Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helllppp mij aub virussen .. plotseling

Chrafat
08-07-2009, 18:14

ik was even op de computer van mn zus heb wat in mn usb stick gestopt zodat ik het kon branden op mijn broertjes laptop, ik haal mn usb stick eruit en was naar de laptop gelopen steekt dat usb stickje er in, en open de map. .. ik hoor mn zus scheeuwen kom kom kom . en opeens zie ik ruim 600 trajans .. en email worms of wat dan ook .. safi die computere licht plat en gaat neit meer aan zwart scherm alles .. en opeens ging ik naar de laptop toe en safi die heeft ook de virus te pakken .. mijn usb stick is dus geinfecteerd de laptop en ook de computer .. beide hebben ze een anti virus .. hoe de fuck moet ik alles nu gaan repareren .. ik maak zo een foto en laat zien hoe het er uit ziet ..

Tahmid
08-07-2009, 19:07
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Pc gaat niet meer aan? Geen power niets? Maakt u Insja`Allah een foto. Wa Salam.

cotedor
09-07-2009, 01:35
dat wordt "denk" ik formatteren en opnieuw Windows installeren.

MystiC_N73
09-07-2009, 14:56
Dus je heb alleen maar een zwart scherm.. ? Ook met opstarten of dan nog niet? Ik denk, zoals ik je verhaal zie.. Dat ik je aan kan raden opnieuw je OS te installeren.

marocieboy
17-07-2009, 18:14

ik was even op de computer van mn zus heb wat in mn usb stick gestopt zodat ik het kon branden op mijn broertjes laptop, ik haal mn usb stick eruit en was naar de laptop gelopen steekt dat usb stickje er in, en open de map. .. ik hoor mn zus scheeuwen kom kom kom . en opeens zie ik ruim 600 trajans .. en email worms of wat dan ook .. safi die computere licht plat en gaat neit meer aan zwart scherm alles .. en opeens ging ik naar de laptop toe en safi die heeft ook de virus te pakken .. mijn usb stick is dus geinfecteerd de laptop en ook de computer .. beide hebben ze een anti virus .. hoe de fuck moet ik alles nu gaan repareren .. ik maak zo een foto en laat zien hoe het er uit ziet .. kun je nog in windows komen, kom je voorbij het welkomst scherm ?

YGangster
17-07-2009, 18:28
Als je niet in windows komt dan kan je byna niks..

marocieboy
17-07-2009, 18:29
Als je niet in windows komt dan kan je byna niks.. daarom vraag ik het ook. :)

YGangster
17-07-2009, 18:36
formaateer wollah is beste, maar! als er belangrijke documenten in zitten, dan moet je uitkijken! & die usb stick moet je scannen op virussen desinfecteren des noods ook formateren.

Yassin75
18-07-2009, 00:07
ik was even op de computer van mn zus heb wat in mn usb stick gestopt zodat ik het kon branden op mijn broertjes laptop, ik haal mn usb stick eruit en was naar de laptop gelopen steekt dat usb stickje er in, en open de map. .. ik hoor mn zus scheeuwen kom kom kom . en opeens zie ik ruim 600 trajans .. en email worms of wat dan ook .. safi die computere licht plat en gaat neit meer aan zwart scherm alles .. en opeens ging ik naar de laptop toe en safi die heeft ook de virus te pakken .. mijn usb stick is dus geinfecteerd de laptop en ook de computer .. beide hebben ze een anti virus .. hoe de fuck moet ik alles nu gaan repareren .. ik maak zo een foto en laat zien hoe het er uit ziet .. Systeen herstel als je gelukt hebt en het is ook het makkelijkst!