Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reanimeren tijdens de ramadan zondig je dan ook?????

tafoektsoussia
12-11-2002, 18:05

Lieve jasmina leden, Om te beginnen allemaal ramadan mebrouk. Ik zou graag wat willen weten en ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik werk als verpleegkundige op een afdeling en nou komt het weleens voor dat je iemand moet gaan reanimeren. Nou luidt mijn vraag aan jullie als je tijdens de ramadan iemand reanimeert zondig je dan ook? en moet je die dag dan ook inhalen moet je dan 1 dag inhalen of moet je 60 dagen inhalen? Volgens mij zondig je niet want je red iemands leven er eventueel mee. Maar hoeveel dagen moet je dan inhalen? alvast bedankt, liefs tafoektsoussia :zwaai:

Lbinaa
13-11-2002, 14:05
lieve schat wat denk jezelf?? NATUURLIJK ZONDIG JE NIET!!! JE RED IEMANDS LEVEN..JE HEBT GEEN SEKS MET DIE PERSOON OF DERGELIJKE..HET IS JE WERK... WEES MAAR GERUST..JE ZONDIGT NIET EN JE HOEFT NIET IN TEHALEN OF WAT DAN OOK..DAT IS ECHT ONZIN.. LIEFS...

tafoektsoussia
13-11-2002, 15:48
ja weet je wat het is ik hoorde het via via e werd een beetje onzeker maar ik had het toch niet verkeerd bedabkt voor je informatie magha salama

Lbinaa
14-11-2002, 12:21
ja ik weet wat het is, marokanen moeten altijd zelf nog de laatste regeltjes erbij zetten.. helaas, maar dat weet jezelf ook.. nou graag gedaan..groetjes..

Letizia
14-11-2002, 12:25

Wat leuk dat je verpleegkundige bent meid ! ik wil zelf ook die opleiding gaan doen aankomend schooljaar. Op welke school heb je daarvoor gezeten ? Ik wil namelijk naar Zadkine Mathenesserlaan in Rotterdam. Ik zou graag willen weten hoe jij het werk vind ??? Dikke kus

AnouarBlueEyes
14-11-2002, 12:26
Poets je wel je tanden in de ochtend??? Dan mag het wel anders is het poging tot doodslag....

Lbinaa
14-11-2002, 12:37
wahahhahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahah!!!!!!!!!!!!!!! ! ANOUAR!!! WAT GRAPPIG ZEG........EN ALS HET POGING TOT DOODSLAG IS MOET ZE HET DAN WEL INHALEN???????? HIHIHIHIHI...............

tafoektsoussia
14-11-2002, 19:15
hahahhahah grappig mensen nou moet ik eerlijk zeggen dat het een jaar geleden was dat ik mijn tanden heb gepoetst hmmmmmmmmmmmmmmm nu begrijp ik waarom er iedere keer iemand een hartanval krijgt als ik in de buurt ben ik was er eigenlijk van overtuigd dat het niet door mij kwam maar jullie bewijzen weer de tegenstelling oefffffffffffff weer een minderwaardigheidscomplex erbij

tafoektsoussia
14-11-2002, 19:27
Origineel gepost door Letizia Wat leuk dat je verpleegkundige bent meid ! ik wil zelf ook die opleiding gaan doen aankomend schooljaar. Op welke school heb je daarvoor gezeten ? Ik wil namelijk naar Zadkine Mathenesserlaan in Rotterdam. Ik zou graag willen weten hoe jij het werk vind ??? Dikke kus Leuk dat je ook de opleiding wilt gaan volgen meid, Ik heb hiervoor op albeda College Rosestraat gezeten maar in verband met te weinig plaatsten en lokalen op die school ben ik overgeplaats naar albeda College Alexanderlaan. Om eerlijk te zijn zou ik zelf niet naar het Zadkine gaan voor een opleiding verpleegkundige want er zijn namelijk een aantal klasgenoten van mij die ook van het zadkine komen en nu op het albeda zitten. Het was op het zadkine niet georganiseerd ze kwamen niet aan de info die ze nodig hadden. Maar ik wil niet te veel negatief praten over het Zadkine want ieder ervaart iets anders dan de ander. Om eerlijk te zeggen had ik in het begin zoiets van waar ben ik in hemelsnaam beland dit wil ik niet want je moets iedere keer toch je grenzen verlengen en noem maar op Je moet ook in de zorg zo goed opletten met wat je zegt zeker in de praktijk vooral met die iholandien bij sommige dan he maar de anderen zijn heel leuk en gezelig. Naar mate van tijn mocht ik veel meer kwa verpleegtechnische vaardigheden en toen pas voelde ik mij echt thuis op die opleiding. Ik zou zeggen meid praat niet te veel over jezelf maar laat ook niet over je heen lopen en kom voor je zelf op. Dan weet ik zeker dat je het haalt. Als je wat meer info wilt stuur me maar een PB meid thala en doe je best magha salama tafoektsoussia