Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reanimeren tijdens de ramadan zondig je dan ook?????

tafoektsoussia
12-11-2002, 18:05

Lieve jasmina leden, Om te beginnen allemaal ramadan mebrouk. Ik zou graag wat willen weten en ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik werk als verpleegkundige op een afdeling en nou komt het weleens voor dat je iemand moet gaan reanimeren. Nou luidt mijn vraag aan jullie als je tijdens de ramadan iemand reanimeert zondig je dan ook? en moet je die dag dan ook inhalen moet je dan 1 dag inhalen of moet je 60 dagen inhalen? Volgens mij zondig je niet want je red iemands leven er eventueel mee. Maar hoeveel dagen moet je dan inhalen? alvast bedankt, liefs tafoektsoussia :zwaai:

Lbinaa
13-11-2002, 14:05
lieve schat wat denk jezelf?? NATUURLIJK ZONDIG JE NIET!!! JE RED IEMANDS LEVEN..JE HEBT GEEN SEKS MET DIE PERSOON OF DERGELIJKE..HET IS JE WERK... WEES MAAR GERUST..JE ZONDIGT NIET EN JE HOEFT NIET IN TEHALEN OF WAT DAN OOK..DAT IS ECHT ONZIN.. LIEFS...

tafoektsoussia
13-11-2002, 15:48
ja weet je wat het is ik hoorde het via via e werd een beetje onzeker maar ik had het toch niet verkeerd bedabkt voor je informatie magha salama

Lbinaa
14-11-2002, 12:21
ja ik weet wat het is, marokanen moeten altijd zelf nog de laatste regeltjes erbij zetten.. helaas, maar dat weet jezelf ook.. nou graag gedaan..groetjes..

Letizia
14-11-2002, 12:25

Wat leuk dat je verpleegkundige bent meid ! ik wil zelf ook die opleiding gaan doen aankomend schooljaar. Op welke school heb je daarvoor gezeten ? Ik wil namelijk naar Zadkine Mathenesserlaan in Rotterdam. Ik zou graag willen weten hoe jij het werk vind ??? Dikke kus

AnouarBlueEyes
14-11-2002, 12:26
Poets je wel je tanden in de ochtend??? Dan mag het wel anders is het poging tot doodslag....

Lbinaa
14-11-2002, 12:37