Bekijk originele versie : Homo's/ lesbies
Hoi allemaal
Ik heb een vraagje bestaan er marokaanse homo's of lesbies??????? :confused:
is wel een beetje rare vraag maar soms hoor ik wel van kijk hij is homo maar nooit dat een meisje lesbies is. Dus ik was wel benieuwd.
en nu gaan denken dat ik op zoek ben na een marokaanse lesbo want ik ben gewoon hetro!!!!!!!!! Maar heb niks tegen homo's of lesbies.
Kisssssssssss Nesma :zwaai: :zwaai: :zwaai:
niet dat ik een marokkaanse lesbo ken..maar ben er wel 100% van overtuigd dat tie er is..:)
Ja dat denk ik dus ook of ze durven er niet voor uit te komen dat kan ook toch????
ik denk wel dat er wel een paar zijn.
ja maar kennen jullie niemand die homo of lesbo is anders bestaan ze toch nie of zijn ze gewoon bang voor de reacties????
Ik ken geen marokkaanse homo's of lesbies.
Tuurlijk bestaan die ook. Je gevoel kan trekken naar iemand van t zelfde
geslacht of iemand van t andere geslacht. Dat maakt niet uit of je nou Nl, Chinees, Noors, Marokkaans, Turks of Frans bent. Dat men t op een andere manier of soms niet uit is een ander verhaal........
Beslama x x x x Nahid
Ja dat weet ik oook wel leive Nahid maar ik zie ze nooit of hoor ze er nooit voor uit komen.Snap je en dat moet veranderen onder de marokaanse samenleving vooral in nederland
Origineel gepost door Nesma
Ja dat weet ik oook wel leive Nahid maar ik zie ze nooit of hoor ze er nooit voor uit komen.Snap je en dat moet veranderen onder de marokaanse samenleving vooral in nederland
Weet je waarom je ze niet ziet omdat zij niet op plekken komen waar jij komt. En laat het alstublieft zo blijven ik heb geen zin om marokkaanse homos hand in hand met elkaar te zien lopen of wat dan ook.
Dus voor alle homos onder ons blijf in je holletje (of die van je partner) en ga je zelf vooral niet bekendmaken.
Ik ben het helemaal met nourdien moslim eens
Hoi Nesma,
Ik heb een tijd geleden dezelfde vraag gesteld, alleen val ik in tegenstelling tot jou wel op vrouwen, en kreeg soortgelijke reacties:
- ze zijn er wel maar ik ken ze niet.
- ze kunnen maar beter wegblijven van dit forum. Ik zelf dus ook.
Ze zijn er wel degelijk - ik heb een paar mailtjes gehad -, alleen durven ze dat hier op dit forum echt niet te zeggen. En gezien de reacties hier op homoseksualiteit lijkt me het meer dan logisch dat je het hier maar stilhoudt. Heel kwallijk vind ik dat.
Ken je misschien het boek "Mijn geloof en mijn geluk"? Hierin doen 24 allochtone lesbo's en homo's hun verhaal.
JAaaaaaaaaaa die zijn er zeker en ik zal het voor je bewijzen ook, als je marokkaanse homos wilt zien dan moet je op deze site kijken.
www.marocboys.nl
Lady_moi
13-11-2002, 13:44
ik ken iemand die homo is en ik ken iemand die lesbie is
:kwaad:
Wat jullie zeggen vind ik dus echt belachelijk, waarom zouden ze er niet voor uit mogen komen. Het zijn toch ook mensen van vlees en bloed. Echt Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Misschien omdat ze gevoelens hebben voor het zelfde geslacht betekend niet dat ze slecht ofzo zijn. Dat zulke dingen nog in Nederland worden gezegt. Dit is gewoon disciminatie dan mag ik zelf wel gewoon hetro. Maar dit vindt ik dus echt belachelijk sorry dat ik het zo moet zeggen. en ik begrijp ook niet waarom ze er niet voor uit komen want in Nderland hebben ze daar recht op. En ik zal dat boek zeker lezen :kwaad:
kisss Nesma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.