Bekijk originele versie : Zomerafvaltopic deel 902359082359
Roosje_Roosje
12-07-2009, 22:39
Haai ladies,
Zoals vele topic hier gaat deze ook over afvallen.. Ik zou graag tussen de 5 en 10 kilo kwijt willen raken..
Ik ga het gezond aanpakken, dus geen gekke dieet waardoor ik eerste week afval en tweede week het dubbele aankom!
Deze topic is voor iedereen bedoelt.. dus je kan gerust meedoen:kus:
We kunnen het !
De ramadan is bijna aangebroken.. Wij gaan gewoon lekker door.. Wie mee wilt doen marhbabiekoemm.. Alles is welkom!!
MarocciiaLady
12-07-2009, 23:02
Ik zou ook wel een paar kilo's willen afvallen. Alleen weet ik op dit moment niet waar ik moet beginnen :(
Dus kom op, plaatsen die handel. :o
Roosje_Roosje
12-07-2009, 23:05
Is goed meid, zodra er wat meer mensen reageren zal k gwn een plan van aanpak plaatsen..
Hoii,
Ik wil ook graag meedoen.. Heb het geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet om van de junkfood af te blijven :(
MarocciiaLady
12-07-2009, 23:14
Hoii,
Ik wil ook graag meedoen.. Heb het geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet om van de junkfood af te blijven :(
Wollah echt hé. Ik denk soms, morgen begin ik er niet meer aan. Terwijl ik de volgende dag gewoon chips voor me pak etc. :hihi:
Hey schatjes
Ik sluit me bij jullie aan!
Ik ben het zat en wil heel graag 10 kilos kwijt!
Succes
Begin morgen MAANDAG 13 JULI!!!!
Roosje_Roosje
12-07-2009, 23:18
Hoii,
Wollah echt hé. Ik denk soms, morgen begin ik er niet meer aan. Terwijl ik de volgende dag gewoon chips voor me pak etc. :hihi:
Jaa dat heb k zovaak.. We gaan gwn lekker gezond eten.. Als je eenmaal begint voel je je gwn goed in je vel.. & dan wil je zeker doorgaan!
Ja of roze koek.. :love:
Maar dit keer moet het gewoon lukkenn..!! Laten we morgen met zn allen beginnen!
Zijn er al genoeg mensen voor een plan van aanpak?
Roosje_Roosje
12-07-2009, 23:19
Hey schatjes
Ik sluit me bij jullie aan!
Ik ben het zat en wil heel graag 10 kilos kwijt!
Succes
Begin morgen MAANDAG 13 JULI!!!!
Heey lieverd,
Welkom.. mrgen begin k ook! doe ook elke dag eetverslagje plaatsen he
Ik ben 1,65 en weeg 77,4kg. Ik wil uiteindelijk naar de 60.. Maar eerst proberen de 60 te halen :p
En jullie?
Heey lieverd,
Welkom.. mrgen begin k ook! doe ook elke dag eetverslagje plaatsen he
iK OOk inshallah als er morgen weer nix geks gebeurd dat ik me eetgewoonten ga missen. Ik ga gelijk na me werk naar de sportschool.
Weet je al hoe je eetverslag eruit gaat zien??
xx
Ik ben 1,65 en weeg 77,4kg. Ik wil uiteindelijk naar de 60.. Maar eerst proberen de 60 te halen :p
En jullie?
Ik bedoel eerst proberen de 70 te halen :p
Roosje_Roosje
12-07-2009, 23:29
En jullie?
InschAllah meid, je moet er gwn echtt voorgaaaaaan..
iK OOk inshallah als er morgen weer nix geks gebeurd dat ik me eetgewoonten ga missen. Ik ga gelijk na me werk naar de sportschool.
Weet je al hoe je eetverslag eruit gaat zien??
xx
Ja ik plaats zo mijn plan van aanpak bij eerst reactie.. kwacht nog op meer reacties..
InschAllah meid lukt het ons!
MarocciiaLady
13-07-2009, 12:07
Ochtend: Één van de volgende:
- Muesli met Yoghurt
- Bruin/Volkoren brood met pindakaas of smeerkaas
- Volkoren Sultana
Ik heb gehoord dat pindakaas erg goed voor je is. Er zit genoeg voeding in om de rest van de dag fit te blijven. Ik heb het geprobeerd en ik voel me nu eerlijk gezegd niet zo zwaar dan dat ik iets anders eet in de ochtend. Probeer maar. Verder ben ik niet echt gekomen. En o ja, een half uur per dag lopen is ook lekker gezond.
MarocciiaLady
13-07-2009, 12:18
Ja of roze koek.. :love:
Maar dit keer moet het gewoon lukkenn..!! Laten we morgen met zn allen beginnen!
Zijn er al genoeg mensen voor een plan van aanpak?
Ja, niet normaal gewoon. Je moet ook echt uitkijken met wat je eet. Als je naar de ingredienten kijkt, dan zie je meestal E120 en dat soort cijfers. Dan zit er meestal schildluis in. Meestal bij rozige junkfood :hadj:
Jaa dat heb k zovaak.. We gaan gwn lekker gezond eten.. Als je eenmaal begint voel je je gwn goed in je vel.. & dan wil je zeker doorgaan!
Ja, inderdaad. Dan voel je je ook lichter en niet zo zwaar. Ik had het een week geprobeerd, maar toen at ik echt heel weinig. En dat is echt slecht voor je. In de middag had ik bijvoorbeeld nog een erge honger, maar ik probeerde alsnog niets te eten, totdat ik het zat werd en gewoon normaal begon te eten. In de ochtend at ik heel weinig en als ik uit school kwam gewoon een zelfgemaakte salade. De rest van de dag echt helemaal niets. Ik probeerde ook echt te sporten. En dan trainde ik mijn buikspieren, terwijl het vet dan juist naar buiten komt. En dan kan je ook niet eens meer helder nadenken. Ik had echt bijna geen kracht meer, doordat mijn lichaam geen genoeg vetten binnen kreeg :( En het leek echt alsof ik dikker werd, terwijl dat dus niet zo was.
Ik hoop dat dit wel gaat helpen. Gewoon lekker gezond en snel afvallen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.