Bekijk originele versie : Air Arabia
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
mounir19
07-07-2009, 17:44
Sllm
Zijn er mensen die gevlogen hebben met airarabia of die andere mensen kennen die er al mee hebben gevlogen..
Wordt voor mij de eerste keer met air arabia en zou de ervaringen wel willen weten
3owischa
07-07-2009, 19:56
Er zijn mensen die al eerder hebben gevlogen met Air Arabia.
Op welke datum heb jij geboekt?
Ik heb gehoord dat iedereen een mail heeft gekregen dat de tijd is verschoven naar 8 uur 's avonds?
ik vlieg ook voor de eerste keer met airarabia.wanneer vertrek je?ik de zeventiende juli om 20.05 uur.ik zou ook willen weten of er al iemand met airarabia heeft gevlogen.
maghreb_site
08-07-2009, 13:54
ik vlieg ook voor de eerste keer met airarabia.wanneer vertrek je?ik de zeventiende juli om 20.05 uur.ik zou ook willen weten of er al iemand met airarabia heeft gevlogen.
Ik denk dat je van brussel naar Casa vliegt toch?
en is je vlucht niet een keer verzet?
ja dat klopt en hij is niet verzet.
x_Ikrame_x
08-07-2009, 14:12
Er zijn mensen die al eerder hebben gevlogen met Air Arabia.
Op welke datum heb jij geboekt?
Ik heb gehoord dat iedereen een mail heeft gekregen dat de tijd is verschoven naar 8 uur 's avonds?
Wij hebben ook een mail gehad,en ze hebben ons ook opgebeld om het te bevestigen etc. Inchallah gaat het goed,dit is namelijk ook mijn eerste keer met Air Arabia.
amis_n_arif
08-07-2009, 14:56
ben in juni naar casa geweest met air arabia. Echt top. Goede service en hele nette vliegtuig.
En voor het opstijgen doen ze ook nog een doua.
x_Ikrame_x
08-07-2009, 15:00
ben in juni naar casa geweest met air arabia. Echt top. Goede service en hele nette vliegtuig.
Dat is echt een zware pluspunt!:goedzo:
casaoui01
09-07-2009, 11:28
Air Arabia ze vliegen in een nieuw vliegtuig. Echt een goedkope alternatief om naar Marokko te reizen.
Marruecos_Chica
09-07-2009, 12:29
Top!! :goedzo:
mounir19
09-07-2009, 13:46
Goed ej mooi...
Ik ga inschallah 25-07 rond 20.00
en kom de 22ste terug inschallah
duitssprekende
13-07-2009, 13:58
op welke site kan je boeken voor air arabia??
Goodwife
13-07-2009, 14:10
http://www.airarabia.com/
RkeMpoe_Boy
14-07-2009, 20:28
01020304050607080910111213141516171819202122232425 262728293031
Juli 2009
Air Arabia Maroc opent route op Amsterdam
Start met drie vluchten per week vanuit Casablanca
De nieuwe Marokkaanse low-cost carrier Air Arabia Maroc opent op 3 augustus 2009 een nieuwe route naar Amsterdam. De maatschappij begint met drie vluchten per week tussen Mohamed V International Airport in Casablanca en Schiphol Airport in Nederland. Drie weken later wordt daar nog een vierde vlucht aan toegevoegd.
Een nieuwe Airbus A320 in de belettering en kleuren van Air Arabia Maroc. De Arabische prijsvechter heeft voor haar Marokkaanse dochter intussen bij de Franse vliegtuigbouwer nog een aantal nieuwe toestellen besteld.
Air Arabia vliegt de eerste drie weken na de start van de Nederlandse route op maandag, donderdag en zaterdag naar Amsterdam. Vertrek vanaf Casablanca is om 17h10 en aankomst in Amsterdam om 21h30. Vluchten vanaf Amsterdam vertrekken om 22h00 en komen om 00h25 in Casablanca aan.
Uitbreiding
Vanaf 24 augustus wordt vervolgens de dinsdagvlucht toegevoegd, waarmee de frequentie van Air Arabia (Maroc) tussen Casablanca en Amsterdam dus wordt verhoogd naar vier vluchten per week.
Achtste stad
Adel Ali, group CEO van Air Arabia (Maroc) is trots op de opening van de nieuwe route: “In ons groeiende netwerk is Amsterdam nu al de achtste stad. Wij zijn blij met onze nieuwe dienst naar Amsterdam, centrum van handel, commercie en toerisme in Nederland, alsmede thuisland van ’s werelds oudste effectenbeurs”.
Thuisland
Adel Ali heeft er bovendien veel vertrouwen in, ‘dat de nieuwe route de grote Marokkaanse gemeenschap in Nederland een kwalitatief voordelige mogelijkheid biedt om hun thuisland vaker te bezoeken.”
Air Arabia Group
Air Arabia Maroc is onderdeel van de Air Arabia Group en is op 29 april 2009 met haar diensten begonnen. De luchtvaartmaatschappij biedt nu al directe vluchten van haar thuisbasis Casablanca naar Londen, Marseille, Brussel, Parijs, Lyon, Milaan en Barcelona.
Gloednieuwe vloot
De vloot van Air Arabia Maroc bestaat uit gloednieuwe Airbus A320 toestellen. Met een stoelruimte van 31 inch (iets meer dan 78 cm) wordt passagiers volgens de maatschappij de beste economy class configuratie in de markt geboden, evenals een bagage inclusief beleid.
‘De maatschappij biedt haar klanten comfortabel, betrouwbaar en kwalitatief voordelig luchtvervoer van en naar de Marokkaanse stad Casablanca’, zo laat zij in haar persbericht weten. Vluchtschema en promotietarieven zijn beschikbaar op de website van Air Arabia Maroc.
Internet: www.airarabia.com
donnaguy
15-07-2009, 01:19
Weet iemand hoe het zit met het volgende:
Ik heb geboekt voor mijn oom.
Nu heb ik per ongeluk bij nationaliteit, Nederlander gezet ipv Marokkaan.
Hij heeft nl. een Maroc paspoort....en paspoort nr heb ik wel Marokkaanse opgegeven.
Weet niet of ze nu moeilijk gaan doen hierover, of kan ik ze het beste bellen. Iemand ervaringen?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.