Bekijk originele versie : Heren Kunnen De Waarheid Niet Aan!!!!
zeytoena
13-05-2004, 02:27
Hoi hoi,
Daar ben ik weer. Ewaa Mannen het klopt als ik zeg dat jullie de waarheid niet aan kunnen.
ER word gezegd MArokkaanse meiden doen scheinheilig en liegen veel. NOu ik zal de mannen even wat vertellen, hoe komt het dat de meiden liegen. ALS ZE ZEGGEN IK HEB 3 VRIENDJES GEHAD EN IK HEB DIT OF DAT GEDAAN (HET HOEFT NIET EENS ERG IN ONS OGEN TE ZIJN) dan is zij in de ogen van de MEESTE marokkaanse mannen 7AACHAK EEN
H O E R. Wat doet een meid dan, ze zegt dat ze nooit een vriendje heeft gehad en niemand kent. JOngens als jullie nou eens reeel bleven, zou geen een marokkaanse meid NIET liegen tegen jullie, KIJK NAAR IEMAND ZN TOEKOMST EN NIET NAAR HET VERLEDEN, LIE FAAT MAET.
De dames zullen veel minder scheinheilig doen en meer de waarheid vertellen als jullie de waarheid ook aan zouden kunnen. KEn je dat; EEN LEUGENTJE VOOR JE EIGEN BEST WIL.
Moehim ik heb genoeg gepraat, Jongens/mannen/heren de waarheid is nou eenmaal hard
groetjes
Door zulke scheinheil worden msaken de meiden die wel de waarheid vertellen niet geloofd.
The_Borg
13-05-2004, 05:37
Welk liedje?
Gijs_Rijbewijs
13-05-2004, 07:26
Waarschijnlijk heb je een aangeboren afkeer jegens alles wat mannelijk is. Dit kan natuurlijk aan je opvoeding te weiten zijn. Of heb je een traumatische jeugd doorgemaakt.
Als een van vorenstaande criteria je zeer aanspreekt, dan hoef je niets te ondernemen. Is dat echter niet het geval, dan raad ik je aan hulp in te winnen bij een psycholoog of anderzins psychische hulp.
je hoeft je niet beledigd te voelen, het is maar een analyse. Ook bij andere landgenoten van je heerst de afgunst jegens de andere sexe ten zeerste.
Een op maat gesneden therapie doet wonderen ;)
Deze toppic is niet orgineel, is de plaat soms blijven steken? :zwaai:
01LaHbIbAh09
13-05-2004, 08:35
Lekker belangrijk allemaal!!
Niet alle marokkaanse jongens zijn zo, Ik ben nou al 2 jaar getrouwd en me man is heel ruimdenkkend. Hij zei altijd waarom zou ik wel een ex-vriendin mogen hebben en jij niet. Dus niet alle marokkaanse jongens zijn het zelfde.
Hoe voelt het om met zo´n man getrouwd te zijn?
mercedesje
13-05-2004, 09:42
Zeytoena, ben je nou weer bezig!!!
dat meisjes schijnheilig doen heeft niet echt wat met die jongens te maken hebben, als een jongen je wil neemt hij ongeacht je verleden,
de meisjes willen gewoon heilig overkomen, moeten ze zelf weten.
Je kent me en ik ben niet schijnheilig, ik ga niet liegen over mij verleden ze bekijken het maar, of ze het geloven of niet. maar ieder moet het zelf weten.
schat, spreek je later!
zeytoena
13-05-2004, 15:02
Hey lieverd ( mercedesje)
Wie gelooft mij als ik zeg dat ik nooit gekust heb, terwijl al mijn beste vriendinnen weten dat ik nooit gekust heb,. ze kennen mijn hele levensverhaal, ewa zeg je dat tegen een gast. Word je zo aangekeken YA RIGHT. Wist je nog in Scheveningen, dinges vond het vreemd dat ik 20 was en nog nooit had gekust met een jongen. Terwijl hij mij al jaren kent.
Ojaaaa Ik moet je heeel wat vertellen a hoofd. Fatima vraagt meer info over de inrichting van het huis en hoe laat hij thuis is enzo, zodat ze hem een beetje bang kan maken. Hey schat ik ga zo werken van 17.30 tot 21.15, kun je me ophalen achter centraal station want als je niet komt, ga ik fietsen naar mijn werk.
Hoor gauw van je.
Nee, je hebt in de basis gelijk hoor.
OuJdAbOyX
13-05-2004, 15:55
ik wel:D
zeytoena
13-05-2004, 16:02
Origineel gepost door newkid
Nee, je hebt in de basis gelijk hoor.
Let maar op, als je ruimdenkend overkomt zullen er meer dingen naar boven komen dan wanneer je je zegt nee hoort niet enzo.
zeytoena
13-05-2004, 16:04
Mercedesje a hoofd,
Moehim luister meid, ik ga fietsen naar mijn werk. Wil je me alsnog spreken laat het me tijdig weten a hoofd. Ik ga zo naar buiten. Je weet voor 17.30 bellen of tussen 19.30 en 19.45.
OJa dinges vond de combinatie jij en ik ook niet gaan.
HalveWaarheid
13-05-2004, 16:14
En vrouwen kunnen HalveWaarheid geeneens aan... :)
missarmani
13-05-2004, 16:45
dag lekkerding,
ben je weer bezig?
ik moet je weer gelijk geven lieverd. :
love ya! :Iluvu: :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.