Bekijk originele versie : meiden met hoofddoek dit is leuk!!!
miriammetje
13-05-2004, 18:14
salaam alikoem....
ik wilde ff mede delen aan de meiden met hijaab moge allah jullie bijstaan inshallah en jullie nog beter maken inshallah .....to the point ik kan aan hoofddoekjes komen met een bekend merk eerder gezegd welk merk je ook wil ik heb er zelf ook een paar aangeschaft en ze zijn gataarlijk....als jullie willen kan ik ook voor jullie regelen laat me dan wat weten hier op het forum of prive dan zorg ik ervoor ik woon in maastricht dus kijk maar ff....
walikoem salaam
veel liefs miri
HalveWaarheid
13-05-2004, 18:30
:confused:
Kwist niet dat ze merken hadden!
Heb je ook nike enzo!
Rayhane_20
13-05-2004, 18:34
Origineel gepost door miriammetje
salaam alikoem....
ik wilde ff mede delen aan de meiden met hijaab moge allah jullie bijstaan inshallah en jullie nog beter maken inshallah .....to the point ik kan aan hoofddoekjes komen met een bekend merk eerder gezegd welk merk je ook wil ik heb er zelf ook een paar aangeschaft en ze zijn gataarlijk....als jullie willen kan ik ook voor jullie regelen laat me dan wat weten hier op het forum of prive dan zorg ik ervoor ik woon in maastricht dus kijk maar ff....
walikoem salaam
veel liefs miri
Hoe zien die hijabs er dan uit? Ikzelf studeer in Maastricht. Dus dat is makkelijk geregeld.
Lady_moi
13-05-2004, 18:51
Merk?? Welke merk?? Toch nie Armani enzo hahaha :D
sweet_nadoria
13-05-2004, 18:59
Ik heb ze ook gezien in Amsterdam, bekende merken zoals;
- Louis Vuitton
- Gucci
- DKNY
- Guess
:rolleyes:
Lady_moi
13-05-2004, 19:01
Nee :eek:
Wayo af Louis Vuitton :lol: :D
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ik heb ze ook gezien in Amsterdam, bekende merken zoals;
- Louis Vuitton
- Gucci
- DKNY
- Guess
:rolleyes:
sweet_nadoria
13-05-2004, 19:03
Origineel gepost door Lady_moi
Nee :eek:
Wayo af Louis Vuitton :lol: :D
Ja echt ....
Het kan een witte zijn met die gekleurde letters, of een bruine en dan met goudkleurige letters ...
Ik zelf vind het een beetje drukjes
Maar ja smaken verschillen :o
Lady_moi
13-05-2004, 19:04
Valt teveel op denk ik..
Ik hou het bij mijn standaard hoofddoeken met sliertjes :)
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ja echt ....
Het kan een witte zijn met die gekleurde letters, of een bruine en dan met goudkleurige letters ...
Ik zelf vind het een beetje drukjes
Maar ja smaken verschillen :o
Ja dat zijn saaltjes die eigelijk om je nek horen á la stewardess-styl weet je wel. :p Die Louis Vuitton doen wel. En dan heb ik over die bruine..:D Met bijpassend tasje..
Maar sommige gebruiken als hoofddoek, voornamelijk Somaliers die halen ze nep uit Somalie, zag het laatst in de metro. :)
Maar jah heb er niets aan, draag nog geen hoofddoek. :(
Ciao.
Lady_moi
13-05-2004, 19:28
Armani en versace enzo allemaal joods
sweet_nadoria
13-05-2004, 19:29
Origineel gepost door riffiagirl18
hijaab met een merk d'r op???.....
doe normaal hoor...
zie je het al voor je zo een mooie mascha'Allah gesluierde meisje met een armani hijaab op???....:rolleyes:
Hahahahah
Ewa daarom, ik vind het ook geen gezicht bovendien mag een hijab geen siering hebben :o
miriammetje
14-05-2004, 14:50
salaam alikoem...
ja meid nike is er ook en van alles pm me als je een wi;l hebben of twee ik zelf heb een van guccie gekovkt calvin klein cristian dior en yves sant lauren...
liefs miri
miss_verstand
14-05-2004, 14:58
nou ik sta er versteld van ik wist egt niet dat daarvoor merken zijn
Marrakchia_86
14-05-2004, 16:11
NU OOK AL HOOFDDOEKEN MET MERK...???
Safi ik ga meteen hoofddoek dragen als dat de nieuwe mode is...:D
Nee grapje!!! Serieus hoofddoeken met merk, wel styl man! Ben be-
nieuwd!
Liefs Marrakchiaaa :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.