Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp Gezocht bij reparatie achterramen renault laguna

renaultlaguna
10-07-2009, 13:08

Wie wil me hier aub mee helpen, de ramen gaan niet meer open, Ik heb gehoord dat het aan de schakelaars voor kan zitten of aan de bedrading. want het raammechanisme is al getest en de motors zijn verder in orde. Ik heb 3 renault dealers gebeld en die kunnen me alleen direct helpen als de ramen open waren geweest, dan nog kost het nakijken alleen al en diagnose stellen minimaal 150 euro:eek: verder zijn ze helemaal volgeboekt. We willen inschallah over 12 dagen op vakantie en we zitten nu echt met onze handen in het haar. Wie kan ons hiermee helpen of ent iemand die hier verstand van heeft. Allah yer7am alwalidien.

Falastine
10-07-2009, 13:40
Genoeg arabische garages die dat kunnen! waar woon je

renaultlaguna
10-07-2009, 13:47
Gelderland, regio arnhem, maar als iemand het kan repareren voor een schappelijke prijs willen we er ook ver voor komen

Marokkaan_Breda
10-07-2009, 13:51
kennen jullie daar geen turkse of marokkaanse garage houders? Die renault dealers vragen altijd al onderzoeks kosten van 200 euro en 80 p/u voor reparaties dus als ik jou was beetje rondvragen naar buitenlandse garagehouders

renaultlaguna
10-07-2009, 16:33

helaas ken niemand in de buurt:kweetnie: Klopt inderdaad die dealers zijn echt onbetaalbaar en z vragen belachelijke bedragen