Bekijk originele versie : Grootste uitgave...
Wat was het duurste wat je hebt gekocht op 1 dag? En wat had je toen gekocht???
Je weet tog, doelloosheid:D
BENTGHATAR
12-11-2002, 22:10
uhhhhh
2 zakjes chips.
merk doritos.
dat was echt doer
:D
Onslaught
12-11-2002, 22:12
ik had voor me broertje playstatio 2 gekocht met alle delen van final fantasy van 7 tot 10 en grandia 1 en 2, het zij echt toofe spellen enzo maaaaaaar ws wel duur maar ja , hij is wel geslaad voor zijn havo dus:D
300 Euro aan Kleding op 1 dag :cool:
BENTGHATAR
12-11-2002, 22:17
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
:schrik2:
krijg je zoveel geld :D
tha_lady
12-11-2002, 22:17
ehmm ehmm sokken?
laterZ :blauwkus:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
je kan nog van me leren...afgelopen zaterdag...€451,- aan kleding: jas, broek en 2 truien...:wow::toink:...mn saldo bedraagt nu €2.22:D:D:D
Origineel gepost door Onslaught
ik had voor me broertje playstatio 2 gekocht met alle delen van final fantasy van 7 tot 10 en grandia 1 en 2, het zij echt toofe spellen enzo maaaaaaar ws wel duur maar ja , hij is wel geslaad voor zijn havo dus:D
al had mn broertje George W. Bush gekilled, dan nog kreeg hij dat niet van mij...dat koop ik lekker voor mezelf :stout:...hij mag wel mn Super Nintendo hebben:D:D:D
Origineel gepost door mokaltum
hahaha maare d"ttie werk je er zelf voor?
jah, maar ik wordt ook gefinancierd...:D
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Wat was het duurste wat je hebt gekocht op 1 dag? En wat had je toen gekocht???
Je weet tog, doelloosheid:D
hahaha, ik moet meestal zo lachen om jouw topics :D soms zijn ze gewoon grappig......
maarre... even snel een antwoord op jouw vraag.....mijn duurste aankoop op één dag was...toen ik (van de zomer) een keer op zaterdag ging winkelen in de P.C. Hooftstraat!! ik had toen een Tods tas + schoenen, Gucci zonnebril en een Donaldson trui + bloes + T-shirt gekocht....
Duurste aankoop van die dag was die Tods-tas!!
Je wilt echt niet weten hoeveel Interpay van mijn rekening heeft afgeschreven aan het einde van die maand :(
Origineel gepost door mokaltum
ow oké dan, dan is het goed dan, maar ik daar in tegen ben echt een luilak.........maar ik word heeeeeeel goed gefinancieerd...heb hele gulle donors! :D
ik ook, mn ma en mn opa...zij betalen het grootste deel...van mn loon koop ik alleen doelloze shiet zoals eten en cd´s mee...:D
saidaaatje
12-11-2002, 23:08
wayowwwww in de zomer hadb ik keiveel kleding gekocht was twee dagen achter elkaar gaan shoppen en alatief...volgens mij iets van 359 euro was foetsie damnzzzz
Origineel gepost door BENTGHATAR
:schrik2:
krijg je zoveel geld :D
Ja:)
Origineel gepost door saidaaatje
wayowwwww in de zomer hadb ik keiveel kleding gekocht was twee dagen achter elkaar gaan shoppen en alatief...volgens mij iets van 359 euro was foetsie damnzzzz
Ja dat was ook zo bij mij, maar in 1 dag had ik echt superveel gekocht.. :cool:
Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.