Bekijk originele versie : Wat als je geen kinderen kunt krijgen????
Angel_82
13-05-2004, 11:07
Je bent gelukkig getrouwd.
Jullie zijn allebei gek op kinderen.
Maar als je er aan wilt beginnen kom je erachter dat je geen kinderen kunt krijgen....
WAT DAN?????
Stel je gaat adopteren.... hoe gaat dat in zn werking en waar begin je...
Liefs Angel
DaNGeRouZLy
13-05-2004, 11:17
moeilijk maar ja koelsie bel mekteb :(
misschien adopteren dan vanuit Marokko ofzo geen idee.
Atlas_Gebergte
13-05-2004, 11:19
Moeilijke vraag ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Insha allah komt het goed.
DaNGeRouZLy
13-05-2004, 11:20
Insha`allah
alhoceimachaima
13-05-2004, 11:20
moeilijk maar alles ligt in de handen van ALLAH (swt)
Nordin77
13-05-2004, 11:26
ligt het aan de man of aan de vrouw?
Als het aan de man ligt, dan kun je kunstmatig worden bevrucht.
Door middel van het in spuiten van de zaadcellen van jou man, in jou baarmoeder, als het aan de vrouw ligt, wordt het iets moeilijker, maar tegenwoordig is niets onmogelijk, dus gewoon navragen hoe en wat ,maar of dat allemaal van ons geloof mag, durf ik niet hard op te zeggen?
Angel_82
13-05-2004, 11:32
Het ligt aan de man. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. En we hebben het al over adopteren gehad, en dan moet je volgens mij toch adopteren uit marokko?? of hoe zit dat?
Weet iemand er hier meer vanaf.
Durf het aan niemand in mn omgeving te vragen omdat nog niemand hiervan op de hoogte is.
Hoop dat jullie me kunnen helpen....
ABBUFOUAD
13-05-2004, 11:34
ewa maak een afspraak met mij zal ik jullie wel even helpen
Angel_82
13-05-2004, 11:35
En wie ben jij????
Jamila_Et
13-05-2004, 11:37
Als het aan de man ligt kun je inderdaad middels hormoonkuur (die de vrouw moet slikken), en eventueel een IVF proberen.
Ik weet dat ze in belgie veel beter zijn hierin (antwerpen).
Informeer bij je arts, en inscha allah komt het goed
Saartje20
13-05-2004, 11:39
Dan zou ik meteen een kindje adopteren, er lopen toch genoeg kindjes rond op de wereld die ene mama en een papa nodig hebben. Dan kan je beter via de correct legale manier naar een adoptiebureau gaan. Zij voeren enkele gesprekken met jullie twee, en moeten hieruit concluderen dat jullie al dan niet in aanmerking komen voor adoptie. De adoptieprocedure is de laatste jaren erg verstrengd en het is niet meer zo makkelijk als vroeger, omdat men denk ik de lat heeft hoger gelegd. Het duurt ook wel erg lang, maar ja, voor wat, hoort wat he.
Veel succes ermee :goedzo:
XXX Saartje
Saartje20
13-05-2004, 11:43
ps: en o ja, ik heb ooit eens ergens gelezen, ik weet niet of het klopt, dat door 1 of andere wet in Marokko, Marokkaanse kinderen niet te adopteren zijn. Maar ja, ik bedoel, als je kinderwens erg groot is, maakt het niet uit, uit welk land het komt toch?
En ik lees net dat het aan de man ligt, dus met de vrouw is alles in orde. Als je natuurlijk perse een Marokkaans kind wil, kan je ook denken, aan een Marokkaanse spermadonor, of maakt niet uit van waar. Dan is het kind tenminste toch van 1 van jullie twee. Dat is dan ook weer een voordeel.
:) xxx Saartje
Angel_82
13-05-2004, 11:44
jeetje, je hebt dus aardig nog wat mogelijkheden.
En saartje, maar als wij zouden adopteren zou dat een kindje worden uit marokko. Moet je dan ook naar een gewoon adoptiebureau???
Saartje20
13-05-2004, 11:48
Origineel gepost door Angel_82
jeetje, je hebt dus aardig nog wat mogelijkheden.
En saartje, maar als wij zouden adopteren zou dat een kindje worden uit marokko. Moet je dan ook naar een gewoon adoptiebureau???
Om eerlijk te zijn, weet ik absoluut niet of je een Marokkaans kind kan adopteren, ik betwijfel het zelfs. Maar ja, voor algemeen gerichte vragen kan je beter naar een adoptiebureau gaan. Nu heb ik wel laatst vernomen, weet niet of het waar is, dat het adoptiebeleid zo strikt is geworden, dat je zelfs al niet meer mag kiezen uit welk land je een kind wil (tenminste hier in Belgie toch).
Maar ik zei het al eerder, als het echt voor jullie beiden perse een MAROKKAANS kind moet zijn, dan zou ik voor jou een soort van assiminatie voorstellen. Dat er een spermadonor in baarmoeder wordt gepland, en het voordeel is dat het een kind van jezelf is, dus ook Marokkaans.
Als je vragen hebt, zal ik ze (als ik het kan) beantwoorden. :)
XXX Saartje
Angel_82
13-05-2004, 11:49
Spermadonor? Nee.. ben vastbesloten dat ik dat nooit zal doen. Of het kind wordt van ons beide, of van geen van ons.
En liever willen we een marokkaans kindje, hoop dat dat mogelijk is. En anders zoiezo islamitisch.
En ik weet ook niet wat de islam zegt over adopteren etc. Kan iemand mij hierover inlichten???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.