel en reden tot het verblijf en het contacteren met anderen op msn!
En het kan zekers een stap zijn tot een serieuse relatie. Tenslotte leer je of test je iemand op zijn/haar denken en doen! (met een beetje mensenkennis kun je zelf veel verder komen).
Darine
jamilatje2002
14-05-2004, 16:30
Als uiterlijk bij jou en bij haar geen rol speelt dan is het oke. Indien dit niet zo is dan kan het heel teleurstellend zijn achteraf.
gr,
Marrakchia_86
14-05-2004, 16:32
Origineel gepost door jamilatje2002
Als uiterlijk bij jou en bij haar geen rol speelt dan is het oke. Indien dit niet zo is dan kan het heel teleurstellend zijn achteraf.
gr,
Ja man, dat sekersz, nlijkt het echt een griezel te zijn of so... je kan natuurlijk van te voren elkaars foto sturen, als het echt serieus is, anders raad ik het je af een foto te sturen....
hmmm het is toch een risico denk ik
ik bedoel als je die persoon al kent, en al eens gezien hebt dat is anders, maar als je die gewoon hebt leren kennen via chat of marokko.nl of welke site ook en dan komt het moment dat jullie elkaar gaan ontmoeten,.. ??? Het kan altijd tegenvallen
als je na de ontmoeting (ook al valt zijn uiterlijk wat tegen) nog gevoelens hebt, dan zou ik er zeker voor gaan!!!
nadoria_berberg
14-05-2004, 16:41
hmmmz...mensen relaties zijn haram...! :rolleyes:
Strijdster
14-05-2004, 17:02
hahahahah meiske toch wallah dit laat me echt lachen. dus jij denkt dat elk meisje wel is een relatie heeft gehad yek. zit er iets los in je hoofd of wat. 3aath zegt ze dat maak je mij niet wijs :rolleyes: sub7anallah waar gaat het heen a3ibadellah wallah numoeten we relatie als de gewoonste zaak ter wereld vinden ofzo.
echt vaag ooit was er een tijd dat we mensen raar vonden als ze een haramrelatie hadden regoe tegenwoordig is iemand raar als ie clean wil blijven en geen zina plegen voor het huwlijk. wallah als iemand het mij kan uit leggen pleasseeee doe het want het leven is te zwaar voor me :(
thalla ik hou van jullie omwille allah swt :zwaai:
Origineel gepost door Marrakchia_86
RELATIES ZIJN HARAM...... ga jij mij vertellen dat jij noh nooit een relatie hebt gehad meid??? :rolleyes:
Dat maak je mij niet wijs! En ze hebben toch geen relatie, ze spreken elkaar op MSN. Wie weet vraagt hij wel meteen om haar hand, nadat hij haar en zij hem goed kent... zonder relatie gedoe. :giechel:
nadoria_berberg
14-05-2004, 17:58
Origineel gepost door Marrakchia_86
RELATIES ZIJN HARAM...... ga jij mij vertellen dat jij noh nooit een relatie hebt gehad meid??? :rolleyes:
Dat maak je mij niet wijs! En ze hebben toch geen relatie, ze spreken elkaar op MSN. Wie weet vraagt hij wel meteen om haar hand, nadat hij haar en zij hem goed kent... zonder relatie gedoe.
nog een keer..........hmmmzz.....Soubhana Allah....nouhou ik zal je een ding garanderen........je hebt het mooi mis!!..... maar zuster......ik zou zegge....ik laat je in je waarde...want een 1 DING staat vast...ik hoef mezelf nie voor jou te bewijzen... :rolleyes:
Strijdster
14-05-2004, 18:12
a3endam nadoria ghaam er7ak. mensen zijn de spoor kwijt.
nadoria_berberg
14-05-2004, 18:54
Origineel gepost door Strijdster
a3endam nadoria ghaam er7ak. mensen zijn de spoor kwijt.
ewa jah...zuster....la hawla wala qoewata ilah bilah....
Lady_moi
14-05-2004, 19:06
Ik geloof daar nie echt meer in ik wil eerst iemand in het echt kennen maar op msn ik zeg eerlijk
Zo ben je meer closer en leer je zn gedachten kennen
Maar een relatie pffffffff ik weet nu waarom da haram is
Lady_moi
14-05-2004, 19:11
Bol af
Origineel gepost door CoalitieGenie
jij bent echt triest voor woorden ben blij dat ik terug ben om jou af te zeiken :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.