Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is de pil haram of halaal???

Pagina's : [1] 2 3

litle_girl14
13-05-2004, 20:37

eey vraagje he mag je de pil wel gebruike?ik bedoel de pil houd zwangerschappe tege en mag dat wel? :confused: ik zou graag hier waat meer over wille wete so help me please :D :zwaai: sjoekran

litle_girl14
13-05-2004, 20:43
moet dat grappig zijn??????

Lady_moi
13-05-2004, 20:46
Ik weet het nie als de pil haram is Is de condoom dan ook haram??

Lady_moi
13-05-2004, 20:59
Tis nie omdak da vraag dak da gelijk doe :rolleyes:

salima_magribia
13-05-2004, 21:08

Origineel gepost door Clitcorrector voor jou is alles haram blijf met je vieze pooten van andermans L.U.L af jij kakkerlak :kwaad: Je hebt altijd wel een ant klaar staan he.. (Niet dat ze ergens opslaan maar oke)

salima_magribia
13-05-2004, 21:21
Origineel gepost door Clitcorrector jij slaat echt nergens op :rolleyes: Ja op jou hoofd!!! :)

Karim_nour
14-05-2004, 00:35
Origineel gepost door litle_girl14 eey vraagje he mag je de pil wel gebruike?ik bedoel de pil houd zwangerschappe tege en mag dat wel? :confused: ik zou graag hier waat meer over wille wete so help me please :D :zwaai: sjoekran Is halal zolang je geen OVERDOSIS neemt... ;)

lady_khadija
14-05-2004, 00:37
Origineel gepost door litle_girl14 eey vraagje he mag je de pil wel gebruike?ik bedoel de pil houd zwangerschappe tege en mag dat wel? :confused: ik zou graag hier waat meer over wille wete so help me please :D :zwaai: sjoekran heb gehoord dat het niet mag.. omdat het een plicht is zoveel mogelijk kinderen te baren.. alleen heb ik er geen hadith over waarin dat wordt vermeld....

lady_khadija
14-05-2004, 00:38
Origineel gepost door Clitcorrector hangt af hoe geil je bent op het moment dat je die slikt!! is dat jouw humorsniveau??? had vermoedens dat jij coalitie was.... maar coalitie heeft zeker meer humor dan wat jij uitpoept.... :rolleyes:

tatouzient
14-05-2004, 00:38
anticonceptie is wel toegestaan, mr hier spreekt men dan meer over t condoom... sommige geleerde zegge dan weer da de pil wel toegestaan is, andere weer ni, Allahoe 3allem Tatou.

s_montana
14-05-2004, 02:43
Condoom is toegestaan als de vrouw het ermee eens is. De pil is Haram omdat het zaad van de man wel de baarmoeder bereikt ofzo :maf: En daardoor is het een soort van abortus. Dit is wat ik gelezen heb, Allah weet het beste.

Endless
14-05-2004, 10:31
Zoals ik heb gehoord, gehoord hé dus Allahoe 3lem of ik het goed heb. Als de vrouw ermee eens is, dat ze nog geen kinderen wil, mag ze anticonceptie gebruiken. Of het nou de pil is of andere dingen zijn, maar de vrouw moet hier 100% mee eens zijn. Aangezien zij het moet slikken. Mocht dit niet waar zijn, kan men altijd corrigeren.

guercifia
14-05-2004, 12:39
je kunt niet zeggen of het hram of halal is.omdat dat nergens staat.wel kun je spreken van toegestaan of afgeraden.en zoals tatouzient al zei de geleerden zijn er nog niet uit.dus het is je eigen keuze welke fatwa jij wilt volgen hierbij.ik zelf slik m wel.wallahou a3lam.

Saartje20
14-05-2004, 14:28
Origineel gepost door guercifia je kunt niet zeggen of het hram of halal is.omdat dat nergens staat.wel kun je spreken van toegestaan of afgeraden.en zoals tatouzient al zei de geleerden zijn er nog niet uit.dus het is je eigen keuze welke fatwa jij wilt volgen hierbij.ik zelf slik m wel.wallahou a3lam. Ik geef je gelijk. En dat is alles wat ik hier te zeggen heb :zwaai: XXX Saartje

Saartje20
14-05-2004, 14:33

Origineel gepost door Khalidski De paus zegt dat je het niet mag gebruiken dusssss!! Ach , de paus denkt dat hij nog leeft in het Polen van de 19de eeuw, waar vrouwen kweekten als konijnen en dienden als melkmachines. Spijtig dat hij de dingen niet kan toepassen op de huidige tijd, want wat verwacht hij nu? Geen anticonceptie en verders de optie: ofwel algehele onthouding ofwel een gezin van 12 kinderen? In deze tijd is dat bijna niet meer toepasselijk. Vandaar dat diep religieuze gezinnen met hun hele nest aan de sociale bijstand staan, kan de staat er nog voor opdraaien.

Pagina's : [1] 2 3