Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help ,een vraag!!!!!

Pagina's : [1] 2

OemMarouane
12-05-2004, 23:37

Assalaamoe alikom zusters en broeders, Ik heb een vraagje voor jullie ,wat vinden jullie van een vrouw die op een bruiloft voor je kookt de zaal decoreert en obers bezorgt voor de prijs van EUR:2000,-???? Vinden jullie dat veel of weinig? en met koken bedoel ik alleen vlees,dus koek en hartige hapjes en salade moeten we zelf maken. Graag jllie mening en als jullie iemand kennen die betere kwaliteiten heeft[en ook prijs]graag melden . ook per pm ,oemmarouane21@hotmail.com Alvast duizendmaal dank. Wa assalaamoe alaikom wa rahmatu allah.

Hasna_real
13-05-2004, 10:55
Ligt eraan voor hoeveel mensen ze moet koken en decoreren, hoeveel obers ze meeneemt?

Selly
13-05-2004, 11:31
Vind het best wel duur hoor. Ik zou er hoogstens 1200 euro voor geven. Vooral omdat ze niet alle gerechten doet. De meeste vrouwen koken voor 600 euro en dan is het meteen de kip en/of bestilla erbij met salade. Er is een goede in Utrecht, ben de naam even kwijt. Die is volgens mij veel goedkoper en maakt wel alle gerechten al naar gelang de afspraken die je met ze maakt. Ik zal thuis even het telnr opzoeken voor je.

miss_couscous
13-05-2004, 11:59
Origineel gepost door OemMarouane Assalaamoe alikom zusters en broeders, Ik heb een vraagje voor jullie ,wat vinden jullie van een vrouw die op een bruiloft voor je kookt de zaal decoreert en obers bezorgt voor de prijs van EUR:2000,-???? Vinden jullie dat veel of weinig? en met koken bedoel ik alleen vlees,dus koek en hartige hapjes en salade moeten we zelf maken. Graag jllie mening en als jullie iemand kennen die betere kwaliteiten heeft[en ook prijs]graag melden . ook per pm ,oemmarouane21@hotmail.com Alvast duizendmaal dank. Wa assalaamoe alaikom wa rahmatu allah. ik vind het best veel ....als ik jou was zou ik eerst een berekening maken heoveel je zelf kwijt zou zijn als je de decoratie en vlees en zo zelf zou inkopen....en iemand die alleen voor je kookt is echt wel een stuk goedkoper! maar jah als je aan echt cateraar denkt die zijn wel duurder maar die doen zelf ook alle gangen van het menu.... en het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot jij het wilt aanpakken en hoeveel gasten er komen! veel succes

OemMarouane
14-05-2004, 09:17

ze moet koken voor ongeveer 200 mensen,en de zaal decoreren is ook niet veel alleen tafelkleden bezorgen. Vandaar dat ik het het liefst zelf wil doen,alleen waar vind ik tafelkleden en servetten voor een redelijke prijs te huur??????? Heel erg bedankt voor jullie reacties en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen Shoekran bezzaf

UndercoverAngel
14-05-2004, 09:33
Origineel gepost door Selly Vind het best wel duur hoor. Ik zou er hoogstens 1200 euro voor geven. Vooral omdat ze niet alle gerechten doet. De meeste vrouwen koken voor 600 euro en dan is het meteen de kip en/of bestilla erbij met salade. Er is een goede in Utrecht, ben de naam even kwijt. Die is volgens mij veel goedkoper en maakt wel alle gerechten al naar gelang de afspraken die je met ze maakt. Ik zal thuis even het telnr opzoeken voor je. Ik zou haar nummer ook graag willen weten.. :) Alvast bedankt.. .:UcA:.

Hasna_real
14-05-2004, 10:28
Origineel gepost door OemMarouane ze moet koken voor ongeveer 200 mensen,en de zaal decoreren is ook niet veel alleen tafelkleden bezorgen. Vandaar dat ik het het liefst zelf wil doen,alleen waar vind ik tafelkleden en servetten voor een redelijke prijs te huur??????? Heel erg bedankt voor jullie reacties en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen Shoekran bezzaf Dan is het inderdaad duur. Als je alles los zou doen zou je veel goedkoper uit zijn. Je moet uitrekenen dat je voor elke ober 100 euro kwijt bent. Ik denk dat als alles zelf zou dan dat het je gauw 500 euro zou schelen.

OemMarouane
14-05-2004, 10:31
bedankt voor je reactie Hasna_real maar waar vind ik de decoratie voor de zaal? ik heb al gemaild met Sultan decoraties,maar heb nog niets gekregen. heeft iemand een tel.nr.van ze

Hasna_real
14-05-2004, 10:33
Nee geen sultan, die zijn duur!

OemMarouane
14-05-2004, 10:35
oh ja ! ik las veel positieve reacties,maar heb ze gemaild voor meer info en prijzen en dan zie ik wel . ik wil de bediening zelf regelen allen het decor weet ik niet waar ik het vandaan kan halen. jij?

Hasna_real
14-05-2004, 10:42
Ja ze hebben hele mooie decoratie, maar ze zijn wel duur hoor.

tabtabgirl
14-05-2004, 21:48
Nou meid 2000 euro vindt ik wel duur hoor. ik ga ook binnenkort trouwen en ik heb mijn decoratie bij saada. Incl hun borden en glazen 4 seveersters afwashulp en een theemannetje. Een tiabba, (niet van Saada) zij doet voor mijn visbastilla en vlees. Ik kom hier bij samen uit op 2150 euro...

t353194
27-05-2004, 15:44
2000 eur is wel erg duur. en voor zaaldecoratie kan je best in de goudengids zoeken(telefoongids)daar zul je het veel goedkoper vinden. onze marokanen maken er altijd misbruik van ze vragen veel te veel en nog is het niet goed. groetjes fatima.

Rania25
27-05-2004, 21:16
hoi ik ken een vrouwtje hier in utrecht die tafelkleden verhuurt een grote kleed mat wat kleinere voor er boven op , en ze verhuurt ze voor 5 euro per set, maar volgens mij had ze alleen oud roze nog, maar als je meer info wilt kun je bellen op 0641885443 groetjes rania

OemMarouane
28-05-2004, 10:39

Bedankt allemaal , Ik zal verder zoeken. shoekran bezzaf!

Pagina's : [1] 2