Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Autopapieren Kwijt

tanger_4_live
12-07-2009, 20:16

weet iemand hoe ik nieuwe kan aanvragen binnen maximaal 4 dagen:( We gaan vrijdag op vakantie dus heb ze met spoed nodig Heb heel het huis overhoop gegooid maar niks gevonden ik hoop dat jullie me verder zouden kunnen helpen Gr. Sara

Artiesta
12-07-2009, 22:09
weet iemand hoe ik nieuwe kan aanvragen binnen maximaal 4 dagen:( We gaan vrijdag op vakantie dus heb ze met spoed nodig Heb heel het huis overhoop gegooid maar niks gevonden ik hoop dat jullie me verder zouden kunnen helpen Gr. Sara Dit duurt 2 weken en kost 22 euro ongeveer!

Gelukkige_
13-07-2009, 00:34
Duurt inderdaad even voordat je die opgestuurd krijgt. www.rdw.nl Daar kun je nieuwe aanvragen en meteen online betalen via Ideal. Ik zou morgenvroeg even bellen en uitleggen dat je op vakantie gaat, misschien dat er iets mogelijk is. Anders zou ik niet vertrekken zonder, want je komt er niet in meid. Succes!

yasmina11911
13-07-2009, 00:34
Dit duurt twee werkdagen en ligt eraan wanneer je post binnenkomt. De kosten zijn 29,95 en kun je gelijk betalen via ideal dit moet je doen via www.rdw.nl je krijgt gelijk deel 1,2 en 3 is me ook overkomen daarom weet ik dit succes en oja doe dit voor 20.00uur dan wordt het gelijk verwerkt

yasmina11911
13-07-2009, 00:36

Gelukkige_ was me voor maar dit duurt zeker niet langer dan 4werkdagen regel t morgen dan heb je het vrijdag inschallah..

gewoon_karim
13-07-2009, 09:47
jaaaa, binnen 2 dagen heb je hem binnen rdw.nl

25Lady
13-07-2009, 12:46
En je kenteken platen dien je te vervangen, deze krijgen er een cijfertje bij.

Marokkaan1985
13-07-2009, 13:49
Duurt inderdaad even voordat je die opgestuurd krijgt. www.rdw.nl Daar kun je nieuwe aanvragen en meteen online betalen via Ideal. Ik zou morgenvroeg even bellen en uitleggen dat je op vakantie gaat, misschien dat er iets mogelijk is. Anders zou ik niet vertrekken zonder, want je komt er niet in meid. Succes! Je komt er wel in. Een bekende van mij was zijn autopapieren hier in nl vergeten. Heeft ie aangifte gedaan in Spanje van diefstal en met die aangiftepapieren kwam hij er in.

Gelukkige_
13-07-2009, 14:28
Je komt er wel in. Een bekende van mij was zijn autopapieren hier in nl vergeten. Heeft ie aangifte gedaan in Spanje van diefstal en met die aangiftepapieren kwam hij er in. Oke, dat kan natuurlijk ook. Maar iedereen weet dat die Spanjaarden het vertikken om Engels te praten dus communicatie is zeer moeilijk met die mensen. Succes verder meid!

tanger_4_live
14-07-2009, 20:18
Bedankt voor het reageren Als het goed is krijg ik ze morgen inshallah opgestuurd pff.. hamdoulah is het geregeld pa zat zich de hele tijd te stressen Vorig jaar was me paspoort verlopen kwam er ook weer laat achter:gniffel: Mgarba toch ook weer achter alles komen ze pas het laatste moment :lol:

tanger_4_live
14-07-2009, 20:20
Duurt inderdaad even voordat je die opgestuurd krijgt. www.rdw.nl Daar kun je nieuwe aanvragen en meteen online betalen via Ideal. Ik zou morgenvroeg even bellen en uitleggen dat je op vakantie gaat, misschien dat er iets mogelijk is. Anders zou ik niet vertrekken zonder, want je komt er niet in meid. Succes! Ik had ze maandag ochtend gebeld en k kreeg te horen dat als ik binnen de papieren voor 8 uur zou mailen dat ik ze binnen 2 dagen in huis heb Nu afwachten o safi Soukran