Bekijk originele versie : Ben jij recht voor z'n raap of draai jij er altijd om heen....
BentDagilia
12-11-2002, 19:25
Zeg jij mensen waar het op staat of zeg je het via een omweg?
Bent Dagilia :zwaai:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Zeg jij mensen waar het op staat of zeg je het via een omweg?
Bent Dagilia :zwaai:
hangt ervan af tegen wie ik praat...:D
als ik tegen me familie praat we jah of tegen ouderen mensen.......
,maar tegen jongeren vriendinnen vrienden ben ik juist iets te erg met te snel zeggen wat ik vind en denk....
en dat s eigenlijk best wel een slechte eigenschap
soumaya1
12-11-2002, 19:33
ooh ik ben heel recht voor zn raap, soms een beetje erg, ik draai er bijna nooit om heen, ik zeg meestal wel wat ik denk!
Meestal recht voor zijn raap, soms iets TE!!! Maar ja ik zeg wat ik denk, en dat hoef ik niet te verbergen volgens mij...
Maar ligt er ook aan met wie ik praat he........
parelprinsesje
12-11-2002, 19:38
ik zeg ook meestal wel wat ik denk........en soms kan het heel kwetsend zijn, vroeger was ik echt heeel erg. maar nu ik wat ouder ben denk ik toch beter na voor ik iemand iets zeg en probeer zo'n persoon niet te kwetsen. maar uiteraard gaat het er ook om tegen wie ik t heb.
liefs een parelprinsesje
tetouania_zina
12-11-2002, 19:41
recht voor z'n raap natuurlijk...
als iemand tegen mij spreekt en diegene draait er om zeg ik gewoon: "zeg gewoon wat je wilt zeggen en je hoeft er niet om te draaien"
ik wil liever dat als iemand wat tegen mij zegt er niet om draait en ik draai er ook nooit om...
Lady_moi
normaal gezien recht voor zn raap maare als ik zie da ik ermee mensen kan kwetsen dan hou ik beter mn mond :rolleyes: TOCH LOGISCH EH? :D
BentDagilia
IK ben iemand die kwetsende dingen niet grof wil overbrengen en dan draai ik er wel om heen maar ik kom er wel op uit.. maar als je iets wil weten van staat dit truitje me leuk dan zeg ik ook echt wat ik vind enzo... maar ik ben iemand die niemand wil kwetsen en dan is recht voor ze raap erg moeilijk te hanteren...
Bent Dagilia
BentDagilia
12-11-2002, 20:10
mischien denken we dat we recht voor zijnr aap zijn ???
Bent Dagilia
tha_lady
12-11-2002, 20:12
recht voor z'n raap !!!
daar sta ik bekent om!!
sorry hoor maar als ik iets moet zeggen dan zeg ik het gewoon!!
laterZ :blauwkus:
BENTGHATAR
12-11-2002, 22:34
ligt eraan
meestal zeg ik gewoon wat ik denk,maar soms kan je daar mensen mee kwetsen,dus dan hou ik het mar voor me
saidaaatje
12-11-2002, 22:48
ligt eraan bij wie....bij goede vrienden enzz probeer ik op een iets verazhctende manier te zeggen maarr bv....anderen op school,klanten in de winkel enzz ben ik recht voor ze raapp...soms iets t erg dan denk ik damnzzzz als ik tot 20 had geteld ha dikt nie gezegd............
Boyfriend
12-11-2002, 22:57
ik dacht dat onze mgarbas altijd ras feras zijn.............not?
zin_el_khatar
12-11-2002, 23:00
iemand krijgt van mij waar ie om vraagt
vraag je mij om mijn mening dan zou ik die ook echt geven of je het nou leuk vind of niet je heb er om gevraagt, ik zeg altijd gewoon wat ik denk ik ben een heel eerlijk iemnad daarom kunnen ook heel veel mensne niet met mij opschieten en andersom ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.