Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uw mening over Bin laden's "reactie" op Al-jazeera!!

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2002, 07:00

Assallaam, Wat ik hier ter discusie wil brengen is de uitzending van gisteravond op het nieuws. Bin laden zegt blij te zijn met de afgelopen aanslagen, waarbij Fransen, Duitsers en Russen zijn omgekomen. Zou het kunnen dat het een "neppe" opname is om de wereld op te fokken, zodat de VS meer steun zou krijgen bij hun strijd tegen terrorisme ("Irak")? Duitsland, Frankrijk en Rusland waren ZEER tegen een aanval op Irak en juist eergisteren werd bekend dat het irakese parlament tegen de nieuwe resolutie is. Ik ben nieuwsgierig hoe men hierover denkt..

microsoft
13-11-2002, 09:48
kijk zulke dingen zijn nooit te vertrouwen en denk ook niet dat het waar is, hij is een van de meest gezochte persoon op dit moment. en gaat dan denk ik niet zo een band maken. maar je wet nooit het is wel toevallig dat hij weer een band uitbrengt over wat er gebeurd is de laatste tijd. het is een grote spel vriendjespolitiek die amerika voert dus het wordt afwachten wat het gaat wworden. en over irak ik denk wel aangezein die bush alleen leeft om irak te bombarderen ze wel oorlog gaan voeren. en hoop dat irak wint zodat amerika eengrote les zal leren

Zelfkritiek
13-11-2002, 10:16
Origineel gepost door microsoft en hoop dat irak wint zodat amerika eengrote les zal leren uhhhhh.... hoe dacht je dat saddam dat voor elkaar zou kunnen krijgen?

Schorpioentje
13-11-2002, 11:52
Saddam kan Amerika niks maken, zolang die viezerikken van de arabische leiders hun bek dichthouden. Waar gaat het heen met de arabische wereld. Stelletje slijmballen, ze kwijlen alleen als ze het woord amerika horen. Behalve mijn grote vriend Kadafi dan.

Rizkkii
13-11-2002, 15:08

Al jazeera is alang in handen van j0den, en proberen op deze manier mensen in de wereld te laten geloven dat ben laden nog leeft..om zo door te kunnen gaan met hun voor bedacht plannen, nieuwe kolonosatie van moslims landen. Oussama ben laden is alang dood om precies te zijn dat is twee weken naa de aanval van vuil j00ds-amerikkaanen. vergeet niet dat vuil j00ds-amerikkaanen 4 atoom bomen 250x groter dan die van nagazaki en herocheima en 5 van 8ton zwaar bomluchtzuigers hebben gegooeid in de bergen van afghanistan, ..... Over de 8ton luchtzuiger bom is wel meegedeeld in de media , maar van de 4 atoom bomen is er niks mee gedeeld aan de media.. De grens tussen afghanistan en pakistan is op dit moment zoveel radioactiev besmeet dat alle die mensen die toch de grens proberen te bereiken van pakistan al erg radio actieve besmeet zijn......daar hoor je er niks van...in westers media Alle die bewijzen die vuil j00ds-amerikkaanen willen aantonen via al jazeera dat oussama nog leeft is zeeeeeeeer te zwak..geluidbandjes, telefoonische contact en oussama's hand tekening via internet enz..enz..dit is absuurt om te er in te geloven..j0den hebben een beeld van ons en van de landen die niet mee willen werken aan de aanval van j00ds-amerikkaanen op vredelievend Irak zo makkelijk te kunnen beinvloeden...!!!Denken zij dat wij zo achterlijk zijn?????? j00ds amerikkaanen houden van hollywoodfilms en dit is er een van. En alle die die weigeren om mee te werken op de aanval op Irak zullen in dat landen aanslagen gepleegd woorden om zo die landen over de streep te trekken om te werken aan de aanval...Ik vrees voor duitsland en frankrijk..want daar wonen veel moslims en ook die landen werken tegen de aanval.... Maar dat er wraak komt op de Engelsen en amerikkaanen weet ik zeker.. Zij verwachten de aanslag via springstof...maar deze keer is het anders!!!

Morgaine
13-11-2002, 15:15
Origineel gepost door Rizkkii Al jazeera is alang in handen van j0den, en proberen op deze manier mensen in de wereld te laten geloven dat ben laden nog leeft..om zo door te kunnen gaan met hun voor bedacht plannen, nieuwe kolonosatie van moslims landen. Oussama ben laden is alang dood om precies te zijn dat is twee weken naa de aanval van vuil j00ds-amerikkaanen. vergeet niet dat vuil j00ds-amerikkaanen 4 atoom bomen 250x groter dan die van nagazaki en herocheima en 5 van 8ton zwaar bomluchtzuigers hebben gegooeid in de bergen van afghanistan, ..... Over de 8ton luchtzuiger bom is wel meegedeeld in de media , maar van de 4 atoom bomen is er niks mee gedeeld aan de media.. De grens tussen afghanistan en pakistan is op dit moment zoveel radioactiev besmeet dat alle die mensen die toch de grens proberen te bereiken van pakistan al erg radio actieve besmeet zijn......daar hoor je er niks van...in westers media Alle die bewijzen die vuil j00ds-amerikkaanen willen aantonen via al jazeera dat oussama nog leeft is zeeeeeeeer te zwak..geluidbandjes, telefoonische contact en oussama's hand tekening via internet enz..enz..dit is absuurt om te er in te geloven..j0den hebben een beeld van ons en van de landen die niet mee willen werken aan de aanval van j00ds-amerikkaanen op vredelievend Irak zo makkelijk te kunnen beinvloeden...!!!Denken zij dat wij zo achterlijk zijn?????? j00ds amerikkaanen houden van hollywoodfilms en dit is er een van. En alle die die weigeren om mee te werken op de aanval op Irak zullen in dat landen aanslagen gepleegd woorden om zo die landen over de streep te trekken om te werken aan de aanval...Ik vrees voor duitsland en frankrijk..want daar wonen veel moslims en ook die landen werken tegen de aanval.... Maar dat er wraak komt op de Engelsen en amerikkaanen weet ik zeker.. Zij verwachten de aanslag via springstof...maar deze keer is het anders!!! Ja hoor, het is mogelijk om maar liefst 4 atoombommen te gooien zonder dat er ook maar iemand iets van ziet. Jij hebt zeker nog nooit gezien wat voor schade de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki teweeg brachten? En jij weet zeker ook uit eerste hand wat voor wraak er komt op de Engelsen en Amerikanen? Met wie sta jij in contact ??? Morgaine

