Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelf UITMAKEN is pijnlijker...

Karim_nour
14-05-2004, 00:04

Laten we het over het beïndigen van een relatie hebben. Hoe maak jij het eigenlijk uit als je het zat bent en doe je het op een bepaalde tijd of willekeurig als je zin hebt? En heb je wel is spijt van het feit dat je het uitgemaakt hebt met iemand, terwijl de schuld niet alleen aan hem/ haar lag, maar ook deels aan jou? Als ik mijn persoonlike mening moet geven hierover: dan zeg ik eerlijk dat het pijnlijker is wanneer ik er zelf een einde aan maak. Dit door het feit dat ik vaak medelijde heb met mensen. Vooral wanneer zo een iemand na een tijdtje weer belt en naar je vraagt en vraagt hoe het is. dan bessef je dat je iemand pijn hebt gedaan, ongeacht de vraag of die gene wel of geen schuld had aan de beïndiging van jullie relatie. nu jij..... :p ;)

Bachelorette
14-05-2004, 00:13
en als je je dat realiseert, heb je dan spijt van je beslissing? ik vind het erger voor de persoon die gedumpt wordt, dit omdat diegene die het uitmaakt sneller zijn nieuwe leven weer oppakt, terwijl degene die gedumpt is, nog steeds verdriet hebt en dus diepere littekens hebt. *ik heb slaap* dus me excuses alvast als et niet klopt :maf:

lady_khadija
14-05-2004, 00:23
shit happens.....

ferdous
14-05-2004, 01:49
daarom zijn relaties haram mensen het doet alleen pijn. en niet zegge elkaar leren kennen ofzo, je leert mekaar pas kennen als je een paar jaar onder 1 dak woont dan pas. en geloof me god heeft zoeiets niet zomaar haram gemaakt. kijk maar naar alle depri's en zelfmoorden!!! wasalaam

Najib26
14-05-2004, 01:50

Gewoon geen haramrelatie beginnen. Bespaar jezelf en de ander liefdesverdriet. En je bespaart jezelf zondes.

ferdous
14-05-2004, 01:53
alle liefdes relaties zijn haram. Tenzij je getrouwd bent met de betreffende persoon wasalaam

Azzzizzz
14-05-2004, 09:13
Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af......, als je begrijpt wat ik wil bedoelen!!!!

misSanae
14-05-2004, 09:28
Gewoon niet aan beginnen, dat bespaart veel gezeik!!