Bekijk originele versie : Wat zijn de consequenties als je eerder weggaat naar Marokko?
GeakkeMarokkaan
06-07-2009, 22:30
& je kinderen moet nog naar school? Krijg je dan een boete ofzo?
eerste paar keer waarschuwing
gewoon verklaring laten maken
http://www.at5.nl/artikelen/8965/leerplichtambtenaren-op-schiphol
elhambra
07-07-2009, 23:12
Nee, alleen worden je kinderen later wellicht dom en nemen het naar school gaan niet zo heel serieus. Papa en Mama namen naar school gaan nl ook niet heel erg serieus.....
rustigemeid
07-07-2009, 23:19
& je kinderen moet nog naar school? Krijg je dan een boete ofzo?
Ze controleren tegenwoordig op schiphol als je van daar vertrekt, wordt je gepakt krijg je gelijk boete. Waarschuwen doen ze niet meer.
DeRegeerder
07-07-2009, 23:21
Tegenwoordig krijg je er grote problemen mee. Het gaat via allerlei instanties.
Nee, alleen worden je kinderen later wellicht dom en nemen het naar school gaan niet zo heel serieus. Papa en Mama namen naar school gaan nl ook niet heel erg serieus.....
:lol:
zina-yasmina
08-07-2009, 10:31
er zijn hier mensen die al vorige week vertrokken zijn en vrijdag begint de vakantie pas. zo moeilijk doen ze niet, wel overleggen met de directeur.
de laatste weken lopen ze alleen uit hun neus te vreten en feestjes en lunchen te organiseren.
Aliyanah
08-07-2009, 11:17
Als je geen toestemming gehad hebt, krijg je 50 euro boete per dag. Geloof me die krijg je echt. Of ze nou uit hun neus aan t vreten zijn of lunches aan t doen zijn, school=school/
GeakkeMarokkaan
08-07-2009, 11:18
Als je geen toestemming gehad hebt, krijg je 50 euro boete per dag. Geloof me die krijg je echt. Of ze nou uit hun neus aan t vreten zijn of lunches aan t doen zijn, school=school/
Ke bedankt. 50 euro is niet zoveel.
Aliyanah
08-07-2009, 11:21
Ke bedankt. 50 euro is niet zoveel.
Ik heb t vorig jaar ook gedaan voor 3 dagen, maar ik moest daar echt heen, en school deed moeilijk. Valt wel mee inderdaad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.