Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kuffar is geen scheldwoord

Pagina's : [1] 2 3 4 5

House
14-05-2004, 12:50

Laat dat ff duidelijk zijn. Kaffir is iemand die ongelovig is en dat is toch echt geen scheldwoord, o mijn beste Hollandse vrienden. Kuffar is trouwens het meervoud van kaffir.

House
14-05-2004, 12:54
Origineel gepost door jacko Say it loud!! I am a kaffir and I am proud!! Niets mis mee toch. Wie het niet accepteren wil, kan de pot op.

House
14-05-2004, 12:57
Origineel gepost door GodfriedvanB Geitenn.euker is ook geen scheldwoord, we noemen het ook wel een bok. Het is net als met Kaffir vooral de context waarin het woord gebruikt wordt, en die is hier vaak verre van vleiend. Een ongelovige is een mens Een Bok daarintegen is geen mens, maar een dier. Dus associeer je ons met dieren.

House
14-05-2004, 13:07
Origineel gepost door GodfriedvanB Zijn wij niet allen zoogdieren. :D :moe:

Saartje20
14-05-2004, 13:48

Origineel gepost door dhc_crew oke kafir kafirs gaan naar de hel :D onee w8 daar geloof jij niet in want als je dood bent is r toch niks meer?? dood is dood toch ? dus dat christelijke gedoe met name de heilige geest dat bestaat niet ga lekker dood dan is er niks meer toch Waarom moet iemand als jij afkomstig zijn uit hetzelfde land als ik? Met zo'n achterlijkheid en weinig kennis? Ga naar school joh.....

islamietje114
14-05-2004, 14:51
:lol: wahhahahahahahahawhahhahahahahaahahahahhaahahahaha hahahahahahahahah shit...ik ga stuk hier

tonk
14-05-2004, 15:15
Origineel gepost door House Laat dat ff duidelijk zijn. Kaffir is iemand die ongelovig is en dat is toch echt geen scheldwoord, o mijn beste Hollandse vrienden. Kuffar is trouwens het meervoud van kaffir. En een homo is gewoon een man die op mannen valt. Het gaat erom dat het vaak als een scheldwoord wordt gebruikt, doorgaans in combinatie met 'domme'.

House
14-05-2004, 15:31
Het is ook nooit goed he :jammer:

Erwin
14-05-2004, 16:02
Origineel gepost door House ... Kuffar is trouwens het meervoud van kaffir. Al-Kaafiroen?

Erwin
14-05-2004, 16:04
Oh ja, enne... Homo is ook geen scheldwoord. Of boer...

House
14-05-2004, 17:17
Origineel gepost door Erwin Al-Kaafiroen? Goedzo Erwinneke, je hebt je huiswerk goed gedaan :goedzo:

roebla
14-05-2004, 17:22
Ik denk toch dat heel veel Nederlanders zich ook beledigd voelen als je ze ongelovig noemt ! Volgens mij zei Freek de Jonge het een keer ! De Nederlander gelooft voor de zekerheid ! Misschien zit er toch wel wat boven :) en je hebt ook mensen like Jacko die gewoon ongelovig zijn :) en trots :p

gaviel
14-05-2004, 18:26
Origineel gepost door roebla Ik denk toch dat heel veel Nederlanders zich ook beledigd voelen als je ze ongelovig noemt ! Volgens mij zei Freek de Jonge het een keer ! De Nederlander gelooft voor de zekerheid ! Misschien zit er toch wel wat boven :) en je hebt ook mensen like Jacko die gewoon ongelovig zijn :) en trots :p Tja en die Freek kan het weten he, want hij een zoon van een dominee. Maar waar ie gelijk heeft ie gelijk, beter het zekere voor het onzekere nemen zullen velen denken. Nu ef over de kufar oftewel de kafiroen van de wereld. Het is een benaming van mensen zoals het nederlandse woord de ongelovigen en dat word door velen gebruikt ook de mensen van de bijbel de tora en de koran en nog anderen geschriften van geloven. ZOOOOO waar en wie is het nu???? :confused: Maar een mens kan nog zoveel geloven als hij niet elke dag zoekende is naar de "waarheid" kan hij zomaar in het ongelovige vervallen!

islamicgirl3
14-05-2004, 18:32
Origineel gepost door GodfriedvanB Geitenn.euker is ook geen scheldwoord, we noemen het ook wel een bok. Het is net als met Kaffir vooral de context waarin het woord gebruikt wordt, en die is hier vaak verre van vleiend. Ce n'est pas vrai! Dat is niet waar! Want jij bent een kafir en dat is een FEIT! Jij vindt dat iemand een geiten.blala kan zijn, dat is dus jouw MENING! Moge dat duidelijk voor je zijn.

islamicgirl3
14-05-2004, 18:38

Origineel gepost door GodfriedvanB Heel goed gezien. De heilige geest, god, allah en al die andere goden bestaan niet. En dood is dood. Ja, ja je hebt gelijk. Je lost dan gewoon op, alsof je nooit hebt bestaan. :rolleyes: Weet je wat, ik ga vandaag 2000 moorden plegen. Ik koop dan snel een ticket en vlieg naar de bergen van Marokko en ga lekker verder genieten van mijn leventje, zonder er misschien voor in de bak te hoeven gaan (ook al zou ik zitten, dan zou ik na 10 jaar al weer vrij zijn). Enne, als ik dood ben, jah, dan ben ik dood! Mooi meegenomen die 2000 moorden op aarde, maar jah, nu ben ik toch dood en los ik vanzelf op, niemand die me ervoor straft verder! :confused: :confused: :confused: Wat een rare, maar vooral onlogische theorie hebben ongelovigen toch.....Al7amdoelilah ben ik moslim!

Pagina's : [1] 2 3 4 5