Bekijk originele versie : bh aan/uit??
Ilovebrahim_
12-07-2009, 16:22
wie laat met slapen zijn bh aan of doet die uit?:)
xx
waterijs
12-07-2009, 21:35
moet wel, manlief houd daar niet van:hihi:
Experience
12-07-2009, 21:46
Aan. Ik heb geen zin om ze telkens aan en uit te doen :hihi:
Experience
12-07-2009, 21:50
Dit had ik op een andere topic gevonden: Het is inderdaad slecht om met bh te gaan slapen.. (mijn tante is arts en ik had het ff aan haar gevraagd), je krijgt er geen kanker van maar het is inderdaad slecht voor de bloedcirculatie maar ook omdat je borstspieren dan eigen totaal niks hoeven te doen. Bij iemand die geen BH 'snacht draagt worden de borstspieren gebruikt dit houd de Borst op zijn plaats dus gaat je borst minder hangen, bij iemand die dag en nacht een BH draagt zal de borst eerder hangen ... maar als je geen bH draagt gaan je borsten niet groeien.. Helaas ;-) ... Ik zelf draag overdag een bh maar ben ik thuis doe ik hem uit, en je went er aan om in slaap te vallen zonder bH
miss_hagenees
12-07-2009, 22:36
Altijd voor het slapen gaan uit, kan echt niet met een bh slapen :hihi:
Ik haar die dingen!
Weet nog dat ik me siliconen erin had gezet en moest zo een spotbh komen n er ook me slapEN NOU JE KON ME DOODSCHIETEN! ik haar bh's zooooo erg! ik trek ze nu ook zo min mogelijk aan!
uit, ik kan dus echt niet slapen met die dingen
cupido-cupido
14-07-2009, 09:55
Dit had ik op een andere topic gevonden: Het is inderdaad slecht om met bh te gaan slapen.. (mijn tante is arts en ik had het ff aan haar gevraagd), je krijgt er geen kanker van maar het is inderdaad slecht voor de bloedcirculatie maar ook omdat je borstspieren dan eigen totaal niks hoeven te doen. Bij iemand die geen BH 'snacht draagt worden de borstspieren gebruikt dit houd de Borst op zijn plaats dus gaat je borst minder hangen, bij iemand die dag en nacht een BH draagt zal de borst eerder hangen ... maar als je geen bH draagt gaan je borsten niet groeien.. Helaas ;-) ... Ik zelf draag overdag een bh maar ben ik thuis doe ik hem uit, en je went er aan om in slaap te vallen zonder bH
thuis gaat mijn bh uit ik moet er niet aan denken om er ook nog mee te slapen.
Ik heb een grote cup dus slaap liever met bh aan.
aan, ik denk mensen die em uitdoen dat die een kleine cup hebben. Als je een grote cup hebt en je doet em uit, dan zit je echt niet lekker in je vel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.