Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op welke partij ga jij stemmen?

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2002, 08:48

OP welke partij gaan wij Marokkanen stemmen! Ikzelf twijfel tussen SP en GroenLinks, mijn voorkeur gaat uit naar SP, alleen SP wil Islamitische scholen afschaffen en daar ben ik het absoluut niet mee eens! Dus word moeilijk! Jullie keuze + uitleg erbij aub? Salaam wa 3aleikoem Ramadan moebarak wa koel 3aam wa antoem bigair!.

doc25
13-11-2002, 08:57
Ik stem niet meer op de SP. Ze hebben die verrader van Lazrak (een "geintegreerde" marokkaan die het over onze ruggen probeert te maken) binnengehaald. Die gast heeft zo'n enorme afkeer van de islam, onbegrijpelijk gewoon. Hij pleit o.a. voor sluiting van islamitische scholen. Toen een journalist (geen moslim notabene!) aan hem vroeg: en waarom worden christelijke en joodse scholen niet gesloten ? zei meneer Lazrak doodleuk: daar heeft niemand last van ! (en dit valt erg mee vergeleken bij andere uitspraken die hij heeft gedaan over moslims en marokkanen) mijn top 2 is: 1) groen links 2) PvdA (SP stond ooit op 1 bij mij) ;)

Ghizlanetje
13-11-2002, 10:11
Ik weet het niet

AnouarBlueEyes
13-11-2002, 10:21
Ik ga niet stemmen.....de hele politiek hier is toch 1 zootje ongeregeld....Ik doe gewoon mijn ding en f*ck de tweede kamer....

Rizkkii
13-11-2002, 15:16

Ik ga op SP stemmen zolas altijd...

Junkie
13-11-2002, 16:59
Dat de SP eventueel Islamitische scholen wil sluiten, is voor mij geen reden om niet (weer) op ze te gaan stemmen. In alle eerlijkheid zeg ik dat als ik kinderen krijg, ze naar een spierwitte school gaan. Ik ben opgegroeid in ZuidOost en bewaar bepaald geen kickende herinneringen aan mijn schooltijd. Ik was daar de enige witte, en regelmatig het pispaaltje. En ik weet nu al dat mijn kind op een Islamitische school gepest gaat worden omdat hij/zij een Nederlandse vader heeft. Vooroordeel? Kan best zijn, maar daar ga ik straks mijn kind niet aan blootstellen.

NA3_NA3
13-11-2002, 20:01
PVDA GEWOON!!! OOK AL HEBBEN ZE ZOGENAAMD VOLGENS ANDEREN HET VERKEERD GEDAAN DE LAATSTE JAREN , MAAR DAT IS GEWOON DE GROOTSTE ONZIN!! ZAT WIM KOK MAAR ER NOG BIJ. IK MAG DIE VENT WEL

khadouj
13-11-2002, 20:03
Ik twijfel nog tussen de SP en Groenlinks. Ik ben het er inderdaad mee eens dat Lazrak niet de juiste persoon is om op te stemmen en de SP wou ook Ayaan Hirsi Ali binnen halen, die als "deskundige" het verschil tussen cultuur en geloof niet weet. Ik baseer mijn keuze echter niet op het sluiten van Islamitische scholen, want ik ben voor openbare scholen. Dus ook geen christelijke scholen, maar openbare scholen, waar jongeren les krijgen in alle godsdiensten. Zo weten ze meteen het verschil tussen alle godsdiensten. Dan weten de niet moslims ook waarom we vasten, waarom islamistische vrouwen een hoofddoek dragen (veel besproken onderwerpen momenteel), dat zou elk jaar o.a. een heleboel uitleg schelen. Het is wel degelijk van belang om te stemmen Ask_me, want ook al kan je het nooit eens zijn met een verkiezingsprogramma, ga je kijken in welke je je het meest kan vinden. Dat moslims in Amerika op Bush hebben gestemd is hun keus, zo konden ook niet weten wat hij van plan was te gaan doen tijdens zijn tijd in het Witte Huis. Veel Arabische/Moslimlanden volgen Bush ook voor een groot gedeelte in zijn plannen. De arme man weet niet eens dat als je door een verrekijker kijkt, je eerst de klepjes er af moet halen en dan staat hij daar nog stoer in zijn legerpakje..

NA3_NA3
13-11-2002, 20:03
Origineel gepost door /\/\emnon D66 Boris van der Ham tip: kijk eens hier (http://www.borisvanderham.nl) Ik ga hier op stemmen omdat ik hem persoonlijk ken. Als ik jullie was zou ik ook op hem stemmen, een relatief jong iemand met een moderne kijk op onze wereld. DAT ZEGGEN ZE ALLEMAAL VAN EL KAAR!! CONCRETE INHOUD DAT IS WAT TELT!!

MrEsco
13-11-2002, 22:43
Origineel gepost door /\/\emnon D66 Boris van der Ham tip: kijk eens hier (http://www.borisvanderham.nl) Ik ga hier op stemmen omdat ik hem persoonlijk ken. Als ik jullie was zou ik ook op hem stemmen, een relatief jong iemand met een moderne kijk op onze wereld. Dat is je grote argument om op hem te stemmen? Omdat je hem persoonelijk kent? thats it? Mischien heeft de wereld juist geen moderne kijk nodig... De volgende keer als je iets zegt probeer IETS te zeggen... MrEsco

NA3_NA3
13-11-2002, 22:47
he esco waar staat je freestyle topic???? ik zoek al dagen en vind niets!!!!

MrEsco
13-11-2002, 22:48
kletshoekje denk ik... MrEsco

NA3_NA3
13-11-2002, 22:55
tfoee ik vind niets en ik wil iets er op zetten man

Pagina's : [1] 2