Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het ware geloof?

Pagina's : [1] 2

LZN
14-05-2004, 13:15

Wat ik mij afvraag is, hoe het toch komt dat er blijkbaar zoveel onduidelijkheid bestaat over wat de Islam nu in houdt...want als er weer een paar randpipo`s van Bin Laden iemand onthoofden in de naam van de " Islam " , zijn het ineens geen echte moslims , terwijl er wel altijd gemiept wordt over de gruweldaden van de Katholieken in de middeleeuwen. ;).

naoual1985
14-05-2004, 13:30
Hou je mond dombo!!

grendel
14-05-2004, 13:47
Origineel gepost door LindaEjimofor Wat ik mij afvraag is, hoe het toch komt dat er blijkbaar zoveel onduidelijkheid bestaat over wat de Islam nu in houdt...want als er weer een paar randpipo`s van Bin Laden iemand onthoofden in de naam van de " Islam " , zijn het ineens geen echte moslims , terwijl er wel altijd gemiept wordt over de gruweldaden van de Katholieken in de middeleeuwen. ;) Je zou die vraag ook kunnen stellen aan de Yanks in Irak. Als ze dat bedoelen met Christelijke waarden en normen wat er gebeurt in Abu Ghraib, dan is er ook iets fundamenteels mis :D

islamietje114
14-05-2004, 14:20
Origineel gepost door LindaEjimofor Wat ik mij afvraag is, hoe het toch komt dat er blijkbaar zoveel onduidelijkheid bestaat over wat de Islam nu in houdt...want als er weer een paar randpipo`s van Bin Laden iemand onthoofden in de naam van de " Islam " , zijn het ineens geen echte moslims , terwijl er wel altijd gemiept wordt over de gruweldaden van de Katholieken in de middeleeuwen. ;) laten we stellen dat de "geboren" moslims nie tbeter weten en daarom dus moslim zijn. maar geef mij dan een verklaring waarom er per dag gemiddeld 1.5 persoon moslim word ( 1.5 kan niet dus gemiddeld 1 of 2 ) en waarom er duizenden engelsen en amerikanen na de aanslagen van 11 sep moslim zijng eworden?! Juist jah ze zijn zich er in gaan verdiepen en weten wat het inhoud. ze zijn niet gaan surfen op marokko.nl om zich vervolgens af te vragen wat de islam nou eigenlijk inhoud. de koran kom ECHT NIET naar je toegelopen. als je echt zo wijs bent als dat je je berichtje wil laten overkomen ga je er dan in verdiepen. en kom dan met wijze praatjes bij mij...!!

islamietje114
14-05-2004, 14:22

by the way...wij 'miepen'<---(:confused: ) wel dat de daders van de onthoofding van die amerikanen geen echte moslims zijn. maar ben je zo ver op de hoogte van wat er met de irakezen is gebeurd en nog steeds aan de gang is?! nee?...ik wil je wel een paar smakelijke fotos sturen misschien dat je dan wat minder onzin uitkraamt. voel je vooral nie taangevallen!!

islamietje114
14-05-2004, 14:29
geef mij asjeblieft een voorbeeld dan?! wel heel grappig hoe een buitenstaander toch zo kan oordelen over ons geloof. je weet echt niet wat voor onzin je praat vriend. beargumenteer jou mening dan?! echt sommige van jullie praten zoveel onzin he...niet te geloven

grendel
14-05-2004, 14:30
Origineel gepost door Jah Als dit gepaard ging met het luid scanderen van 'God is groot!' dan heb je een punt. Bij de onthoofding lieten de plegers er geen enkel misverstand over bestaan onder welke geloofsnoemer ze dit deden! OK, maar je bent het wel eens dat de grote leider van deze soldaten wel heel erg vaak God erbij haalt in zijn hoedanigheid van gelovige Christen.

islamietje114
14-05-2004, 14:33
oei dat komt hard aan...:lol:

KARIM_FADIL
14-05-2004, 14:39
Origineel gepost door grendel OK, maar je bent het wel eens dat de grote leider van deze soldaten wel heel erg vaak God erbij haalt in zijn hoedanigheid van gelovige Christen. :hihi:

dewarereligie
14-05-2004, 15:01
Kijk voor meer informatie over de Islaam op: www.dewarereligie.tk

dewarereligie
14-05-2004, 15:39
Origineel gepost door Cuore Nou, moslims zijn niet de enigen die claimen de ware religie te bezitten. Maar het valt wel op dat moslims steeds staan te zeuren dat hun religie de enige en de ware is, en dat de rest, de kufar verzekerd zijn van een plaats in de hel omdat ze geen moslim zijn. Stupider kan echt niet. Ooit met een christen gepraat? Een paar weken geleden verklaarde een christen dat ik naar de hel zal gaan omdat ik Jezus Christus niet als mijn Heer neem. Dus begin niet over moslims alleen. Oje de Islaam is de ware religie (http://www.dewarereligie.tk)

Jimi
14-05-2004, 15:40
Origineel gepost door dewarereligie Ooit met een christen gepraat? Een paar weken geleden verklaarde een christen dat ik naar de hel zal gaan omdat ik Jezus Christus niet als mijn Heer neem. [/URL] Dat was dus net zo'n freak als jij...

amused
14-05-2004, 15:45
Origineel gepost door dewarereligie Ooit met een christen gepraat? Een paar weken geleden verklaarde een christen dat ik naar de hel zal gaan omdat ik Jezus Christus niet als mijn Heer neem. Dus begin niet over moslims alleen. Oje de Islaam is de ware religie (http://www.dewarereligie.tk) Gelukkig bevat mijn kennissenkring niet veel reli-fanaten. De meesten in mijn omgeving zijn rationeel en verstandig genoeg om in te zien dat niemand op aarde de waarheid in pacht heeft... P.S. Leuke site touwens, alleen jammer van het stukje over de evolutie. Bevat iets te veel fouten.

wael_gataarlijk
14-05-2004, 17:13
shi'iten, soennieten, sufi's, amadiyah's, bahais, omanieden ga zo maar door. er zijn tientallen evrschillende striomingen in de islaam. kijk uit voor ahmadiyah's, die zijn zeer gevaarlijk, het is een sekte!!! en wat zegt een ahmadiya op zijn beurt? pas op voor shi'iten want die weten niet wat de ware islaam is! iedereen zegt van zijn stroming: dit is de ware! maar dan weten we natuurlijk nog niet wat de ware is. een beetje verwarrend dus. ik heb nooit een quran van een ahmadiya gezien, vraag me af of die anders zal zijn geschreven...

Pagina's : [1] 2