Bekijk originele versie : meiden!!!!
lady_khadija
13-05-2004, 23:34
salaam...
ik heb gehoord dat er een cream voor je haar is, genaamd: pink, dat je haar stijlt..
het is een vet dat je in je haar moet stoppen en dan moet uitkammen... je krijgt er stijl haar van...
hebben jullie hier ooit van gehoord..
want ben namelijk naar osdorp geweest (shopperhal) bij die surinamers en ze hadden het... maar die zeiden dat het gewoon een lotion is... maar volgens een vriendin stijlt het je haar.... :confused:
lady_khadija
14-05-2004, 00:35
Origineel gepost door Bidaouia21
Geen idee.. ik weet wel dat er een creme in Marokko verkocht wordt die je haar steilt. Deze blijft net zolang zitten tot je het steile gedeelte uitgroeit. Ik weet alleen de naam niet..
thnx meid..
ik zal verder informeren...
:zwaai:
_SiMa_FoR_LiFe_
14-05-2004, 11:47
Wil ik ook weten........als jullie het weten stuur alsjeblieft een pm oke?
_SiMa_FoR_LiFe_
14-05-2004, 11:47
Wil ik ook weten........als jullie het weten stuur alsjeblieft een pm oke?
DaNGeRouZLy
14-05-2004, 11:58
volgens mij is het idd een creme voor je haar om het er glanzend uit te laten zien. Is toch een wit flesje met roze letters en een rose dopje van ongeveer 15 cm lang toch?
mocrolayd
14-05-2004, 13:22
hallo meiden ik weet wel hoe die creme heet van marokko die heet wella
gewoon in marokko zeggen wella met een extra creme als je echt kroes haar hebt dan werkt het bter dan krijg je twee tubes een rode en een witte en dan moet je die twe mengen en dan in haar doen en aan je haar trekken met dat spul snap je??
ik gebruik het ook eht blijft totdat je haar uitgroeit heel fijn spul!!!
ik weet nie of je die bedoelt maar alleen in marokko is die het beste!!
van de surinamer is slecht bleeh heel me haar was eerst afgestorven hahaha maar verder veel suc6 ik weet niet of het deze is die je bedoelt maar anders tjaaah veel suc maar weer hahaha doei
Glimlachje
14-05-2004, 14:50
Origineel gepost door lady_khadija
salaam...
ik heb gehoord dat er een cream voor je haar is, genaamd: pink, dat je haar stijlt..
het is een vet dat je in je haar moet stoppen en dan moet uitkammen... je krijgt er stijl haar van...
want ben namelijk naar osdorp geweest (shopperhal) bij die surinamers en ze hadden het... maar die zeiden dat het gewoon een lotion is... maar volgens een vriendin stijlt het je haar.... :confused:
Ik zou het ook wel willen weten..... :D
hageneesje
14-05-2004, 15:08
ja dat heb ik dat middeltje maar dat is niet overal verkrijgbaar, ik gebruik het tijdens het tangen...
my secret......
hageneesje
14-05-2004, 15:10
dat middeltje dat ik heb is niet surinaams maar chinees ik gebruik het tijdens het tangen
maar meiden als jullie stijl haar willen.
kijk dan naat de topic STIJL HAAR
DOEG DOEG
Hey ik weet al welke je bedoelt een roze fles met zwarte dop en zwarte letters en heet pink!
Stijlt helemaal niet je haar, maakt het aleen erg vettig TE vettig. ahhaa
Maar het is wel een goeie vet voor als je je haar gestijlt hebt. :D
Casaouia_Style
14-05-2004, 16:22
Origineel gepost door lady_khadija
salaam...
heb wel es gehoord van zoiets, maarja koop NOOOIT bij surinamers, die beoordelen alles als kroeshaar en tsja is zeer zeker een verschil met marokkaans haar dus gewoon iets anders zoeken
HOi meiden, ik heb de creme Pink gekocht voor een euro of 10 het staat er nog steeds weg te rotten. Ten eerste het stinkt en het maakt je haar alleen nog gekrulder dan het al is. Verschrikkelijk gewoon. Het is een roos spul. Echt zonde. :kwaad: :kwaad:
jamilla23
14-05-2004, 19:03
Pink is een creme die je haar verzorgd na het stylen dus ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt.
Ayesh heeft gelijk, want het maakt je krullen voller.
Dus niet kopen MEISIE!!!!!!!!!
IK heb net effe gekeken en het blijkt te zijn voor droog haar het staat er in het engels en er staat niets bij over stylen. HEt is voor droog haar vreemd want ik heb droog haar en dan nog is het troep, ik heb vaker dingen gehad van die surinaamse maar echt waar het is alleen voor kroes haar.
Ik raad het jullie sterk af, ik heb toen die tijd me haar gestraid daar en je wil niet weten wat een haaruitval ik er van kreeg.
Ik heb eindelijk me eigen haar weer terug en ben trots op me krullen. :Iluvu: :Iluvu:
:zwaai:
lady_khadija
14-05-2004, 22:08
thnx ladies...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.