Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me HELPEN? SD KAARTJE.

alhoceimazina
11-07-2009, 20:06

HEt is gelukt om paar nummers op SD kaartje tezetten, als ik er nog meer op wil zette staat er Kan (liedje) niet kopieren. kan bestand of map niet maken. wie weet wat ik daar tegen kan doen ? en hoe ik die nummers erop krijg?

WitteWijk
12-07-2009, 00:09
HEt is gelukt om paar nummers op SD kaartje tezetten, als ik er nog meer op wil zette staat er Kan (liedje) niet kopieren. kan bestand of map niet maken. wie weet wat ik daar tegen kan doen ? en hoe ik die nummers erop krijg? Ik raad je aan om je SD kaart te formatteren als FAT32. Waarschijnlijk is die nu geformatteerd als FAT. En probeer het dan nog eens. P.s. Je gegevens gaan wel verloren bij het formatteren dus maak wel eerst een kopie van je nummers.

SweetRose
12-07-2009, 10:37
ik had dat ook enkele dagen geleden en ik maar denken wat is er mis mee :huil: je hebt dus op het SD kaartje een heeeeel klein dingetje aan de zijkant als je het vooruitschuift, dan bescherm je het tegen kopieren en/of om wijzigingen te doen... daaaaaaaaaaaaaan pas viel mijn eurocent en heb ik dat afgezet en ineens kon ik wel terug kopieren :moe: zovele dagen zitten zoeken op google wat er mis mee kon zijn :gniffel:

Bagi1234
12-07-2009, 14:35
ik had dat ook enkele dagen geleden en ik maar denken wat is er mis mee :huil: je hebt dus op het SD kaartje een heeeeel klein dingetje aan de zijkant als je het vooruitschuift, dan bescherm je het tegen kopieren en/of om wijzigingen te doen... daaaaaaaaaaaaaan pas viel mijn eurocent en heb ik dat afgezet en ineens kon ik wel terug kopieren :moe: zovele dagen zitten zoeken op google wat er mis mee kon zijn :gniffel: :lol:

SweetRose
12-07-2009, 15:06

:lol: lach maar...:gniffel: nu is het grappig maar op dat moment kon ik mijn hoofd wel tegen de muur slaan :nerd: