Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse restaurants in luik?



13-07-2009, 13:52
Hoi ,

Ik wil met wat mensen van mijn werk (nederlanders) naar een marokkaans restaurant in luik. Er zijn er een aantal. Is er iemand van jullie al wel eens geweest en wie kan me een goede aanbevelen?

13-07-2009, 14:48


Sultan, top bediening netjes sfeer op zaterdag heb je ook een buikdanseres. Ze hebben noordafrikaans eten. Dus beetje tunesie beetje marokko!

13-07-2009, 15:17

Citaat door Lena24:
Sultan, top bediening netjes sfeer op zaterdag heb je ook een buikdanseres. Ze hebben noordafrikaans eten. Dus beetje tunesie beetje marokko!


mooi als ze maar tajine hebben

13-07-2009, 15:22
ja absoluut je krijgt veel en alles wordt traditioneel geserveerd. Alle soorten couscous gewoon heeerlijk en de vissoep heb ik nergens zo lekker gegeten.

verder heb je nog wel zo een andere tent vlakbij het centrum maar daar heb je van dat shoarma tent achtige eten.

13-07-2009, 16:36



Citaat door Lena24:
ja absoluut je krijgt veel en alles wordt traditioneel geserveerd. Alle soorten couscous gewoon heeerlijk en de vissoep heb ik nergens zo lekker gegeten.

verder heb je nog wel zo een andere tent vlakbij het centrum maar daar heb je van dat shoarma tent achtige eten.



En de prijzen zijn die gewoon normaal? Moet je daar reserveren of kun je gewoon met 4 man binnenlopen?