Rizkkii
13-11-2002, 15:23
Origineel gepost door Morgaine Ja hoor, het is mogelijk om maar liefst 4 atoombommen te gooien zonder dat er ook maar iemand iets van ziet. Jij hebt zeker nog nooit gezien wat voor schade de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki teweeg brachten? En jij weet zeker ook uit eerste hand wat voor wraak er komt op de Engelsen en Amerikanen? Met wie sta jij in contact ??? Morgaine Hiroshima en nagasaki waren grote dicht bevolkt steden van Japan in die tijd en je merkt het effect meteen hoe gevaarlijk de atomen zijn.. Maar in In het oosten van Afghanistaan zijn er een ondoorgaands bergen...daar zul je niks van merken behalf dat de natuur voor duizende jaren radioactieve besmet is.

Morgaine
13-11-2002, 15:25
Origineel gepost door Rizkkii Hiroshima en nagasaki waren grote dicht bevolkt steden van Japan in die tijd en je merkt het effect meteen hoe gevaarlijk de atomen zijn.. Maar in In het oosten van Afghanistaan zijn er een ondoorgaands bergen...daar zul je niks van merken behalf dat de natuur voor duizende jaren radioactieve besmet is. Afgezien van het feit dat ik daar niet klakkeloos in geloof (dan zul je met heel wat hardere bewijzen moeten aankomen), vraag ik me af hoe JIJ dat dan wel weet. Was je erbij? Morgaine

Rizkkii
13-11-2002, 15:40
Origineel gepost door Morgaine Afgezien van het feit dat ik daar niet klakkeloos in geloof (dan zul je met heel wat hardere bewijzen moeten aankomen), vraag ik me af hoe JIJ dat dan wel weet. Was je erbij? Morgaine Op die vraag kan ik je hellas geen antwoord geven.. Op deze site meer ander....................................

Fargh
13-11-2002, 16:09
Herinner je je Tscjernobil nog ? Tja, denk je niet dat de radio-actieve straling over de landsgrenzen heen word meegesleurd ? In een oorlog gebeurt veel dat niet door de beugel kan. Maar als je wil dat we geloven dat er nukes gebruikt zijn, moet je toch iet of wat van bewijs leveren. Fargh

Junkie
13-11-2002, 16:33
Het zou misschien best kunnen dat de band nep is. Zeg er wat van. Maar ik denk wel dat Bin Laden er echt zo over denkt. Dus al is het nep, er wordt feitelijk niks miszegd. Als iemand een bandje opneemt waarop staat; "ik ben Junkie en ik ben voor Ajax" is het dus maar een halve leugen.

Junkie
13-11-2002, 16:48
Origineel gepost door bezoeker99182 Welk stukje is de waarheid en wat is de leugen ? Ben je nou een junkie of ben je nou voor Ajax ? In het laatste geval heb je gisteren DUBBEL geluk had. en dan... van harte proficiat met het verlies van Ajax. Hartelijk bedankt. :D Overigens terecht dat we geplaatst zijn. Immers 2x gewonnen van die arrogante Fransen. Stel, jij maakt dat bandje, dan lieg je over het gegeven dat je Junkie bent,maar je verwoordt wel mijn sympathie. Dus doet het niet terzake, of je als Bezoeker99182 eigenlijk voor Feyenoord bent. Nou ja, zoiets, maar ook weer niet. Of toch wel? :confused: :confused: :zwaai:

Junkie
13-11-2002, 18:09
Origineel gepost door verwijderd het zou best kunnen dat het nep is zeg je dus je twijfelt zelf ook maar je denkt dan bin laden er echt zo over denkt dus dat zijn jou gedachtes en niet de feiten en volgens jou wordt er niks miszegd er wordt weldegelijk wat miszegt als blijkt dat het niet van binladen is want zijn mening over die aanslagen heeft hij dan niet geuit dan kan je ook niet weten of hij het er mee eens is of niet Natuurlijk twijfel ik aan de authenticiteit van zo'n tape. Toch blijf ik bij het standpunt dat Osama er echt zo over denkt. Ik heb er geen bewijs voor, maar ik voel het.

Junkie
13-11-2002, 18:11
En volgens mij weet je dat zelf ook wel Verwijderd. Laten we mekaar nou geen mietje noemen.

Tangerio
13-11-2002, 21:03

Allah-oe-a3lam mensen, ik weet 't pas wanneer ik overleden ben.

Pagina's : [1] 2