Bekijk originele versie : Creditcard
Welke creditcard is het beste om aan te vragen?
Kijkend naar de voorwaarden en service?
En waar moet je opletten bij de voorwaarden?
Bvd,
Oui:goedzo:
fatima_1986
10-07-2009, 19:33
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien heb je hier wat aan.
Ik heb namelijk een studentenpakket bij de Rabobank en hier kan je een creditcard bij nemen. Ik heb geen afschrijvingen per jaar, het geld wordt aan het einde van de maand gewoon van mijn rekening afgeschreven en dat vind ik goed (i.v.m. eventuele rente).
Ik heb zelf ook nog een andere creditcard gehad van de ING, maar deze vond ik niet leuk. Naast de rente die er bijkomen, ben je de hele tijd gebonden aan de kosten per maand.
Mijn advies luidt daarom ook dat je alleen een creditcard moet aanschaffen als je voldoende geld hebt om het gewoon aan het einde van de maand kunnen betalen, anders zit je er de hele tijd aan vast.
Ik heb namelijk een studentenpakket bij de Rabobank en hier kan je een creditcard bij nemen. Ik heb geen afschrijvingen per jaar, het geld wordt aan het einde van de maand gewoon van mijn rekening afgeschreven en dat vind ik goed (i.v.m. eventuele rente).
Ik heb zelf ook nog een andere creditcard gehad van de ING, maar deze vond ik niet leuk. Naast de rente die er bijkomen, ben je de hele tijd gebonden aan de kosten per maand.
Mijn advies luidt daarom ook dat je alleen een creditcard moet aanschaffen als je voldoende geld hebt om het gewoon aan het einde van de maand kunnen betalen, anders zit je er de hele tijd aan vast.
Prima antwoord !
Let wel op dat creditcards je aankoop gedrag gaat sturen. Even snel een aankoop doen en later betalen kan verleidelijk zijn en achteraf narigheden met zich mee brengen.
Verder is het gewoon een prima 'verzekering' om op zak te hebben, voor het geval dat ...
Elmariachi
11-07-2009, 06:34
en ook op deze forum kent Obama gezag.
Marokkaan_Breda
11-07-2009, 12:47
Die heb ik ook is super en je hebt limiet van 1500 euro. dus wel zo handig ik gebruik alleen om tickets voor marokko mee te kopen.
Ik heb m aangevraagd bij de ING. Daar heb ik namelijk ook mijn huidige bankpas.
Ga de creditcard alleen gebruiken voor zaken waar ik normaliter met mijn bankpasje mee zou betalen, maar het niet mogelijk is om mee te doen(vage zin dit maar goed).
Ik ga geen leningen aan. Schaf er alleen goederen of diensten mee aan als ik het op dat moment ook daad werkelijk kan betalen. Geen leningen voor mij!
Bedankt mensen!!!!!!!
fatima_1986
14-07-2009, 22:46
Die heb ik ook is super en je hebt limiet van 1500 euro. dus wel zo handig ik gebruik alleen om tickets voor marokko mee te kopen.
Ja klopt, je hebt gelijk. Ik gebruik het om te tanken enz. :hihi:
fatima_1986
14-07-2009, 22:47
Ik heb m aangevraagd bij de ING. Daar heb ik namelijk ook mijn huidige bankpas.
Ga de creditcard alleen gebruiken voor zaken waar ik normaliter met mijn bankpasje mee zou betalen, maar het niet mogelijk is om mee te doen(vage zin dit maar goed).
Ik ga geen leningen aan. Schaf er alleen goederen of diensten mee aan als ik het op dat moment ook daad werkelijk kan betalen. Geen leningen voor mij!
Bedankt mensen!!!!!!!
Ik had ING ook en na een jaar wilden zij mij strikken met zogenaamde extra kosten per maand.
marokaandiamant
21-07-2009, 06:26
de beste is van de anwb maar als je lid bent van anwb dan pas kan je hem aanvragen op hun site
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.