Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat maak een man een MAN?

Pagina's : [1] 2 3

Benkiro
13-05-2004, 20:47

Juist ja, wat maakt een man een MAN? Je weet wel; iemand waarvan iedereen(jouw ouders, mijn ouders, hun ouders) goed over praat: "Die jonge is een goeie jongen, ik heb gehoord dit-en-dat" enz. Topic is open voor iedereen, maar hou de zwakke, flauwe grappen tot een minimum :)

Lady_moi
13-05-2004, 20:53
Zijn kleren :D Nene hahah :melig: Zijn hart :)

kamillia83
13-05-2004, 20:54
Origineel gepost door Clitcorrector jou zamel kapsel en je linnen broek met je vieze zwarte string eronder en je gevlochten borsthaar maakt jou (man) denk ik!! Zielig hoor..die reacties van jou! Vanwaar al die bitterheid?? Mohiem, ik denk dat wanneer een man over een goed hart, imaan en een goede portie aan verantwoordelijkheidsgevoel beschikt hij al heel ver komt!

Benkiro
13-05-2004, 20:55
Voor Clitcorrector: lees allerlaatste zin Voor Lady_moi: wees iets specifieker, anders is het zo gedaan met deze topic...thnx

madame_nadia
13-05-2004, 20:58

Mijn moeder valt op ledeb en lange mannen (vriendelijkheid) Mijn vader op iemand die emt hem mee kan praten over Al-jazeera en alles wat pas in eht nieuws is! Ik val op iemand die van me houdt, die respect heeft voor wie ik ben. Iemand die innelijk goed is en uiterlijk moet ook wel ok zijn..

Lady_moi
13-05-2004, 20:58
Iwa een man is een man voor mij als hij praktiserend moslim is Zijn grenzen en plichten kent Een gouden hart heeft Lief, aardig en geduldig is Zelfrespect heeft ( geen hoge dunk) En respect voor anderen En vrouwen goed behandelt

happy1
13-05-2004, 21:04
wat een domme topic heb geprobeerd normaal te antwoorden, maar weet k veel wat jij bedoelt met wat maakt een man een man tfoe zijn EKKELO??

Benkiro
13-05-2004, 21:07
Origineel gepost door Lady_moi Iwa een man is een man voor mij als hij praktiserend moslim is Zijn grenzen en plichten kent Een gouden hart heeft Lief, aardig en geduldig is Zelfrespect heeft ( geen hoge dunk) En respect voor anderen En vrouwen goed behandelt Dit is een MAN voor lady_moi(vrouwen-mening)thnx nou de mening van een man nog

LadyBerkania
13-05-2004, 21:12
Origineel gepost door Clitcorrector een man is man die zelfrespect heeft en jou letterlijk de grond in stampt jij praktiserend algerijnse ontsnapte kakkerlak!! :kwaad: Ik lees in jouw reacties alleen pure haat en jaloezie.......jongeman...ga normaal doen.......je verpest de topic........ Alvast bdankt voor de medewerking ;) De vraag was wat de man de Man maakt.......... -Iemand die respect heeft voor de medemens (ook zijn vrouw) -Geen vrouwen slaat -Zichzelf kan bedwingen al ie is woedend/boos enz enz..... -zo kan je nog doorgaan.......... Ma3a Salamaaaaa

Benkiro
13-05-2004, 21:14
Clictcorrector is bijv. geen man geen mening, alleen grote bek geen sheref geen hersens geen leven(bij elke topic is hij die strontvlieg die nie wilt weggaan) geen respect geen enkel idee, waar wij het over hebben geen zelfrespect, gezien zijn lokatie geen opvoeding(durft ie niet te laten zien) geen niveau(gezien zijn reacties) geen ballen(loopt hele dag zijn eigen clit te correcte) Snap je 't nu EKELO?

LadyBerkania
13-05-2004, 21:16
Origineel gepost door Benkiro Clictcorrector is bijv. geen man geen mening, alleen grote bek geen sheref geen hersens geen leven(bij elke topic is hij die strontvlieg die nie wilt weggaan) geen respect geen enkel idee, waar wij het over hebben geen zelfrespect, gezien zijn lokatie geen opvoeding(durft ie niet te laten zien) geen niveau(gezien zijn reacties) geen ballen(loopt hele dag zijn eigen clit te correcte) Snap je 't nu EKELO? :stout:

Benkiro
13-05-2004, 21:19
Origineel gepost door Benkiro Clictcorrector is bijv. geen man geen mening, alleen grote bek geen sheref geen hersens geen leven(bij elke topic is hij die strontvlieg die nie wilt weggaan) geen respect geen enkel idee, waar wij het over hebben geen zelfrespect, gezien zijn lokatie geen opvoeding(durft ie niet te laten zien) geen niveau(gezien zijn reacties) geen ballen(loopt hele dag zijn eigen clit te correcte) Snap je 't nu EKELO?

LadyBerkania
13-05-2004, 21:22
Origineel gepost door Clitcorrector haat? yep ik haat jou helestamboom voor wat het waard is!! jaloezie die snpa ik niet :confused: hoe kan je iemand als mij jaloers zijn op een kakkerlak als jou en of iemand anders ;) Luister a *******tje.........hoezo haal je stambomen erbij......het is toch iets tussen jouw en mij........... Je zal het wel moeilijk hebben........zoveel haat in je hartje.........mahlis........komt goed. OOIT................. Mouhim........ als je stoer wilt praten......ben je bij het verkeerde adres........je moet nooit mij familie derbij halen......... A neukfout.......... Sjo gnoeg gelult voor nu........... HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :zwaai:

Mouny
13-05-2004, 21:27
DRIE KILO SNOR EEN WIJDE PANTALON EN NIET TE VERGETEN LAKSCHOENTJES

LadyBerkania
13-05-2004, 21:29

Origineel gepost door Mouny DRIE KILO SNOR EEN WIJDE PANTALON EN NIET TE VERGETEN LAKSCHOENTJES :schok:

Pagina's : [1] 2 3