Bekijk originele versie : Tussen 2 vuren
chergui75
13-05-2004, 22:41
hoi ik ben een jongen van 28 en ik heb al lang een relatie met een meid maar ondertussen heb ik ook een hele goede vriendin waar ik in de tussentijd erg verliefd op ben geworden ik weet echt niet wat ik moet doen ik vindt het echt erg.
ik had trouwplannen en alles maar ik voel echt dat ik erg van die ene hou, please help me ik weet geen raad en ik weet bij god niet hoe ik het moet uitleggen aan mijn vriendin
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:49
Origineel gepost door chergui75
hoi ik ben een jongen van 28 en ik heb al lang een relatie met een meid maar ondertussen heb ik ook een hele goede vriendin waar ik in de tussentijd erg verliefd op ben geworden ik weet echt niet wat ik moet doen ik vindt het echt erg.
ik had trouwplannen en alles maar ik voel echt dat ik erg van die ene hou, please help me ik weet geen raad en ik weet bij god niet hoe ik het moet uitleggen aan mijn vriendin
Doe de Haraam en neem ze beiden:)
:zwaai:
tsjah...lastig!
volg je hartje....(klinkt wel erg cliché, maja....)
tonymontana
13-05-2004, 22:57
dat je op 28jarige leeftijd nog verliefd kan worden :nerd:
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:59
Origineel gepost door tonymontana
dat je op 28jarige leeftijd nog verliefd kan worden :nerd:
Niet iedereen is zo klein als jij:)
:zwaai:
check maar ff de topic wat maakt een man Man.
"krijg je misschien wat inspiratie
kamillia83
13-05-2004, 23:05
Weet je wel of die goede vriendin van jou die gevoelens deelt?
lady_khadija
14-05-2004, 00:31
waarom kunnen sommige jongens het niet op 1 meisje houden?
mouhim... volg je hart....
UndercoverAngel
14-05-2004, 08:39
Dit is dus 1 van de redenen waarom iemand geen vrienden/vriendinnen van het andere geslacht moet hebben.. De verleiding & kans dat zoiets gebeurd is dan veel en veel groter.. Stel dat je getrouwd was met je vriendin.. :jammer:
In Ieder Geval Veel Succes.. ;)
.:UcA:.
misSanae
14-05-2004, 08:58
Ik zou er heel goed over nadenken, strax kies je voor de ander en dan krijg je er later nog spijt van. Trouwens het is wel heel erg laat voor spijt als er al trouwplannen zijn. Maar het lijkt me ook niet eerlijk om die trouwplannen gewoon door te laten gaan, terwijl je van iemand anders houdt. Je moet denk ik gewoon eerlijk zijn, zelf zou ik ook niet met iemand willen trouwen die van iemand anders zou houden, daar doe je jezelf en haar verdriet mee. Veel succes!!
7mamaBaytta
14-05-2004, 09:04
Sba7 elgier..
hmmm lastige kwestie.... Maar probeer ze eens allebei eens minder te zien, wie je t meest mist, en waar je t meest aan denkt... nou daar zal ik dan voor gaan..
lmoehim, Allahye3wnek met je keuze, k hoop dat je de juiste keuze maakt waardoor je je nooit spijtig zult voelen
Wasalamoe 3aleikoem
alhoceimachaima
14-05-2004, 11:13
sorry zou het niet weten het is moeilijk want stel je volgt je hart en krijgt er spijt van maar al sje je hersens volgt ook duzz solly zou et niet wten
01LaHbIbAh09
14-05-2004, 11:17
Je hebt je bril weer niet op!! :hihi:
Salaam, zelf was ik ook verliefd op mijn beste vriend, maar ben getrouwd met mijn toenmalige vriend. Ik heb het in het begin heel moeilijk gehad, maar beetje bij beetje kom je er wel overheen. Allah swt, heeft de keuze al voor je gemaakt. Het maakt niet uit met wie je uiteindelijk trouwt, maar bedenk alleen dat het de keuze was van Allah swt.
Vertel eerst aan je beste vriendin dat je verliefd op haar bent. Zo niet, dan weet je wat je moet doen. Is ze ook verliefd op jou, dan zou ik heel goed nadenken. (mijn tip is, volg je hart).
UndercoverAngel
14-05-2004, 12:12
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Je hebt je bril weer niet op!! :hihi:
:hihi:
.:UcA:.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.