Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom vreemdgaan???

Pagina's : [1] 2

Souraida
13-05-2004, 16:12

De laatste tijd merk ik dat veel mensen zijn gescheiden, omdat ze erachter zijn gekomen dat de man vreemd is gegaan. Lijkt me erg hard voor de vrouw die zoiets mee heeft gemaakt. Ik zelf ben getrouwd en denk dat ik in staat ben om mijn man iets aan te doen als ik achter zoiets zou komen Allah yehfad! Wat ik me af vraag is waarom gaan mannen vreemd?? Trouw dan gewoon niet als je toch niet 1 vrouw trouw kan blijven! :rolleyes:

HalveWaarheid
13-05-2004, 16:16
Jarenlang appels... Een peertje tussendoor proeft dan extra lekker... :)

Echie
13-05-2004, 16:19
ze kunnen niet tegen de verleiding misschien? :confused:

Souraida
13-05-2004, 16:19
Heb ik nooit van dichtbij meegemaakt, maar wel van gehoord. Maar dan nog vraag ik me af waarom gaan ze vreemd??? Geldt voor zowel mannen en als vrouwen???

babyvanbelisma
13-05-2004, 16:21

Een familielid van mijn verloofde vroeg aan hem of hij wel eens vreemd was gegaan. Mijn verloofde zei tegen hem dat hij dat niet zou kunnen omdat hij van mij houdt. Weet je wat die man zei? Hij zei: nou als ik een lekker wijf tegen kom dan pak ik haar wel hoor!! En deze man is getrouwd en zehma moslim....:jammer:

3ayshalak
13-05-2004, 16:22
als je weet dat je zo dom bent om je man of vrouw niet trouw blijven als je weet dat je niet genoeg hebt aan 1 damnnn onderteken die papieren dan niet!Waarom je man of vrouw zoveel pijn aandoen :jammer:

Souraida
13-05-2004, 16:23
babyvanbelisma, dat bedoel ik nou. Is toch faya voor zijn vrouw?! Allatif, hoe hard kun je zijn??? Ik zelf zou mijn man nooit en te nimmer kunnen bedriegen. Hoe kun je tegen iemand zeggen: ik hou van je en dan weer tegen een ander zeggen? :(

savae_moker
13-05-2004, 16:27
Origineel gepost door HalveWaarheid Jarenlang appels... Een peertje tussendoor proeft dan extra lekker... :) Gekke :hihi:

Souraida
13-05-2004, 16:29
Stel je eens voor raakt je aan met zijn handen waar hij een ander mee heeft aangeraakt en zegt ie de zelfde woorden als tegen een ander. Je slooft je thuis voor hem uit als een gek. Maakt het eten klaar, maakt het huis schoon, wast zijn kleren. Daarom is het haram om vreemd te gaan. Je kan er iemand zo erg veel pijn mee doen.

Marueccoss
13-05-2004, 16:35
ken genoeg mensen die gescheiden zijn....wallah niet normaal meer echt veeel daarom moet je nou 100 keer nadenken voordat je iemand eht ja woord geeft....

Souraida
13-05-2004, 16:44
Lieverd, wallah ik zou het zeggen. Ik heb ook een keer de man van mijn nicht met een ander gezien en dat verteld aan haar. En als hij je bedreigt dan moet je het tegen je broer en zus zeggen. Is lullig voor je zus dus gewoon zeggen anders blijft ze meskina zo!

Souraida
13-05-2004, 16:45
Trouwens watvoor vriendin is dat wat je hebt????

Saartje20
13-05-2004, 16:52
Origineel gepost door TaNgEr_LoVe wath goes around comes around mensen....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaHHHHHHHHHHHHHHHH ZEKERSZZZZZZZZZ... mijn ZWAGER GAAT VREEMD MET DE ZUS VAN MIJN VRIENDIN MOET IK HET ZEGHU TEGEN ME ZUS IK DURF NIET ..WANT HIJ HEEFT ME BEDREIGT ME BR0 EN ZUS WETEN HET NIET ..WAT MOETTT IK DOEN IK BEN BANG :s ???????????:traan1: IK BEN BANG DAT HET ME LAASTE JAAR WORDT WALLAH HELP ME .....:traan1: xxxxxxXXXXXxxxxxjes Tanger_love Maar lieverd toch! Ik weet natuurlijk niet tot wat zo'n man in staat is , maar zou hij echt in staat zijn jou in het ziekenhuis te kloppen? Dat moest hij eens proberen!! Stuur dan maar gelijk de politie op zijn dak!! En verder moet je aan het welzijn en geluk van je zus denken, dus kan je het haar beter zeggen denk ik. Maar nogmaals, ik weet natuurlijk niet alles van de situatie af, ik leef in ieder geval met je mee :(. Maar als je effectief echt BANG bent, dan kan je beter iemand (misschien je ouders of zo) in vertrouwen nemen, want zoiets kan/mag je beter niet alleen dragen. Ik leef met je mee en ben benieuwd wat je gaat doen Kussss XXX Saartje

moiself
13-05-2004, 17:38
Blijkbaar een nieuwe traditie :S

Chatefemqemamu
13-05-2004, 17:40

vreemdgaan is af te leren!

Pagina's : [1] 2