Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen maar met wie??

Azzzizzz
13-05-2004, 11:54

Salaam alaikom, Heeeel veel jongens en meisjes zijn de leeftijd om te trouwen allang voorbij, maar zijn nog niet zover en wel omdat er geen geschikte kanditaat is... voor jongens is een lief, mooi, gelovig, en serieus meisje de goede candidaat, en toevalllig of niet zijn de eisen van de meisje identiek. (uitzonderingen daar gelaten he) Hoe kan dat dan???? Beide Seksen gooien alles in de strijd om elkaars aandacht en hart te veroveren. Jongen gaan bekakt door de straat, en laten van hun kapsel een kunstwerk maken en gedragen zich macho-achtig meisjes daar en tegen gaan zich uitdagens verkleden en laten (letterlijk) meer van zich zien...., en laten zich verleiden... de jongen (ik dus)denkt zo krijg ik aandacht en de meisje denkt zo krijg ik aandacht. niet beseffend dat dat de verkeerde aandacht is.. een jongen denkt dan over dat meisje, wat een ****, maar desondanks volgt hij zijn*** de meisje trapt erin en zit na een tijdje met een gebakken hart..... als iedereeen nou zich zelf blijft, en zich houdt aan het beeld wat hij bij een ander zou willen zien..., dan heeft op termijn deze probleem geen plaats om te overleven...., of ben ik nou gek.

PrincessTifah
13-05-2004, 11:56
Ja je hebt groot gelijk hoor!!! Zit met hetzelfde probleem!! :(

Rayhane_20
13-05-2004, 11:59
Je hebt ALWEER gelijk :goedzo:

marjam123
13-05-2004, 12:04
Origineel gepost door Azzzizzz Salaam alaikom, Heeeel veel jongens en meisjes zijn de leeftijd om te trouwen allang voorbij, maar zijn nog niet zover en wel omdat er geen geschikte kanditaat is... voor jongens is een lief, mooi, gelovig, en serieus meisje de goede candidaat, en toevalllig of niet zijn de eisen van de meisje identiek. (uitzonderingen daar gelaten he) Hoe kan dat dan???? Beide Seksen gooien alles in de strijd om elkaars aandacht en hart te veroveren. Jongen gaan bekakt door de straat, en laten van hun kapsel een kunstwerk maken en gedragen zich macho-achtig meisjes daar en tegen gaan zich uitdagens verkleden en laten (letterlijk) meer van zich zien...., en laten zich verleiden... de jongen (ik dus)denkt zo krijg ik aandacht en de meisje denkt zo krijg ik aandacht. niet beseffend dat dat de verkeerde aandacht is.. een jongen denkt dan over dat meisje, wat een ****, maar desondanks volgt hij zijn*** de meisje trapt erin en zit na een tijdje met een gebakken hart..... als iedereeen nou zich zelf blijft, en zich houdt aan het beeld wat hij bij een ander zou willen zien..., dan heeft op termijn deze probleem geen plaats om te overleven...., of ben ik nou gek. en weeeeeeeeeeeer heb je gelijk... :goedzo: jammer genoeg... kzou willen dat het anders was... maar goed... xxx

Azzzizzz
13-05-2004, 12:14

Origineel gepost door doenja_18 Gebakken hart:eek: nooit van gehoord:hihi: maar je hebt degelijk gelijk:D Gebakken peren, heb je daar van gehoord!!! een gebakken hart is iets wat je meemaakt, en het is tevens iets wat ik niemand wens. cappich

Jamila_Et
13-05-2004, 12:14
Echt gelijk heb je!!! :zwaai:

SOmaar
13-05-2004, 12:27
tja wat kan je er aandoen rare mensen hoor!

Azzzizzz
13-05-2004, 13:17
Origineel gepost door SOmaar tja wat kan je er aandoen rare mensen hoor! die mesnen zijn wij, en wij zijn degenen die er wat aan kunnen, moeten en horen doen... op z'n minst": als iedereeen nou zich zelf blijft, en zich houdt aan het beeld wat hij bij een ander zou willen zien..., dan heeft op termijn deze probleem geen plaats om te overleven

Nohaila
13-05-2004, 14:53
Ja je hebt groot gelijk, maar hoe jij zelf ook bij die soort "jongens"

Azzzizzz
13-05-2004, 15:31
Origineel gepost door Nohaila Ja je hebt groot gelijk, maar hoe jij zelf ook bij die soort "jongens" of ik tot die soort behoor is niet echt relevant. maar vooruit,