Bekijk originele versie : Ik weet niet wat ik met hem aan moet?
Dag mensen
Ik heb 1 week geleden een jongen leren kennen. Hele liefe leuke jongen. We belle elkaar maar. We begonnen te praten over trouwen blabla. En hij zij van ik wil seriues blabla. Maar de volgende dag zij hij van ik wil je neit kwijt. Maar ben bang dat ik je pijn ga doen. Waarom zij ik. HIj zij ik wil seriues verder maar dat lukt mij niet. Ik zij oke is goed alsje niet serieus bent dan hoeft het niet van mij. Dus ik ging met hem praten ik zij als jij serieus wilt zijn en een doel wilt berijken dan lukt het je ook. Hij zzij dat wil ik ook maar je moet me helpen. Ik vond dat goed. Hij had nog ander vriendin waar hij niet seriues mee was. Dus zij ik. Ik help je gewoon als een vrienden en voor de rest niks. Dus zij hij nee. Dat wil ik niet. Dus zij nou dan neem je een nieuwe nr ofzo. Hij zegt wallah ik ga me best doen en zo. Hij heeft een telnr van ze werkt die heeft niemand. en een abon en een prepay. Hij zij tegen mij dat hij die abon niet weg kon doen. Dat begrijp ik.Dus zij hij als die meiden bellen dan zeg ik dat ze me niet meer moeten bellen. En hij heeft die prepay gebroken. Maar weet niet of ik dat moet geloven. Ik weet niet wat ik met hem aan moet. Hoop dat iemand mij verder kan helpen.Hij wil dat ik hem ga helpen maar dat is zo moeilijk. liefs.
stop ermee zou ik zeggen....niet de moeite waard dame...
maga salaam
Ligt eraan of je om hem geeft ofniet.
En ligt eraan of hij te vertrouwen is.
Je moet zelf kijken van is het de moeite waard, ik denk persoonlijke als hij geen hulp nodig had en niet om jou geeft dan zou hij dit niet aan jou zeggen zo denk ik erover, blijkbaar wil hij echt geholpen worden. Maar ja ik ken die jongen niet, jij wel dus kijk maar.
Ik kan me moeilijk voorstellen in jouw situatie je hebt het te doen meid, want aan de andere kant heeft hij wel eerst gelogen tegen jouw, want jij wist toch niks van die andere vriendin? of wel soms.
wat zegt je gevoel hierover?
ik bedoel zou je het de moeite waard vinden?
Sanae_23_
13-05-2004, 09:41
Salaam
Ik mag niemand vooroordelen maar hij lijk me niet een jongen die je kan vertrouwen, ik bedoel als hij je niet kwijt wil raden dan moet hij ervoor zorgen dat die meiden hem niet meer lastig vallen, dus eerste zijn best doen als ze hem bellen NIET opnemen en desnoods hun bang maken en blabla...
Meid geloof me je kan een jongen NOOIT binnen een week goed kennen.
Groetjes San
Sanae_23_
13-05-2004, 09:48
Origineel gepost door zina19_19
Ik ken hem nog niet zolang 1 week ongeveer. Hij heeft me wel gelijk vertel van die meiden. toen zij ik sorry ik heb hier geen zin in. Maar toen kwam hij met het verhaal wat dat hij wil dat ik hem help. Je hebt wel gelijk als hij niks verder wil dan vreog hij niet om hulp bij mij toch. Bedankt.liefs
Lieverd niet zo naief zijn!!!!!!
