Bekijk originele versie : voor de jongens!!
zijn jullie ooit afgewezen geweest, toen jullie een meisje haar hand gingen vragen??
Hoe ging je ermee om? Lijkt me verschrikkelijk!!
BintElmagreb
14-05-2004, 15:59
Origineel gepost door DoNaLd_DuCk
eng
:giechel: Dit lijkt me niets voor een jongen. Wat is er zo eng aan?
Als meisje zijnde begrijp ik wel dt het eng is en je heel erg verlegen bent, maar voor ee jongen ENG?
Ik vind het wel grappig! :giechel:
Wassalaam.
Marrakchia_86
14-05-2004, 16:04
Wajooh, nou vraag ik me af;'Meiden hoeveel jongens hebben jullie teleurgesteld door NEE te zeggen, toenz e om jullie hand kwamen vragen?'
En de jongens van Marokko tellen niet mee he... anders ben ik de tel al kwijt... hahahaha ze3ma!
die mannen zouden vreselijk gekrenkt zijn in hun ego, als ze een blauwtje lopen!!
Marueccoss
15-05-2004, 08:54
Nee nog nooit gebeurt...moet eerst op ondekkingsreis...ff vrouwtje zoeken dan passs....
Samirrrrr
15-05-2004, 09:33
Ik heb nog nooit de hand gevraagd van een meisje :maf:
zindelali
16-05-2004, 01:00
toen ik hoorde werd ik zwaar ziek van binnen echt ik heb maanden niet goed geslapen , maaaaaaaaaaaaaaaaaar weet je wat erg is in deze verhaal toen ze hoorde dat ik een met een bloed mooi meisje wilde trouwen kwam zei mij de hand vragen ( ziek in haar rot kop is ze ,en weet je ik ben erg blij dat ze me heeft afgewezen ,want ik ben nu dolgelukkig met mijn schatje)
kemel_vuitton
16-05-2004, 01:05
ik ga dit jaar iemand ten huwelijk vragen we zien inschallah wel!!!!!
Origineel gepost door Zaroka
zijn jullie ooit afgewezen geweest, toen jullie een meisje haar hand gingen vragen??
Hoe ging je ermee om? Lijkt me verschrikkelijk!!
Ik ben nooit een vrouw om de hand gaan vragen. Maar wel in voorfase ben ik wel eens afgewezen om een vage reden. Ik heb ook een paar keer een vrouw afgewezen. Soms had ik er geen moeite mee. Bv omdat ze strakke kleren droeg. Maar een andere keer valt het me erg zwaar. Het is zwaarder om een goed persoon af te wijzen, dan zelf te worden afgewezen.
oem_ismael
16-05-2004, 11:13
hoezo niet, ik zou willen dat ik met mijn man kon trouwen in het begin stadium....dat is echt het beste zo min mogelijk contact vertrouw op
Allah swt
LittleME
16-05-2004, 11:39
Zou je De Hand Vragen aan iemand die niet volgens haar Din loopt.. Strakke kleding draagt etc etc etc....
Ben ik wel benieuwd na, hoe jullie manne daar over denken. Op elk potje hoort zn dekseltje denk ik dan ?? of niet?
oem_ismael
16-05-2004, 11:42
als ik een man zou zijn zo ik het niet doen ik neem aan dat je een islamtische toekomst wil en dat je een vrouw wil die moslima is in haar gedachte en daden...ik zou ook een man afwijzen als hij niet praktiseerd
oem_ismael
16-05-2004, 11:43
Origineel gepost door levuuuh
ewa jah zo denk jij er over
als ik later ga trouwen moet ik me vrouw heel goed kennen van te voren je blijft trouwens je hele leven met die gene ;)
dat is wel zo achie maar wanneer je met een haram relatie start denk je dan dat Allah swt je huwelijk gaat zegenen..en ten slote is alleen met zijn wil alles mogelijk
misschien een tip het vriendinnetje van je zusje je kent haar maar je hebt geen relatie met haar ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.