Bekijk volle/desktop versie : Hulp In Keuker Nodig Meiden Plaes !!!



Pagina's : [1] 2

08-07-2009, 04:47

[SIZE="4"]Salaam meiden met traanen in me ogen typ ik dit Ik ga bijna trouwen en ik zit met een probleem ik kan niet koken alles gaat fout als ik het probeer ik schaame zoo ereg voor me schoonfam mij man zegt maakt niet uit er zijn werksters maar toch ik wil zoo graag wat maken soms denk als allen ben met me schoonvader en hij vraagt me maak dit dan weet niet wat ik moet zeggen ik schaaam me zoo ereg plaes meiden help me geef me tips of makelijke gerechten recept Aub



Groetjess Moi20

[/SIZE]


08-07-2009, 05:20


up


IK Ga nu slapen



08-07-2009, 12:41
leer het van je moeder ga samen met haar koken, en je leert het beste door gwn te proberen meid. je wordt niet geboren dat je meteen kunt koken weet je iedereen leert het dus succ6 meid

08-07-2009, 12:50
En begin niet te moeilijk voor jezelf, bak eens een cake of simpele koekjes.
Maak eens een tajine of rijstgerecht en zo bouw je langzaam stap voor stap je kunnen op.
Insha Allah zal het helemaal goed komen met je en wordt je een echte keukenprinses.

08-07-2009, 20:49


Er zijn hier genoeg recepten, je moet gewoon alle stappen volgen die erop staan, staat echt duidelijk uitgelegd.
Sta met je moeder in de keuken, help haar en dan zie je hoe ze het doet.
Plan met vriendin(nen) dat jullie samen koken.
Vraag aan zus/tante/nicht om uitleg over bepaalde recepten/gerechten.

08-07-2009, 22:55
vraag aan je moeder maar je moet het zelf doen en naar je kijken en uit leggen voor je het weet heb je het onder je knie. maak je niet druk meid anders gaat alles verkeerd het is meer lef hebben.succes.

09-07-2009, 04:02

Citaat door naoualb:
leer het van je moeder ga samen met haar koken, en je leert het beste door gwn te proberen meid. je wordt niet geboren dat je meteen kunt koken weet je iedereen leert het dus succ6 meid




Mama Die heb druk met het regellen van bruiloft ik wil ook echt ik heb vandaag het geprobeert maar ik snap niet wrm het niet lukt

09-07-2009, 04:03

Citaat door Maroc-Butterfly:
En begin niet te moeilijk voor jezelf, bak eens een cake of simpele koekjes.
Maak eens een tajine of rijstgerecht en zo bouw je langzaam stap voor stap je kunnen op.
Insha Allah zal het helemaal goed komen met je en wordt je een echte keukenprinses.




Ik Zal het toch morgen ff proberen soukran bezaf ou inshallah ik hoop het

09-07-2009, 04:06

Citaat door Moslima22:
Er zijn hier genoeg recepten, je moet gewoon alle stappen volgen die erop staan, staat echt duidelijk uitgelegd.
Sta met je moeder in de keuken, help haar en dan zie je hoe ze het doet.
Plan met vriendin(nen) dat jullie samen koken.
Vraag aan zus/tante/nicht om uitleg over bepaalde recepten/gerechten.



Me zus is in nederland maar ik ga na vragen inshalllah morgen





ik ga bij recepten kijk nu en als wat vind dan ga morgen maaken inshallah

09-07-2009, 04:11

Citaat door bosra:
vraag aan je moeder maar je moet het zelf doen en naar je kijken en uit leggen voor je het weet heb je het onder je knie. maak je niet druk meid anders gaat alles verkeerd het is meer lef hebben.succes.



Dankje wel voor je tips ik ga het zkker proberen

als mama tijd heb om te helpen andrs laat me tante het eerst doen dan doe ik haar na


soukran bezaf

09-07-2009, 11:07
Begin bij iets makkelijk en bouw het zo op. Genoeg recepten hier op m.nl te vinden.

Succes.

09-07-2009, 12:28
zoals iedereen al zegt probeer met iets kleins te beginnen, marmita zonder vlees, is eenvoudig en kan haast niet mislukken.

Je moet gewoon proberen en niet bij voorbaat denken dat het je niet lukt, en ja het zal niet makkelijk zijn, maar het is een kwestie van doen en er tijd aan besteden. Dan komt het allemaal wel goed..

09-07-2009, 15:48



Citaat door Moi20:
Me zus is in nederland maar ik ga na vragen inshalllah morgen





ik ga bij recepten kijk nu en als wat vind dan ga morgen maaken inshallah



zo meid, gewoon DOEN... soms lukt het, soms niet, is echt geen ramp, maar je leert ervan voor volgende keer.
Ik was ook geen keukenprinces toen ik trouwde, maar door steeds te doen en nieuwe dingen erbij te proberen kan ik nu alhamdoulilah alles maken. Zelfs dingen die ik nooit thuis heb gegeten... geir insha allah en geniet van je bruiloft meid, niet teveel zorgen maken!

09-07-2009, 16:46
Salaam meiden


Ik ga zoo er mee beginnen ik ben in marokko

dus me ouders zijn bij me schoonfamillie dus vandaag ben lkker met me nicht en we gaan er tegen aaan soukran

10-07-2009, 11:54
Had je maar vaker thuis moeten zijn toen je leeftijdsgenoten aan het leren waren. Pas wanneer je trouwt denk je opeens aan koken. Baqra.

Liefde van de man gaat door de maag, wens je veel suc6

Pagina's : [1] 2