Bekijk originele versie : Bende dwingt vrouwen tot dierenseks
KRAGGENBURG - Zes mannen en drie vrouwen hebben meerdere vrouwen ontvoerd, verkracht en onder andere gedwongen tot seks met dieren. De zaak kwam aan het licht, toen een 22-jarige ontvoerde vrouw in Kraggenburg (gemeente Noordoostpolder) uit een loods wist te ontsnappen. De politie heeft de bende in de afgelopen weken aangehouden, zo heeft zij donderdag bekendgemaakt.
De ontsnapte vrouw woont in België, werd in Brussel onder valse voorwendselen in een auto gelokt en meegenomen naar Nederland. In de loods moest zij allerlei seksuele handelingen ondergaan met mannen en met dieren, waarbij zij werd gefotografeerd. Verder werd zij geschopt, geslagen en ernstig bedreigd. Uit politieonderzoek bleek verder dat de bende in april nog minstens twee Belgische vrouwen ontvoerde.
:o :eek: opgepast dames niet zomaar in auto's stappen dus :giechel:
dieren sexxxxx :verliefd: :Iluvu: :p
misz_bella
13-05-2004, 11:41
jeh ranzig volk bestaat er
Op een gegeven moment kijk je nergens meer van op....:(
misz_bella
13-05-2004, 11:49
Origineel gepost door Fitrah
Op een gegeven moment kijk je nergens meer van op....:(
ja ik ook al, tegenwoordig zie je zulke onmenselijke dingen vaker.
gewoon vies ik zie het al voor me dat een wijf het met een konijn ofzo doet. ill
....zijn we dus nabij youm al kiama>?.....het lijkt er wel op...jaren lijken maanden...maanden lijken weken...weken lijken dagen....en dagen lijken minuten.....wallah het duurt niet lang meer :(
marjam123
13-05-2004, 12:14
Origineel gepost door minga
KRAGGENBURG - Zes mannen en drie vrouwen hebben meerdere vrouwen ontvoerd, verkracht en onder andere gedwongen tot seks met dieren. De zaak kwam aan het licht, toen een 22-jarige ontvoerde vrouw in Kraggenburg (gemeente Noordoostpolder) uit een loods wist te ontsnappen. De politie heeft de bende in de afgelopen weken aangehouden, zo heeft zij donderdag bekendgemaakt.
De ontsnapte vrouw woont in België, werd in Brussel onder valse voorwendselen in een auto gelokt en meegenomen naar Nederland. In de loods moest zij allerlei seksuele handelingen ondergaan met mannen en met dieren, waarbij zij werd gefotografeerd. Verder werd zij geschopt, geslagen en ernstig bedreigd. Uit politieonderzoek bleek verder dat de bende in april nog minstens twee Belgische vrouwen ontvoerde.
:schrik2:
Minga,valt me wel weer tegen van je dat je de afkomst niet vermeld :D
(bron: Gazet van Antwerpen)
Een Nederlands-Belgische bende heeft in België tenminste drie vrouwen ontvoerd om ze in Nederland seksueel te misbruiken. Een van de slachtoffers, een 22-jarige Belgische vrouw, wist onlangs te ontsnappen uit een loods in Kraggenburg (Nederlands Flevoland) waar ze tot seks werd gedwongen met mannen en dieren.
Zeven verdachten werden opgepakt, vijf Nederlanders en twee Belgen. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. Wellicht heeft de bende ook nog meer slachtoffers gemaakt.
De vrouw die wist te ontsnappen, belde na enige omzwervingen naakt aan bij een huis, waar de bewoners haar opvingen en de politie belden. Ze was eerder in Brussel onder valse voorwendsels in een auto gelokt en naar Nederland ontvoerd.
Eerlijk gezegd had ik al verwacht dat onze blanke vrienden de daders waren....maar just in case
babyvanbelisma
13-05-2004, 13:20
Vreselijk, astaghfirollah.....: :verdriet:
Maar Minga, vraagje: waarom schijn jij te denken dat dat op één of andere manier grappig is?
Draai de situatie eens om en stel je voor dat het moslima's waren die ertoe gedwongen waren. Had je dan ook "Iluvu en verliefd" smileys erbij gezet?
:hihi: excuses was nooit mijn intentie om zo over te komen....ik heb nogal een .."zieke" humor af en toe vergeef me... :o :o
....ik heb nogal een .."zieke" humor af en toe
Duh...
En jij bent al helemaal zielig.....heb je niets anders te doen met je stomme metaliteit?....aap jij mag weg blijven
amazigharifi
13-05-2004, 15:28
gewoon walgelijk die nederlanders die dit doet.
Ik zal voor diegenen die daarop kicken weer even in mijn slachtofferrol kruipen.
Enige tijd geleden was er een 65-jarige Marokkaanse man die zich vergreep aan een pony,dat hebben we geweten ook want het was te zien in elke krant,en op de beeldbuis hebben dat nieuws ook kunnen volgen,en als klap op de vuurpijl werd er een kamer-debat hierover georganiseerd.
Nu het nederlanders betreft is het afwachten op de eerste TV beelden en de reactie van de politiek.Of meerdere vrouwen en dieren misbruiken is natuurlijk minder erg als 1 zieke man die zich vergrijpt aan 1 pony.
Moezhint
13-05-2004, 20:50
Waarom schrikken jullie hier van stelletje hypocrieten. Dat er mensen bestaan die aan dierense.x doen is bekend in elke belgisch of nederlands huiskamer en wordt ook normaal over gesproken. Da zijn dus praktijken waar de gemiddelde hollander en belg om lachen en graag eens zouden uitproberen, immers elke andere daad op se.xvlak is afgezaagd en zou wat nieuws proberen. Met dieren deze keer.
waarom denken jullie dat elk bejaard belgisch of holland vrouwtje een hondje bezit??? om gezelschap of zo...neen om vulgaire praktijken mee te hebben...
Mijn verontwaardiging gaat hier uit naar dat die vrouwen gedwongen moesten worden. Normaal gezien doen ze dat toch uit vrije wil :(
wat willen ze nou??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.