Bekijk originele versie : Marokkaanse mannen en hun versierpogingen
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:15
Hier volgt een voorbeeld.
Een paar dagen terug zat een goede vriendin van mij in een trein richting huis (Alpha). Op een gegeven moment schoten de remmen in vuur en vlam, zo ook de cabine waar mijn vriendin in zat. Zij dus trekken op de noodrem en probeert het raam stuk te slaan. Samen met anderen zitten ze gezamenlijk tegen het raam aan te schoppen en komt er plots een Marokkaanse man naast haar staan die haar loopt te versieren. De cabine staat in vuur en vlam, mijn vriendin in de stress denkend dat ze doodgaat en hij wilt haar nummer regelen.
Subtiele Marokkaanse mannen hebben wij hé:)
:zwaai:
chergui75
13-05-2004, 22:17
tazzzzzzz je hebt duidelijk te veel films gekeken, ewa en weet je wat typisch is dat je vriendin die brand heeft aangestoken :o :o
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:18
Origineel gepost door chergui75
tazzzzzzz je hebt duidelijk te veel films gekeken, ewa en weet je wat typisch is dat je vriendin die brand heeft aangestoken :o :o
Doe de groeten aan je neef voor me:)
Ps: brand zelf aangestoken? Geloof je het zelf.
chergui75
13-05-2004, 22:22
ewa je weet als het heet wordt moet je maken dat je wegkomt, maar die man was heeel erg hot dus tja wat kan je eraan doen
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:24
ewa je weet als het heet wordt moet je maken dat je wegkomt, maar die man was heeel erg hot dus tja wat kan je eraan doen
Een groot tekort aan subtiliteit.
chergui75
13-05-2004, 22:26
ewa zei met die broodje aap verhaal
JudgmentDaY
13-05-2004, 22:28
ewa zei met die broodje aap verhaal
Grappen maken over de dood is zeker erg :goedzo: Denk toch eens na man. Wat ben jij verandert zeg, je was nooit zo sarcastisch.
7mamaBaytta
14-05-2004, 10:40
euh is dit humoristisch bedoelt???
maja, k begrijp ook n iets van de versierpogingen van de marokkaanse jongen tegenwoordig, lahye7sen el3awn oe safie, lah yehdiehoem kamlien..
Sweet_Esma
14-05-2004, 10:55
Whuhahahahaha zooo droog.... :hihi:
_SiMa_FoR_LiFe_
14-05-2004, 11:26
Origineel gepost door 7mamaBaytta
euh is dit humoristisch bedoelt???
maja, k begrijp ook n iets van de versierpogingen van de marokkaanse jongen tegenwoordig, lahye7sen el3awn oe safie, lah yehdiehoem kamlien..
Amien :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.