Bekijk originele versie : Bruin zonder zon
marokkije
13-05-2004, 00:45
Dag iedereen,
Ik heb gehoord dat het mogelijk is om mooi bruin te worden zonder zon of zonnnebank. Je stapt een cabine in en word 8 seconden gesprayed met een zelfbruinendevloeistof. Heeft iemand hier ooit over gehoord? Zo ja? Heb je misschien een adresje voor me? Het liefst in amsterdam!
Alvast bedankt!
Marokkije :Iluvu:
The_Borg
13-05-2004, 05:38
Ik wil het ook gaan doen, want ik wil zo cool als een neger worden.
Mysticalia
13-05-2004, 08:49
Origineel gepost door shel7ii
poepspray :o
:jammer::jammer:
:hihi:
:belgie:
alhoceimachaima
13-05-2004, 11:22
ik zou et niet weten ik ben egt bleek maar wil liever puur natuur bruin worden op de stah van ons huis in marokko:hihi:
RealHalfbloedje
13-05-2004, 15:12
Hé marokkije
Kheb er van gehoord wou ook gaan, maar skareheid heerst.
Het is een nieuwe praktijk die Faja Laurens ofzoiets ( GTST YASMIN) pas heeft geopend.
Het is bij de Vu ziekenhuis..
Me vriendin is er laatst geweest kost ongeveer 18 Euro duur maar het schijnt goed te zijn.
Kzal wel aan me vriendin vrage waar het ongeveer is....
Ciao
Origineel gepost door RealHalfbloedje
Hé marokkije
Kheb er van gehoord wou ook gaan, maar skareheid heerst.
Het is een nieuwe praktijk die Faja Laurens ofzoiets ( GTST YASMIN) pas heeft geopend.
Het is bij de Vu ziekenhuis..
Me vriendin is er laatst geweest kost ongeveer 18 Euro duur maar het schijnt goed te zijn.
Kzal wel aan me vriendin vrage waar het ongeveer is....
Ciao
18 Euro? Nou dat valt reuze mee met de prijs, me vriendin heeft het laatst laten doen voor 45 euro. :)
Maar blijft iets van 2 maandjes goed zitten. Ik ga het binnenkort ook doen..ff bijkleuren :p
Zomer komt eraan..:D
Lady_moi
13-05-2004, 19:45
Ik heb vandaag toevallig bij de Yves rocher zo een créme gekocht die je op u huid en gezicht smeert en dan 3 uren wachten en dan krijgt ge ne mooi bruine tint die er enkele weken op blijft
Het bestaat ook in spray ik heb em gekocht voor maar 10 euro