Bekijk originele versie : snik,snik,snik. ik snak er zo naar om met iemand te praten.
abdelwahib
13-05-2004, 20:21
salamoe alaikom beste zusters en broeders.
ik karim 25 jaar oud uit amsterdam.
waar zal ik mee beginnen,ik heb al een paar maanden een relatie,we houden zoveel van mekaar,we willen ook zo graag met elkaar trouwen het enigste probleem is geld.
haar ouders vragen te veel,zij is eindelijk klaar met der schulden en ik zit er nog in.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen,janken doen we elke dag maar weer,denken denken denken,ik weet het niet meer.
zij kan me niet helpen zegt ze,dat vind ik niet erg,en dat wil ik ook niet.
heel vaak zit ik dan in men auto dan denk ik van waarom is het leven zo zwaar,ik zit echt vaak te denken als het met haar niet goed komt dan rij ik gewoon tegen die palen of bomen aan,ik ben het zat om van relatie naar relatie te springen zoveel pijn en vedriet door staan,omdat we zo graag bij elkaar willen zijn,vaak zit ik dan thuis alleen,de nachten die zo moeilijk zijn ,wakker worden en zie haar niet naast me liggen .
ik plaats deze topic,omdat ik om steun vraag ,raad wil een zuster of broeder waar ik terecht kan om mee te praten,om me pijn te delen.
ik hoop dat die der zijn.
allah ihewenkom broeders en zusters. :(
MimiChoupita
13-05-2004, 20:32
ik wil je wel helpen met een oplossing
:)
abdelwahib
13-05-2004, 20:33
oplossing=
MimiChoupita
13-05-2004, 20:36
MOELIJK TE VINDEN
maar kan zij niet met haar ouders praten?
abdelwahib
13-05-2004, 20:48
dat durft ze niet,ze is zo bang. :(
Lady_moi
13-05-2004, 20:52
Wat zielig voor je
Moge Allah swt u helpen en u vergeven voor u haramrelatie
Ik zal doua voor u doen
Als geld het enige probleem is, dan zou iemand die zoveel liefde voelt zich erdoor toch nie laten tegehoude...?
madame_nadia
13-05-2004, 20:53
Beste broeder, weet dat Allah (swt) naast ja staat! Alles is mektab dus je weet niet wat komt, maar als jullie liefde sterk genoeg, hou vol en wacht wat de toekomst je brengt. Ik weet dat het niet sterk overkomt maar het is eigenlijk het enige wat je kunt doen. Vraag je te helpen emt je schulden, er zal een tijd komen dat ze de joune zal zijn.
Bslema :zwaai:
abdelwahib
13-05-2004, 20:55
inshalah zuster nadia.alvast bedankt nadia.
madame_nadia
13-05-2004, 21:03
incha allah, veel sterkte ;)
MissChanel
13-05-2004, 21:17
heee .. ik heb je topic gelezen en het enige wat ik kan zeggen is dat geduld een schone zaak is .. en ik vind het eigenlijk absurd dat die ouders zoveel vragen.. is geld nou echt zo belangrijk .. ik bedoel als ik een dochter zou hebben zou ik veel liever hebben dat ze trouwt met een weld a nes die van haar houdt, haar respecteert, er voor haar is .. en dat ze gelukkig is .. en zo te horen is ze dat met jou en jij met haar .. dus ik zou gewoon met haar ouders gaan praten .. want geld is echt niet belangrijk..
abdelwahib
13-05-2004, 22:47
dank je wel geldnet voor je mooie tips,maar ik heb het liever op een eerlijke manier en hallal.
dank jullie wel voor jullie reacties.
p.s graag serieuse reacties aub.
ma3a salama.
men toekomstige vrouw die leest ook mee dus graag serieuse reacties.
tatouzient
13-05-2004, 23:00
als geld de enige 'prob' is, dan moet je eens gaan lene é... gn broers of zusse op wie je kan rekene?
Tatou.
Nordinnn
13-05-2004, 23:19
eey jongen, wat vragen haar ouders, het exacte bedrag of is dat prive..
als je een vaste baan hebt, zou ik het bedrag lenen.. en rustig terug betalen.... ik wens al het geluk.. je zit in een moeilijke situati...vraag je eigen ouders, broers.. anders ewoon BANK!
lady_khadija
13-05-2004, 23:57
geld lenen bij familieleden/vrienden??
en dan later alles terugbetalen??
begrijp soweiso niet dat het allemaal om geld draait...
mouhim, liefde overwint alles..
en vraag Allah om hulp..
succes...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.