Bekijk originele versie : Reiskosten auto dit jaar Maghreb 2009!
Voor de broeders en zusters die dit jaar zijn vertrokken en zijn aangekomen of zelfs teruggekomen zijn.
Wat waren de kosten dit jaar !
Dit houdt dus in:
-Benzine
-Tolwegen
-Reisverzekering
-Ferry-kosten(1p-een medium groote auto oftwel een sedan)
-njah eten maar dat hoeft niet echt
Verder wil ik iedereen een fijne vakantie wensen en voor de terug reis insallah trik salama....
mokhtari
14-07-2009, 15:17
wordt +/- 1200 voor benzine/diesel + tol
RkeMpoe_Boy
14-07-2009, 20:16
1000 euro retour.
wordt +/- 1200 voor benzine/diesel + tol
1000 euro retour.
jeps meestal rond die bedragen.....
Kifesh zijn jullie allebei dit jaar gegaan/geweest ?
Het is afhankelijk van waar je in marokko woont, welke weg je pakt (barcelona of madrid), welke boot je neemt (via tanger is het aanzienlijk goedkoper dan via nador/alhoceim), motorinhoud van je auto, diesel of benzine, etc etc etc.
Suiker-Klontje
15-07-2009, 20:22
De bedragen voor de boten voor een personen-auto, wat zijn de kosten dit jaar van Algociras naar Tanger?
Het is afhankelijk van waar je in marokko woont, welke weg je pakt (barcelona of madrid), welke boot je neemt (via tanger is het aanzienlijk goedkoper dan via nador/alhoceim), motorinhoud van je auto, diesel of benzine, etc etc etc.
Jah, gewoon via Tanger en ik moet wel helemaal door naar Agadir, maar inmiddels heb je een snelweg :D , dusss dat is iets makkelijker.
Ik denk dat ik met een Ford Focus zal gaan 1.6 of 1.8 Benzine...
Jah, gewoon via Tanger en ik moet wel helemaal door naar Agadir, maar inmiddels heb je een snelweg :D , dusss dat is iets makkelijker.
Ik denk dat ik met een Ford Focus zal gaan 1.6 of 1.8 Benzine...
Het is ook afhankelijk van welke weg je pakt, via barcelona/luxemburg is de tol weer duurder, via madrid/bordeaux is het goedkoper.
Het is ook afhankelijk van welke weg je pakt, via barcelona/luxemburg is de tol weer duurder, via madrid/bordeaux is het goedkoper.
is barca niet een omweg ?
is barca niet een omweg ?
Jawel is ietsje langer,
Maar wel mooier/makkelijker/veiliger. Geen bergen, diepe ravijnen, scherpe bochten op 150 meter hoogte etc etc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.