Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn jullie egoistisch?

BentDagilia
12-11-2002, 18:40

Iwa mensen, Zijn jullie egoistisch? Denken jullie dus vaak alleen maar aan jezelf of ben je juist een persoon die ook om zich heen kijkt als je een beslissing moet nemen? Bent Dagilia :zwaai:

nour_el_3oejoen
12-11-2002, 18:47
ik houd altijd rekening met anderen, maar niemand houd rekening met mij :traan1: :(

BentDagilia
12-11-2002, 18:50
Angel 21... meid jij bent heel duidelijk in je reacties.. ga zo door van jouw kan ik veel leren. En NOur el 3joen mischien moet je wat geduld hebben en dan zal iedereen alleen maar rekening met jouw houden. Bent Dagilia ;)

nour_el_3oejoen
12-11-2002, 18:58
Origineel gepost door Bent Dagilia Angel 21... meid jij bent heel duidelijk in je reacties.. ga zo door van jouw kan ik veel leren. En NOur el 3joen mischien moet je wat geduld hebben en dan zal iedereen alleen maar rekening met jouw houden. Bent Dagilia ;) ish goet :) ;) :zwaai:

ZiLaaL
12-11-2002, 18:59

Ik heb een paar weken geleden geleerd, dat ik meer mezelf op nr.1 moet zetten. Anders lopen mensen echt over je heen. Ik heb mijn lesje dus wel geleerd nu en denk twice na voordat ik een keuze maak... Dus ja, ik probeer egocentrisch te worden ;)

sherine
12-11-2002, 18:59
nou ik heb het precies hetzelfde als nour el 3joen... daarom zit ik ook zo vaak op deze site hier zijn juist mensen die elkaar willen helpen en houden van discuseren........ als ik dat in het dagelijks leven doe........gaat het altijd zo.......jaa maar ik.......het moet altijd weer over hunzelf gaan.....mensen zijn de laatste tijd snel en veel egoistisch is mij opgevallen...... maar het lijtk wel als je zonder niet ver komt in deze wereld

Boyfriend
12-11-2002, 19:02
Egoistisch doen en een afkeer zelfs hebben van mensen als je schrik hebt om iets te verliezen..., maar wilt niet zeggen dat je als een nietsnut moet rondlopen :D meflles en la krieezzzzzzzz en ajoe3333

BentDagilia
12-11-2002, 19:18
Nou ik zie dus dat je eigenlijk wel een ego moet zijn om zeg maar te kunnen "overleven"in deze maatschappij ... Ik zeg ook eerlijk ik ben iemand die eerst aan me zelf denkt en dan aan anderen. er was wel een tijd dat ik altijd aan andere dacht maar dat is veranderd want het werkte gewoonniet.. dus ben ik een ego? JAZEKER :stout: Bent Dagilia