LelyDames
13-05-2004, 09:49
Origineel gepost door zina19_19
Dag mensen
Ik heb 1 week geleden een jongen leren kennen. Hele liefe leuke jongen. We belle elkaar maar. We begonnen te praten over trouwen blabla. En hij zij van ik wil seriues blabla. Maar de volgende dag zij hij van ik wil je neit kwijt. Maar ben bang dat ik je pijn ga doen. Waarom zij ik. HIj zij ik wil seriues verder maar dat lukt mij niet. Ik zij oke is goed alsje niet serieus bent dan hoeft het niet van mij. Dus ik ging met hem praten ik zij als jij serieus wilt zijn en een doel wilt berijken dan lukt het je ook. Hij zzij dat wil ik ook maar je moet me helpen. Ik vond dat goed. Hij had nog ander vriendin waar hij niet seriues mee was. Dus zij ik. Ik help je gewoon als een vrienden en voor de rest niks. Dus zij hij nee. Dat wil ik niet. Dus zij nou dan neem je een nieuwe nr ofzo. Hij zegt wallah ik ga me best doen en zo. Hij heeft een telnr van ze werkt die heeft niemand. en een abon en een prepay. Hij zij tegen mij dat hij die abon niet weg kon doen. Dat begrijp ik.Dus zij hij als die meiden bellen dan zeg ik dat ze me niet meer moeten bellen. En hij heeft die prepay gebroken. Maar weet niet of ik dat moet geloven. Ik weet niet wat ik met hem aan moet. Hoop dat iemand mij verder kan helpen.Hij wil dat ik hem ga helpen maar dat is zo moeilijk. liefs
1 ding moet je niet vergeten. hij kon je ook gewoon playen haar houden en jou ook, maar dat heeft ie niet gedaan hij is er eerlijk vooruit gekomen dat hij nog een andere vriendin heeft waarmee hij niet serieus is met de risico jou kwijt te raken...........vergeet dat niet
maar er is nog iets, misschien zegt ie wel tegen elke meid die hij tegen komt ik wil serieus met je zijn blablabla enneh dan je moet me helpen (zelfde verhaal als wat ie jou verteld)
in iedergeval ik weet het niet zeker maar ik denk eerlijk gezegd als hij je ook gewoon kon playen ik bedoel als hij je niet had verteld dat ie andere vriendin had was je er waarschijnlijk ook nooit achter gekomen :)
ik zou het even nog afwachten neem geen snelle beslissingen waar je achteraf spijt van kan krijgen
veel succes meissie
thalla,
Origineel gepost door LelyDames
1 ding moet je niet vergeten. hij kon je ook gewoon playen haar houden en jou ook, maar dat heeft ie niet gedaan hij is er eerlijk vooruit gekomen dat hij nog een andere vriendin heeft waarmee hij niet serieus is met de risico jou kwijt te raken...........vergeet dat niet
maar er is nog iets, misschien zegt ie wel tegen elke meid die hij tegen komt ik wil serieus met je zijn blablabla enneh dan je moet me helpen (zelfde verhaal als wat ie jou verteld)
in iedergeval ik weet het niet zeker maar ik denk eerlijk gezegd als hij je ook gewoon kon playen ik bedoel als hij je niet had verteld dat ie andere vriendin had was je er waarschijnlijk ook nooit achter gekomen :)
ik zou het even nog afwachten neem geen snelle beslissingen waar je achteraf spijt van kan krijgen
veel succes meissie
thalla,
Precies ;)
Ik denk dat hij het dan op een of andere manier moet bewijzen dat wat hij zegt ook echt waar is. Maar vertel me eens wat moet jij volgens hem doen om het te kunnen helpen
meid je kent hem pas een week! dus pas op! en ik denk dat je hem zelf zijn problemen moet laten oplossen! en ik las dat hij zijn abn niet kon wegdoen maar hij kan wel zijn nummer veranderen van zijn abn. en als hij jullie echt een kans wil geven moet ie wel een beetje moeite doen. en waar een wil is, is een weg. en als hij niet serieus is met dat andere meisje dan zal het tog niet moeilijk zijn om er een einde aan te maken.
ik hoop alleen dat je niet gekwetst zult worden en probeer je hoofd te gebruiken in plaats van je hart!
komt goed Incha-Allah
alhoceimachaima
13-05-2004, 11:29
soms moet je na je hart luisteren soms na je gedacht wat denk jij is het belangrijkste als je gaat doen wat andere zeggen kom je ook niet verder en kan je er maybe spijt van krijgen
lalla_salma2003
13-05-2004, 11:36
wedden dat hij die verhaal herhaalt bij ieder meisje die hij tegenkomt???? Als ik jouw was zou ik hem laten gaan, en ga niet zoeken naar liefde, liefde moet jouw overvallen op een moment wanneer je het niet verwacht......dat is mijn motto op het moment.
Komt goed inchallah:)
Gr. Salma
ABBUFOUAD
13-05-2004, 11:41
hahah sorry moet er om lachen wat een sukkel is dat zeg hij zegt al na een week dat hij een serieuze relatie met je wil vervolgens zegt hij dat hij nog een ander heeft die hij gewoon playt ben je dan zo dom om daar in te trappen en dan te denken dat hij echt iets serieus met je wil denk je dan niet dat hij dat ook bij jou zal doen
kijk hij probeert jou alleen voor de gek te houden van z3ma kijk ik laat een ander voor jou gaan terwijl die ander er mischien helemaal niet is en als die gene er toch zou zijn dan zou ik denken maak het eerst uit en begin dan maar een ander te zoeken in plaats van gelijktijdig wat een zieligerd is dat zeg sorry hoor wil niemand aanvallen of zo maar dat is mijn mening maar ik zou er in iedergeval niet intrapen
nouredinne_el
13-05-2004, 11:45
zelfs fleshers veranderen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.