Bekijk originele versie : Gezocht: 3 kamer woning amsterdam. Beloning 3500,- Euro
HuisjeBoompje
08-07-2009, 22:57
Geachte heer/mevouw,
Momenteel zijn wij, ik en mijn vriend, op zoek naar een 3 of 4 kamer woning* in Amsterdam west voor onbepaalde tijd. Liefs in een groen-buurt. Ik sta al 6 jaar ingeschreven op woningnet, maar tevergeefs. In september ben ik begonnen met mijn master aan de UvA. Mijn vriend heeft een fulltime baan. Wij zijn getrouwd en hebben een leuk huisje nodig. Wij hebben geen huisdieren en roken ook niet. Wij zijn bereid om tot een bedrag van 600,- euro p.m. te betalen.
Ook zijn wij bereid om 3500,- euro als beloning te over handigen voor degene/bemiddelaar/makelaar die het huis (voor onbepaalde tijd) zsm kan regelen. Of als overname kosten natuurlijk. Of om de huur 1 jaar vooruit te betalen.
Graag hoor ik het van u. Wachtende op uw reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groeten,
M & C
Falastine
09-07-2009, 00:42
Pfff wat willen mensen zo graag in die gare stad wonen. Kinderen die daar opgroeien echt mkowed! Beter dorpje.
Mohiem ik ken mensen die 12 jaar staan ingeschreven en nog niks hebben ik denk dat het niet lukken zal.
HuisjeBoompje
11-07-2009, 18:52
Pffff.. ik hoop t wel
Up UP Up, niemand?
HuisjeBoompje
11-11-2009, 11:09
Up UP Up, niemand?
HuisjeBoompje
14-11-2009, 11:52
Pfffffffffffff, zo moeilijk.. Ben bereid een hoger beloning te betalen desnoods?
fatima_1986
14-11-2009, 15:59
Ik denk niet dat het ligt aan je beloning, maar meer aan je maandbedrag €600. Wat is je maximum? Je kan eventueel op vrijsector huur kijken, op www.marktplaats.nl, www.directwonen.nl en www.ymere.nl
Succes!
Crazieee
29-09-2011, 13:09
Aangezien mijn topics altijd door moderators worden verwijderd, doe ik mijn oproep hier wel:
Wie kent een makelaar die sociale huurwoningen in Amsterdam aanbied? Indien die niet bestaan, kent iemand een werknemer bij Woningnet die voor een geldsom mensen op de #1 plaats zet op de wachtlijst. Pm me! Bijvoorbaat dank!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.