Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wanneer weet je............??????

Yousra22
14-05-2004, 13:30

Wanneer kan je spreken over liefde, en niet meer over verliefd zijn? En waaraan kan je zien dat je vriend je doodgraag ziet? Hoe dikwijls zou je vriend je moeten bellen per week zodat jij weet dat hij je echt graag ziet?

HalveWaarheid
14-05-2004, 13:32
Kweet niet... Kzou zeggen vraag het hem na de sex... :)

marjam123
14-05-2004, 13:33
Origineel gepost door HalveWaarheid Kweet niet... Kzou zeggen vraag het hem na de sex... :) :rolleyes:

Yousra22
14-05-2004, 13:35
Origineel gepost door HalveWaarheid Kweet niet... Kzou zeggen vraag het hem na de sex... :) ik verlaag me niet tot zo'n niveau hoor. ik stel serieuze vragen, en verwacht dus serieuze antwoorden. maar ach, het is een topic waar iedereen zijn of haar mening kwijt kan, hoe stom die mening ook is. so keep on being stupid!

HalveWaarheid
14-05-2004, 13:46

Origineel gepost door Yousra22 ik verlaag me niet tot zo'n niveau hoor. ik stel serieuze vragen, en verwacht dus serieuze antwoorden. maar ach, het is een topic waar iedereen zijn of haar mening kwijt kan, hoe stom die mening ook is. so keep on being stupid! Ja jij begon met achterlijke vragen! Wat denk je ervan als k zou zeggen dat weet je pas als ie bij je ouders is geweest... :)

Yousra22
14-05-2004, 13:49
halvewaarheid, nou spreek je de VOLLEDIGE waarheid. dat is pas een goed antwoord! ;)

berbertje00
14-05-2004, 13:56
Origineel gepost door HalveWaarheid Wat denk je ervan als k zou zeggen dat weet je pas als ie bij je ouders is geweest... :) Pcies...

Malaga
14-05-2004, 14:25
Over liefde kun je spreken..als het serieus is tussen jullie en kwa gevoelens hebt voor hem en wederzijds natuurlijk en als hij 'echt de ware voor je is, en jij voor hem..en als hij bij je ouders is geweest" je merkt het wel vanzelf.. Als je vriend je dolgraag wilt zien, dan kun je dat aan merken..dat hij iedere keer zegt van 'ik wil je zien' of zullen we iets gaan drinken ergens.. enz enz.. haha volgnes mij moet hij dikwijls bellen....als hij je vaak belt..dan wil hij je dolgraag zien...dan kan hij niet zonder je....:Iluvu: Lmohiem Suc6.... :zwaai: liefs malaga