Bekijk originele versie : Ik ben opzoek naar een goeie rijschool in Amsterdam!
Mijn instructice is op vakantie en ik wil tijdens de vakantie gewoon doorijden. Wie raden jullie mij aan??
Alvast bedankt!!
barae000
14-07-2009, 16:41
Ik zou zeggen ga lessen bij Elite rijschool een turkse meid Super goed:)
Ik zou zeggen ga lessen bij Elite rijschool een turkse meid Super goed:)
ik lees op haar site dat ze in alkmaar rijdt.... ik ben opzoek naar iemand in amsterdam
jammer heb wel een goeie voor je maar die gaat ook op vakantie vanaf 20 augustus kunnen mensen zich weer aanmelden
jammer heb wel een goeie voor je maar die gaat ook op vakantie vanaf 20 augustus kunnen mensen zich weer aanmelden
Dat is echt superjammer!
Toch bedankt schat!
BRUIDSBELLA
21-07-2009, 11:55
rijschool andalus 0621488111:goedzo:
rijschool andalus 0621488111:goedzo:
Heb je enig idee of ze ook in Zaandam rijden?
BRUIDSBELLA
21-07-2009, 15:39
Heb je enig idee of ze ook in Zaandam rijden?
ik denk het wel, want deze jongeman komt uit amsterdam Noord.:goedzo:
niet veel rijscholen zijn bereid om buiten Amsterdam te rijden. Ze willen je vaak bij Sloterdijk zien, maar ik begrijp dat het niet fijn is als je el;ke keer een trein kaartje moet betalen
niet veel rijscholen zijn bereid om buiten Amsterdam te rijden. Ze willen je vaak bij Sloterdijk zien, maar ik begrijp dat het niet fijn is als je el;ke keer een trein kaartje moet betalen
Ik woon in amsterdam noord en meestal rijden ze dan met je in zaandam, omdat risico op file is richting sloterdijk. sta je daar met de auto het hele uurtje. . .
rijschool The stars, ze rijden waar je maar wilt. hier hun nummer 0634397777 en ze gaan niet op vakantie, en je slaagd in een keer.
groetjes
sucsus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.