Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Ryan Air?????

ik_post
13-07-2009, 00:22

Hallo allemaal Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb net geboekt bij ryan air en de betaling gedaan met visa card Nou krijg ik een reserveringsnummerte zien en bij status BEVESTIGD NIET De boeking is pas bevestigd wanneer u de e-mail met de reisroute ontvangt. Nou die reisroute heb ik dus niet ontvangen. Hoor je die meteen te ontvangen of kan ik die ook morgen ontvangen?

ik_post
13-07-2009, 00:23
help aub

magrebia84
13-07-2009, 00:27
Normaal gesproken moet je gelijk een mailtje van hun krijgen met dezelfde gegevens en BETALING BEVESTIGD. Noteer in ieder geval wel het reserveringsnummer wat je daar ziet en de vlucht gegevens. kijk later of je alsnog een mailtje van hun hebt gekregen en zoniet neem dan contact met hun op. succes

yasmina11911
13-07-2009, 00:28
Het is dus niet bevestigd is de betaling wel goed gegaan? Want dan staat er op hetzelfde blad van de reserveringsnr totaal verschudligd/betaald bel ze morgen ochtend

ik_post
13-07-2009, 00:29

Normaal gesproken moet je gelijk een mailtje van hun krijgen met dezelfde gegevens en BETALING BEVESTIGD. Noteer in ieder geval wel het reserveringsnummer wat je daar ziet en de vlucht gegevens. kijk later of je alsnog een mailtje van hun hebt gekregen en zoniet neem dan contact met hun op. succes Ik heb niks ontvangen op mn mail. Kan het niet zijn omdat het nu nacht is? En het ticket krijg je daar ook een link voor op je mail?

ik_post
13-07-2009, 00:32
Het is dus niet bevestigd is de betaling wel goed gegaan? Want dan staat er op hetzelfde blad van de reserveringsnr totaal verschudligd/betaald bel ze morgen ochtend er staat betaling 1 geweigerd ( want ik had daar een typfoutje gemaakt) en betaling 2 in behandeling ?? totaal verschuldigd bedrag staat 0.00

ik_post
13-07-2009, 00:35
Het is wel zwaar klote want ze spreken alleen engels bij de klantenservice van hun

magrebia84
13-07-2009, 00:37
Nee lieve schat heeft niks met nacht te maken, heb wel vaker rond dit uur geboekt. Uiteraard kan er ook een storing bij hun zijn maar allahoe 3alam. Je toegang tot het vliegtuig is puur en alleen je reserverings nummer die je kunt uitprinten gelijk wanneer je hebt geboekt want dat is wat je ziet en je krijgt ook een mailtje van hun met dezelfde gegevens, maar het moet er echt staan dat de betaling is bevestigd. Misschien heb je wel verkeerde creditcardgegevens doorgegeven dat kan ook. Bel ze morgen inshallah op dan weet je t gelijk zeker.

magrebia84
13-07-2009, 00:39
Dat is wel zo ze praten alleen engels bel anders morgen ook je bank weet je gelijk of er wat van je creditcard is afgeschreven

ik_post
13-07-2009, 00:47
kijk dit staat er Betaling 1: geweigerd Naam van cardhouder ............. Cardnummer VI: XXXXXXXXXXXXxxxx Betalingsbedrag 263,81 EUR Betaling 2: in behandeling Naam van cardhouder ........ Cardnummer VI: XXXXXXXXXXXXxxxx Betalingsbedrag 263,81 EUR Betaald bedrag 263,81 EUR Verschuldigd bedrag: 0,00 EUR

magrebia84
13-07-2009, 00:58
ok er staat dus wel dat t is betaald maar dat van betaling 1 en 2 heb ik nooit gehad dus kijk t maar voor de zekerheid even na

L3007
13-07-2009, 01:05
Vanuit waar vlieg jij?

ik_post
13-07-2009, 09:57
Mensen ik bel die klantenservice maar krijg geen gehoor. En er staat dit bij t telefoonnummer: Reserveringen: maa - vri 9:00 – 17:45 CET zat - zon Closed Kan ik dan pas vanavond bellen of zo?