Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe lang duurt het voordat wij ook als nederlanders worden gezien?

Pagina's : [1] 2 3

wael_gataarlijk
13-05-2004, 22:44

lees de kranten...marokkaan uit rotterdam bla bla bla zus en zo. waarom niet gewoon nederlander uit rotterdam? veel van ons zijn hier geboren, onze kinderen zullen allemaal hier geboren worden. zullen onze kinderen ook met identiteitsproblemen worstelen? kunnen wij niet gewoon als nederlander bestempeld worden? we wonen hier, werken hier, spreken nederlands, hebben nederlands paspoort etc. we zijn nederlanders, alleen hebben we een ander geloof en een andere roots. en dan nog wat is een autochtoon? over 20 jaar zie je meer mensen die voortkomen uit 2 nationaliteiten dan pure hollanders! is een half indonees/half nederlander een autochtoon of een allochtoon? of een half marokkaan/half nederlander? wat ik wil zeggen is dat ookal zijn we hier geboren, we blijven een marokkaan. maar zijn we niet eigenlijk gewoon nederlanders?

NoisySilence
13-05-2004, 22:52
Wat nou WIJ? smeek voor jezelf dipshit!. Ik ben en blijf een Marokkaan en niets anders voor mij!.

CitriC
13-05-2004, 22:54
Hoe mijn omgeving mij ziet interreseert mij eerlijk gezegd geen reet meer. Als Marokkaan kun je nooit iets goeds doen, ik probeer het dus ook niet meer... Nederland en haar ''maatschappij'' kan voor mijn part stikken zolang ik mijn familie en vrienden maar heb.

sahira
13-05-2004, 22:54
Origineel gepost door NoisySilence Wat nou WIJ? smeek voor jezelf dipshit!. Ik ben en blijf een Marokkaan en niets anders voor mij!. Inderdaad, wie zijn wij?? Ik ben en blijf moluks...:ego:

amina01
13-05-2004, 23:14

Origineel gepost door antikaaskop ik hoop dat je sterft als en verrote hollander :zwaai: Zie maar dat jij niet sterft als een ongeletterde Hollander. Gegroet,

amina01
13-05-2004, 23:15
Origineel gepost door Aman ik voel me ook wel op mijn plaats in dit kikkerlandje. heb goede baan, goede opleiding gehad en ben gelukkig met mijn leventje hier. amai, mensen zijn snel gelukkig. Gegroet,

amina01
13-05-2004, 23:19
Origineel gepost door antikaaskop ik ben vandaag wel 10 keer geband ,en 320 keer in toetaal ,ja dat krijg je als je en marokkaans moderator op mja zet die zeg voor doet als en hollander .heb niks aan die handel Effe nadenken, je bent . Gegroet,

Moezhint
13-05-2004, 23:31
Origineel gepost door wael_gataarlijk lees de kranten...marokkaan uit rotterdam bla bla bla zus en zo. waarom niet gewoon nederlander uit rotterdam? veel van ons zijn hier geboren, onze kinderen zullen allemaal hier geboren worden. zullen onze kinderen ook met identiteitsproblemen worstelen? kunnen wij niet gewoon als nederlander bestempeld worden? we wonen hier, werken hier, spreken nederlands, hebben nederlands paspoort etc. we zijn nederlanders, alleen hebben we een ander geloof en een andere roots. en dan nog wat is een autochtoon? over 20 jaar zie je meer mensen die voortkomen uit 2 nationaliteiten dan pure hollanders! is een half indonees/half nederlander een autochtoon of een allochtoon? of een half marokkaan/half nederlander? wat ik wil zeggen is dat ookal zijn we hier geboren, we blijven een marokkaan. maar zijn we niet eigenlijk gewoon nederlanders? Ya zielige mens....Jij bent nu eens een duidelijk voorbeeld van een verdwaald iemand. Jij bent noch Marokkaan noch Hollander waarom al die clichévragen? Van wie verwacht je een antwoord als ik vragen mag?

