Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar sneller laten groeien...?

Pagina's : [1] 2

glosssy
11-07-2009, 00:20

Hey dames, Ik heb me haar 2 jaar geleden kort geknipt en het is nu pas weer op een lengte waar je denkt van JAH nu kan ik weer wat mee?! Maar ik wil het nog langer hebben, daarom is nu me vraag wat versnelt het haarproces voor een niet te lange wachttijd?! hahahaha Heb een paar dingen gehoord maar weet niet of het helpt, mischien hebben jullie meer tips voor me! Amla Olie ? Vitamini B pillen? Argan Olie? Mvg, Glosssy

Umm_Benjamine
11-07-2009, 11:06
wat ik een tijdje geleden gebruikte waren marokkaanse natuurproducten 7dida ziet argan of ziet zitoen.. tis nogal beetje vroeg ik kom even niet op die andere producten.. mama komt zondag terug inshaALLAH en dan zal ik het vragen.. maar dat heeft dus prima gewerkt bij mij..ik heb nu super lang, gezonde dikke krullen elhamdoelilah

Argapur
11-07-2009, 21:06
Hey dames, Ik heb me haar 2 jaar geleden kort geknipt en het is nu pas weer op een lengte waar je denkt van JAH nu kan ik weer wat mee?! Maar ik wil het nog langer hebben, daarom is nu me vraag wat versnelt het haarproces voor een niet te lange wachttijd?! hahahaha Heb een paar dingen gehoord maar weet niet of het helpt, mischien hebben jullie meer tips voor me! Amla Olie ? Vitamini B pillen? Argan Olie? Mvg, Glosssy Salaam alikum Wij verkopen verschillende Argan producten voor Haar die heel goed voro je haar zijn . wij beiden op dit moment Salef Shampoo met totaal 8 olieen waaronder Arganolie en Salef haarolie. Daarnaast kan je Cosmetische Argan olie 100% als haarmaskergebruiken helpt heel goed voor je en is ook bewezen www.argan.biedmeer.nl De salefhaarolie staat nog niet op de website

elhoceima_girl
11-07-2009, 23:45
wat ik een tijdje geleden gebruikte waren marokkaanse natuurproducten 7dida ziet argan of ziet zitoen.. tis nogal beetje vroeg ik kom even niet op die andere producten.. mama komt zondag terug inshaALLAH en dan zal ik het vragen.. maar dat heeft dus prima gewerkt bij mij..ik heb nu super lang, gezonde dikke krullen elhamdoelilah :kus: op je wang

Experience
12-07-2009, 00:33

Gewoon van alles gebruiken. Vitamine b & royal jelly pillen slikken. Daarnaast 3x in de week een maskertje van knoflook en olie gebruiken. En geen stylingproducten gebruiken + niet stijlen.

glosssy
12-07-2009, 10:30
Heyyy mensen hartstikke bedankt voor alle tips! Een vriendin van mij is kapster en vertelde me dat ik me haar 1x in de week moest insmeren met een olie! dan hydrateert je hoofdhuid!

UnderrCoverr__
12-07-2009, 11:02
wat ik een tijdje geleden gebruikte waren marokkaanse natuurproducten 7dida ziet argan of ziet zitoen.. tis nogal beetje vroeg ik kom even niet op die andere producten.. mama komt zondag terug inshaALLAH en dan zal ik het vragen.. maar dat heeft dus prima gewerkt bij mij..ik heb nu super lang, gezonde dikke krullen elhamdoelilah Ziet zitoen, alleen dat op je haren smeren?

bloempje92
12-07-2009, 11:13
Up, ik zit ook met die probleem. Ik heb pillen gekocht speciaal voor ondersteunig van het haargroei. Met vitamine B.

bloempje92
12-07-2009, 11:14
Heyyy mensen hartstikke bedankt voor alle tips! Een vriendin van mij is kapster en vertelde me dat ik me haar 1x in de week moest insmeren met een olie! dan hydrateert je hoofdhuid! Welke olie is dat?

FunkyCurls
12-07-2009, 12:46
Iemand ervaring met de super haargroei formule van de tuinen?

glosssy
12-07-2009, 13:40
Welke olie is dat? Dat maakt eigenlijk niet uit lieverdje, me vriendin zij dat het niet zoveel uitmaakt wat voor olie je gebruikt zolang et maar een vettige olie is, en iemand in laten masseren maar het liefst argan dan maar hé;)

Marocaine_
12-07-2009, 18:38
notificatiee.

Argapur
12-07-2009, 20:51
Salaam Alikum Ga naar www.Argan.biedmeer.nl Daar kan je Cosmetische arganolie vinden die je als haarmasker kan gebruiken. Gebruiksaanwijwing: Smeer de Cosmetische Arganolie over je haar heen en laat het 5 minuten inwerken en was het af. Daarnaast is via de website ook Haarmasker met Arganolie en de beste product is de haarolie van selaf en de Shampoo van selef die bestaat uit maar liefts 8 olieen onder andere Arganolie En als je 3 producten bestelt dan krijg of Argan zeep, Argan haar olie of Argan vaseline gratis!!

Umm_Benjamine
16-07-2009, 03:42
Ziet zitoen, alleen dat op je haren smeren? Neeh, ook andere spullen ik zal morgen voor je vragen inshaALLAH

Umm_Benjamine
16-07-2009, 03:43

:kus: op je wang Ik hou van je omwille van Allah swt:kus:

Pagina's : [1] 2