Bekijk originele versie : Bruin zonder zon
marokkije
13-05-2004, 00:45
Dag iedereen,
Ik heb gehoord dat het mogelijk is om mooi bruin te worden zonder zon of zonnnebank. Je stapt een cabine in en word 8 seconden gesprayed met een zelfbruinendevloeistof. Heeft iemand hier ooit over gehoord? Zo ja? Heb je misschien een adresje voor me? Het liefst in amsterdam!
Alvast bedankt!
Marokkije :Iluvu:
The_Borg
13-05-2004, 05:38
Ik wil het ook gaan doen, want ik wil zo cool als een neger worden.
Mysticalia
13-05-2004, 08:49
Origineel gepost door shel7ii
poepspray :o
:jammer::jammer:
:hihi:
:belgie:
alhoceimachaima
13-05-2004, 11:22
ik zou et niet weten ik ben egt bleek maar wil liever puur natuur bruin worden op de stah van ons huis in marokko:hihi:
RealHalfbloedje
13-05-2004, 15:12
Hé marokkije
Kheb er van gehoord wou ook gaan, maar skareheid heerst.
Het is een nieuwe praktijk die Faja Laurens ofzoiets ( GTST YASMIN) pas heeft geopend.
Het is bij de Vu ziekenhuis..
Me vriendin is er laatst geweest kost ongeveer 18 Euro duur maar het schijnt goed te zijn.
Kzal wel aan me vriendin vrage waar het ongeveer is....
Ciao
Origineel gepost door RealHalfbloedje
Hé marokkije
Kheb er van gehoord wou ook gaan, maar skareheid heerst.
Het is een nieuwe praktijk die Faja Laurens ofzoiets ( GTST YASMIN) pas heeft geopend.
Het is bij de Vu ziekenhuis..
Me vriendin is er laatst geweest kost ongeveer 18 Euro duur maar het schijnt goed te zijn.
Kzal wel aan me vriendin vrage waar het ongeveer is....
Ciao
18 Euro? Nou dat valt reuze mee met de prijs, me vriendin heeft het laatst laten doen voor 45 euro. :)
Maar blijft iets van 2 maandjes goed zitten. Ik ga het binnenkort ook doen..ff bijkleuren :p
Zomer komt eraan..:D
Lady_moi
13-05-2004, 19:45
Ik heb vandaag toevallig bij de Yves rocher zo een créme gekocht die je op u huid en gezicht smeert en dan 3 uren wachten en dan krijgt ge ne mooi bruine tint die er enkele weken op blijft
Het bestaat ook in spray ik heb em gekocht voor maar 10 euro
Er zijn er ook van 5 euro maja die zijn maar voor het lichaam en nie voor het gezicht
Wel goed wrijven anders krijgt ge vlekken :melig:
Af éh :D
Bidaouia21
13-05-2004, 23:15
Origineel gepost door cheima
18 Euro? Nou dat valt reuze mee met de prijs, me vriendin heeft het laatst laten doen voor 45 euro. :)
Maar blijft iets van 2 maandjes goed zitten. Ik ga het binnenkort ook doen..ff bijkleuren :p
Zomer komt eraan..:D
Nou ik heb het ook gedaan, de prijs is per keer 45 euro. Ik ben 1 keer geweest en kan je vertellen dat
1. de kleur heel nep is
2. je bij niet goed uitsmeren hele vieze vlekken krijgt
3. bij je nagels bruine riemen krijgt
4. het spul afgeeft aan (witte) kleren en
5. na 1 a 2 keer douchen of scrubben je 45 euro weggewassen is.
En dat in de cabine staan is helemaal erg. Je moet eerst een danspasje leren, maar zodra je in die cabine staat en je dat koude spul over je heenkrijgt vergeet je alles en voor je het weet zijn de 9 sec. voorbij. Ik schrok ook nog es omdat dat spul zo koud was dus hapte dat spul naar binnen, ik ging bijna over mijn nek van de smaak.
Echt helemaal niets dus, dan is de zonnebank nog effectiever. Of van die hele dure zalfjes die je bij douglas kunt kopen, dus niet dat oranje spul bij de Hema.
Maar ja wacht gewoon tot je in Marokko bent, smeer een mix van citroen en olijfolie op je lichaam en je krijgt heel snel een mooie kleur.
blauwe_hemel
13-05-2004, 23:43
Origineel gepost door Lady_moi
Ik heb vandaag toevallig bij de Yves rocher zo een créme gekocht die je op u huid en gezicht smeert en dan 3 uren wachten en dan krijgt ge ne mooi bruine tint die er enkele weken op blijft
Er zijn er ook van 5 euro maja die zijn maar voor het lichaam en nie voor het gezicht
Een bruine tint voor een paar weken en dit door een creme...nooit van gehoord, lijkt wel interessant..kan je hier wat meer over vertellen..
groetjes
marokkije
14-05-2004, 01:24
Hee RealHalfbloedje ,
Ik ben heel benieuwd wat jouw vriendin ervan vond. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen daarover gehoord. Maar ik wil het best wel zelf uitproberen zodat ik er mijn eigen oordeel over kan fellen...doessssss...
M.
marokkije
14-05-2004, 01:26
Origineel gepost door Lady_moi
Ik ben eigenlijk ook best wel benieuwd naar die creme. Enkele weken zei je???? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Lady_moi
16-05-2004, 14:59
Cap Soleil snelle zelfbruiner
Bruin zonder zon in slechts 1 uur :eek:
Met deze zelfbruiner, die speciaal voor het lichaam ontwikkeld werd, krijgt u mooie bruine benen - van begin af aan
Bruin zonder zon in slechts 1 uur
Een bruinende werkzame stof en verzorgende, soepel makende plantenolie zijn het geheim van deze bruiningsmelk in sprayvorm. Dankzij het plantaardige Mangifera beschermt deze stof tegelijkertijd tegen de zon. Ze is gemakkelijk aan te brengen en droogt direct na het aanbrengen. In recordtijd geeft de zelfbruiner een mooie kleur en een soepele, zongebruinde huid - om te zoenen.
Pluspunten:
is niet vet en kleeft niet, is zo verfrissend als water. Droogt direct en maakt het mogelijk zich direct na het aanbrengen aan te kleden. Een moderne spray, die in recordtijd aangebracht kan worden
http://www.yvesrocher.nl/shop_app/app_NL/dynamic/data/product/img/nl/big_01826.jpg
Yallah iedereen gaan bestellen bij yves rocher :D
Wayow de prijs is verlaagd het is maar € 6,27
http://www.yvesrocher.nl/shop_app/app_NL/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=4&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&next=product&familyNodeId=1&subFamId=3&lineNodeId=1&articleNo=02347&page=product
Lady_moi
16-05-2004, 15:01
http://www.yvesrocher.nl/shop_app/app_NL/dynamic/data/product/img/nl/lpic_422_3000_1772.jpg
En deze is voor het gezicht
Bestel nu :D hahahah
http://www.yvesrocher.nl/shop_app/app_NL/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=4&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&next=product&familyNodeId=1&subFamId=3&lineNodeId=1&articleNo=65853&page=product ;)
marokkije
16-05-2004, 15:35
Hahaha lady_moi dat heb je goed gedaan!!!! Je weet zeker dat ik er niet als een lopende wortel uit ga zien????
M.
Lady_moi
16-05-2004, 15:51
Hmmmm :D
Als ge goe wrijft NEEN :D
Ik gebruik da zelf :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.