Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PayPal rekening: geen geld toegevoegd, dus directe overschrijving via bankrekening?

werklozestudent
13-07-2009, 13:39

Via mijn PayPal account heb ik net een paar aankopen gedaan. Maar ik heb geen geld op mijn PayPal gezet, want ik heb gebruik gemaakt van 'directe overschrijving' via mijn bankrekening. Maar als ik nu kijk op mijn bankrekening zie ik dat er niets vanaf is gehaald? Terwij er op mijn paypal account staat status betaling: Voltooid' ?? Maar dit klopt dan toch niet? Of duurt het nog een paar dagen voordat het geld eraf is gehaald van je bankrekening? Of moet ik toch eerst geld zetten op mijn paypal rekening? En krijg ik dus achteraf een bericht dat het fout is gegaan met het verwerken van de betaling, omdat er dus geen geld is op mijn account? Kan iemand mij aub meer info hierover vertellen?

Don_Zakaria
13-07-2009, 14:31
het duurt ff voordat het van je rekening is afgeschreven

Younes.
13-07-2009, 14:36
PayPal zal 't automatisch van je rekening afhalen. Het duurt alleen een tijdje.

werklozestudent
13-07-2009, 16:16
Tnx voor jullie reactie. Idd, zie het staan dat transacties niet gelijk worden uitgevoerd. Weten jullie toevalig hoe lang het duurt voordat het van je rekening afgehaald wordt? En paypal stort neem ik aan het bedrag weer op de leverancier rekening....? (Dit vraag ik, omdat er missichien eerst geld afgehaald wordt van mijn bankrekening - naar paypal rekening, en zodoende via paypal ik het weer stort op de rekening van de leverancier...)

Younes.
13-07-2009, 19:55

Tnx voor jullie reactie. Idd, zie het staan dat transacties niet gelijk worden uitgevoerd. Weten jullie toevalig hoe lang het duurt voordat het van je rekening afgehaald wordt? En paypal stort neem ik aan het bedrag weer op de leverancier rekening....? (Dit vraag ik, omdat er missichien eerst geld afgehaald wordt van mijn bankrekening - naar paypal rekening, en zodoende via paypal ik het weer stort op de rekening van de leverancier...) Het bedrag kom bij je leverancier op zijn Paypal rekening. Paypal stuurt een incasso naar jou bank. Incasso wordt verwerkt en geld is afgeschreven.

werklozestudent
14-07-2009, 14:36
Het bedrag kom bij je leverancier op zijn Paypal rekening. Paypal stuurt een incasso naar jou bank. Incasso wordt verwerkt en geld is afgeschreven. Shoukran voor je reactie, het is een stuk duidelijker!