ferdous
14-05-2004, 01:20
je bent eigenlijk niks. geen marokkaan en geen nederlander. In marokko ben je een nederlander en in nederland een marokkaan. voila Wat we wel zijn is moslim. verder maakt het niet uit! Je leeft tenslotte ook in nederland dus haten waarom. En over 30 jaar hoor je der welles waar ook niet bij, maar je weet wel waarom

henray
14-05-2004, 08:42
Origineel gepost door wael_gataarlijk lees de kranten...marokkaan uit rotterdam bla bla bla zus en zo. waarom niet gewoon nederlander uit rotterdam? veel van ons zijn hier geboren, onze kinderen zullen allemaal hier geboren worden. zullen onze kinderen ook met identiteitsproblemen worstelen? kunnen wij niet gewoon als nederlander bestempeld worden? we wonen hier, werken hier, spreken nederlands, hebben nederlands paspoort etc. we zijn nederlanders, alleen hebben we een ander geloof en een andere roots. en dan nog wat is een autochtoon? over 20 jaar zie je meer mensen die voortkomen uit 2 nationaliteiten dan pure hollanders! is een half indonees/half nederlander een autochtoon of een allochtoon? of een half marokkaan/half nederlander? wat ik wil zeggen is dat ookal zijn we hier geboren, we blijven een marokkaan. maar zijn we niet eigenlijk gewoon nederlanders? Je heb het antwoord zelf al gegeven: opgaan in de bevolking: Indo's worden niet als allochtoon gezien omdat ze in 50 jaar tijd in de bevolking zijn opgenomen, was het in het begin nog weerstand tegen de huwelijken vanuit beide partijen inmiddels is het algemeen geaccepteerd. Dezelfde strubbelingen kennen gemengde Nederlands/Marokkaanse stellen nu ook en vaak is dit niet vanuit de Nederlandse kant!

Jimi
14-05-2004, 10:20
Origineel gepost door NoisySilence Wat nou WIJ? smeek voor jezelf dipshit!. Ik ben en blijf een Marokkaan en niets anders voor mij!. Wat doe je hier dan?

sneakynawal
14-05-2004, 11:55
Origineel gepost door antikaaskop wat is het verschil tussen hollander en een kaaskop dan ? wat safie ,overloopster ,of te wel ,kleine verraadster ;) Said :D

bent_metalsia
14-05-2004, 11:56
Allatief wael wanneer is je pilletje uit gewerkt? ik ben een marokkaan van vlees en bloed en ik blijf een marokkaan totdat ik dood ga. Die marokanen die net doen of zie die hollanders mogen zijn slim ze spelen gewoon een spelletje met ze, maar diep in hun hart zijn ze echte mocro's. wejeiw nederlander LAH JE N3EL tasillad joden. tfoe 3le lkofar wees blij dat je niet 1 van die JODEN bent. greetzzz een pure marokkaan

islamietje114
14-05-2004, 14:47
ho ho ho stop eens even met hem aanvallen ga eens relativeren!! damn....aan de ene kant heeft ie wel gelijk. mensen lopen godgansedag lang te zeiken over integratie en dat we ons niet genoeg nederlanders voelen. maar we zullen toch niet als nederlanders gezien worden. ik denk ook wel eens als zij zo aan het zeiken zijn over die verdomde integratie van hun wanneer ze ons als nederlanders gaan zien. kom op mensen nie gelijk gaan schelden we weten allemaal dat we mocro's blijven...maar gaat om principe!!

Jimi
14-05-2004, 14:55

Origineel gepost door islamietje114 ho ho ho stop eens even met hem aanvallen ga eens relativeren!! damn....aan de ene kant heeft ie wel gelijk. mensen lopen godgansedag lang te zeiken over integratie en dat we ons niet genoeg nederlanders voelen. maar we zullen toch niet als nederlanders gezien worden. ik denk ook wel eens als zij zo aan het zeiken zijn over die verdomde integratie van hun wanneer ze ons als nederlanders gaan zien. kom op mensen nie gelijk gaan schelden we weten allemaal dat we mocro's blijven...maar gaat om principe!! Zou je ook als Nederlander gezien willen worden?

Pagina's : [1] 2 3