Bekijk originele versie : Hoe Kan Je Precies weten Wanneer Iemand DE Ware Voor Je is???
DAt IS DUs Mijn Vraag.. HOe Weet Je NOu Of Iemand De Ware. Seriuese Partner Voor je Is?
KAn Je dat Weten ALs Hij/ZIj Heel Veel VAn Je hOudt....
Niet zonder Je kan
Helemaal Weg VAn Je is.
Gewoon Een VraagJe
Maar Zeggen Jullie het Eeens
Bachelorette
12-05-2004, 22:43
als jij vindt dat hij de ware voor jou is, wil niet gelijk zeggen dat jij dat ook voor hem bent
ik heb het idee dat je zoiets wel aanvoelt..alles moet wel klikken
Bachelorette
Daar ZIt Inderdaad Wel Wat in....
Ik Zelf Heb Geen Vriend... En Heb Ook Geen Oogje Op Iemand.... Daarom Kan Ik Nu ook Nog Niet Weten.. Wanneer Je Weet Of Iemand de Ware Voor je iS...
Maar ZOals Jij Zegt. ZOiets Moet je voelen Inderdaad.. Dat IS Zeker zo
seloua18
12-05-2004, 22:47
dat kun je niet van te voren weten ,maar ik zal zeggen wie goed doet zal goed treven,wie slecht doet zal slecht treven
mocro_chicaaa
12-05-2004, 23:14
als je het gevoel hebt dat hij gek op je is
moet je hem een keer voor de "grap" deze vraag stellen
wanneer kom je bij me vader langs :hihi:
serieus t helpt wel als ie daarna kort af tegen je doet betekend dat ie niet serio is
is ie nog steeds t zelfde
of juist beter
dan is t de ware :D
Door goede vragen te stellen. En door daarna salaat istighaar te bidden, en vervolgens op Allah te vertrouwen.
tonymontana
12-05-2004, 23:19
dan kan je zien als je in zn porto kijkt ;) als die vol zit met tmenjet dan is dat je ware jacob :)
mocro_chicaaa
12-05-2004, 23:21
nou dan zal tonymontana nooit iemands ware zijn :verdriet:
selima_1984
12-05-2004, 23:21
hahahaha
;-)
tonymontana
12-05-2004, 23:22
Origineel gepost door mocro_chicaaa
nou dan zal tonymontana nooit iemands ware zijn :verdriet:
you never knows ;)
Sweet_Yasmin
13-05-2004, 14:43
Op Allah (swt) vertrouwen en salaat Al-Istigarah verrichten (en als Allah vind dat dat de ware voor je is zal Hij ervoor zorgen dat jullie bij elkaar komen, zoniet dan zorgt Hij ervoor dat jullie uit elkaar gaan), dan komt alles goed Inshallah.....
Sweet_Yasmin
Inch allah
Dat IS Zeker Belangrijk Wat je daar Noemt.. Het Vertrouwen Hebben In allah(swt). En salaat Al - Istigarah Verrichten... Shoukrannnnnnn
Sweet_Yasmin
13-05-2004, 14:52
Ja zeker, want als je geen vertrouwen in Allah hebt in wie moet je dan vertrouwen. Hij is de Enige die je iets moois kan geven en gelukkig kan maken...
(kijk maar naar mijn ondertekening)
Ik ben het Volkomen me tje eens
Prachtige Ondertekening ALhamdilolah:Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.