Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemdgaan

Pagina's : [1] 2

Sweetlovergirl19
12-11-2002, 18:32

Hai, prikkers, ,Om maar met de deur in huis te vallen; wat doe je als je eraGter komt dat je man met wie je net een jaar 2 jaar getrouwd bent er andere meisjes op na houdt...en dat terwijl jij er zeker van was dat jij de enige voor hem was omdat je zeer duidelijk de voordelen en de nadelen hebt overwogen.......en uiteindelijk ben je maar een speelmaatje voor hem... Laat me weten :zwaai: Gegroet

Kimaatje
12-11-2002, 18:34
Ik zou hem laten zien wat voor iemand ik ben:D M.a.w: Ik zou hem afslaan en daarna dumpen.

Lady_moi
12-11-2002, 18:36
nen schop in zn kl**e en hem thuis uitsmijte

soumaya1
12-11-2002, 18:42
bij mij is vreemdaan, einde relatie, het kan nooit meer goed komen, want een relatie is gebouwd op vertrouwen, en als er geen vertrouwen meer is, is er niks, du VREEMGAAN IS EXIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sherine
12-11-2002, 18:42

jahooooooor praat allemaal even niet zo makkelijk........ misschien hebben jullie wel kinderen ofzo..... ik vind het eigenlijk een domme stelling.....als een man met je trouwt dan ben je heus geen speeltje........als hij 1 malig is vreemdgegaan en hij het eerlijk heb vertelt kan toch gebeuren...maar zeker niet een tweede keer dan mag hij oprotten..... als het inderdaad gebeurt zoals het daar staat (kan me niet voorstellen) dan kan ik ook wel gaan rondspelen maar 2 fouten maken niks goed.....dus oprotten met die handel ik zou hem doodschieten huppekee..........een beetje mij behandelen als speelgoed

kaasvaak
12-11-2002, 18:43
ik zie mezelf nou niet zo gauw 2 jaar met een kerel.

Letizia
12-11-2002, 18:44
zeker en eens een bedrieger altijd een bedrieger hoor ! kan die lekker bij z'n vriendinnetjes wonen......als die hem ook nog willen !!

soumaya1
12-11-2002, 18:44
Origineel gepost door kaasvaak ik zie mezelf nou niet zo gauw 2 jaar met een kerel. :confused: :confused: ben jij een homo dan?

kaasvaak
12-11-2002, 18:46
Origineel gepost door soumaya1 :confused: :confused: ben jij een homo dan? lees die zin van mij nog es... ik zie mezelf NIET zo gauw 2 jr met een kerel

soumaya1
12-11-2002, 18:48
[QUOTE]Origineel gepost door kaasvaak lees die zin van mij nog es... ik zie mezelf NIET zo gauw 2 jr met een kerel [/QUOT ja ik heb hem zelfs al 10 keer gelezen, maar ik kom er niet uit, dus leg ff uit!

kaasvaak
12-11-2002, 18:52
Origineel gepost door soumaya1 [QUOTE]Origineel gepost door kaasvaak lees die zin van mij nog es... ik zie mezelf NIET zo gauw 2 jr met een kerel [/QUOT ja ik heb hem zelfs al 10 keer gelezen, maar ik kom er niet uit, dus leg ff uit! ok.. de vraag was: wat zou je doen als je na 2 jr getrouwd te zijn merkt dat je man met jonge meisjes gaat.. dus dan begin je te denken over een antwoord, maar das best walgelijk als man zijnde om met een kerel te trouwen, dus vandaar dat ik t moeilijk voor me kan zien.

soumaya1
12-11-2002, 18:54
Origineel gepost door kaasvaak ok.. de vraag was: wat zou je doen als je na 2 jr getrouwd te zijn merkt dat je man met jonge meisjes gaat.. dus dan begin je te denken over een antwoord, maar das best walgelijk als man zijnde om met een kerel te trouwen, dus vandaar dat ik t moeilijk voor me kan zien. oooh ok, bedankt voor je uitleg, het kwartje is gevallen! :D ;)

Sweetlovergirl19
12-11-2002, 18:54
watals jij van tevoren weet dat zijn familie jou niet moet....maar jij denkt liefgde overwint t wel immers jullie zijn uit liefde met elkaar getrouwd...maar klaarblijkelijk heeft hij genoeg van je genoten...nu geniet jhijh van andere meiden........zoiets kan toG niet onfgestraft gebeuren....dan kan j beter zeggenn k blijf levenslang vrijgezel......want tis tegenwoordig niet normaal meer....mensen weten niet waarom ze trouwen? En als moslimszijnde kan je niet een twee drie gelijk gaan sGeiden..want wanneer j in t huwelijk treedt is immers de helft van j religie voltooid....Bovendien "Van alles dat in de islam is toegestaan wordt de echtscheiding, door Allah als het meest gehaat beschouwd" (Abou Daawoeed 1863). , :zwaai: Gegroet

kaasvaak
12-11-2002, 18:55
Origineel gepost door soumaya1 oooh ok, bedankt voor je uitleg, het kwartje is gevallen! :D ;) :goedzo:

moshi
12-11-2002, 18:57

Je Trouwt met iemand uit liefde...lijkt mij hoor!

Pagina's : [1] 2