Bekijk originele versie : Hoe zie jij eruit in de Ochtend :D
BentDagilia
12-11-2002, 23:38
Jallah show me YOUR Pretty faces...:D
Bent Dagilia :stout:
hahaha, eeeeh, :D no comment :D :D :D
ik gebruik haast geen makeup, alleen mijn haar is dan een beetje een probleem :D
jawhara1
12-11-2002, 23:40
zou ik het wel pretty noemen ????
mijn haren steken alle kanten uit, een wonder dat ik onder kan geraken met mijn ogen half open
Boyfriend
12-11-2002, 23:41
ALS EEN HEKS
onaanzienlijk :D hahaha je weet zelfs niet waar mijn aangezicht is :D
Dat kan je ik jullie gewoon niet aan doen..
Als jullie mij zouden zien dan is het rennen voor je leven geblazen..
BentDagilia
12-11-2002, 23:42
Ahahahha... NOu mensen jullie zijn niet de enige ik lijk wel Snoop doggy dog als ik wakker word... Ik vlecht het en dan slaap ik krijg ik wat kurlle overdag en ja dan zie je die kleine rotplukjes uitsteken en je ogen die zo dik als ik weet niet wat zijn.. Lijk wel STONED:D
hahahha Bent dagilia
Origineel gepost door Boyfriend
ALS EEN HEKS
onaanzienlijk :D hahaha je weet zelfs niet waar mijn aangezicht is :D
Haha..mijn vader noemt mij altijd tamza als hij mij ziet.Het lijkt of ik met mijn vinger in een stopcontact heb gezeten.
Boyfriend
12-11-2002, 23:44
ik slaap op een waterbed :rolleyes: maar in de ochtend voelde ik overal nattigheid.......piepsieklein gaatje...dacht dat de tijd van luiers terug was gekomen :( oefffffffffffffffff:D
jawhara1
12-11-2002, 23:45
hoe grappig .dus eigenlijk hebben we toch wat gemeen allemaal hahahaha
in de ochtend zie ik er geweldig uit..ik ga ook gelijk zo de deur uit..:)
BentDagilia
12-11-2002, 23:47
HAhahhaha... dus het leek wel alsof je van een zwembad kwam in de ochtend of zo..:D
Maar bij mij duurt het echt een uur of zo voordat ik weer de oude ben met mij moet je ook geen gesprekin de ochtend beginnen... Ik heb ook vaak dat ik aan de deur van me kamer zit te trekken voor me leven echt niet normaal terwijl het duwen is ... en dat is pas een grappig gezicht vooral als ik in de avond moet plassen... MIjn moeder moest een keer ook naar de wc ik loop zo was donker me ma zegt zo BISMILAH IRAHMAN AI RAHIM:D
Bent Dagilia
jawhara1
12-11-2002, 23:47
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
in de ochtend zie ik er geweldig uit..ik ga ook gelijk zo de deur uit..:)
daarom zijn de straten plots zo leeg .omdat jij buiten komt recht streeks van je bed
grapje haahaha
Boyfriend
12-11-2002, 23:48
mohim nu eerlijk zijn, het is ramadan dus moeten we nogeerlijker zijn met onszelf te beginnen en dan met de omgeving yek
ik zie er gewoon lekker uit in de morning as in the noon, as in the afternoen, as in the evening, as in the night, so, euhm:rolleyes:
Origineel gepost door jawhara1
daarom zijn de straten plots zo leeg .omdat jij buiten komt recht streeks van je bed
grapje haahaha
heheh..
nee das niet de reden waarom de straten leeg zijn..das heel wat anders hoor..you don't wanne know..:stout:
Origineel gepost door Boyfriend
mohim nu eerlijk zijn, het is ramadan dus moeten we nogeerlijker zijn met onszelf te beginnen en dan met de omgeving yek
ik zie er gewoon lekker uit in de morning as in the noon, as in the afternoen, as in the evening, as in the night, so, euhm:rolleyes:
ga ga ga
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.